Joo eli palhohan mahtaa olla nuo palkat suunnilleen/kk? ja vaihteleekohan miten paljon työstä riippuen vai onko samat palkat joka duunissa. Itellä ois lastenhoitajaksi mahdollista hararahalla päästä niin pitäs tietää mahdollisimman pian.
Hararaha hommat ja palkka.
1
1311
Vastaukset
- minä vain..
nii ei siitä periaatteessa saa palkkaa koska kela sen maksaa ja kaikilla aloilla sama.. olin joskus parisen vuotta sitten haralla töissä yhteensä puol vuotta. Jos ei oo minkään työttämyyskassan jäsen(tai jos on niin en tiiä miten sitten menetellään) niin "palkka" minkä kuukaudessa saa on työmarkkinatuki 8 euroa päivä(oli ainakin silloin ns.ylläpitokorvaus)niin ei se mitenkään kovin paljoa ole, mut se 8 e päivä siitä kuitenkin saa ns. lisä tuottoa :) kannattaa kuitenkin yrittää päästä ihan oikeesti töihin sinne, hararahan tarkoistushan on valmentaa työnhakijaa kyseiseen työhön(jonka jälkeen työnantaja ottaa töihin jos kerran työ voimaa tarvitsee). työnantajat vaan käyttää sitä väärin jos eivät ota, niinkuin yleensä. Onnea sulle!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818