Lihottaako kahvi

Typskä

No niin elikäs, oon laihduttanut jo muutaman kilon ja matka sen kuin jatkuu. Sitä haluaisin vain tietää että lihottaako kahvi? Juon kahvin yleensä niin että kahvia on yli puoli kuppia ja kevytmaitoa pieni liru. En kauheasti juo, aamulla aina yhden kupin ja joskus (riippuu menoista) 15-18 välisenä aikana 1 kupin. Jos jättäisin kahvin pois, auttaisiko se painonpudotuksessa?

8

7523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vink vink

      Oman järjenkäyttö on sallittu laihduttajilla!!

    • Maria?

      itsessään lihota, vaan se mitä laitat sen sekaan. Eli jos juot mustana 2dl kahvia, on siinä 5,2 kilokaloria, eli hyvin vähän. Jos aivan ylettömästi juo, niin tulee sitten muita haitallisia vaikutuksia. Onneksi olkoon painonpudotuksestasi! Muista syödä kuituja ja kasvikunnan tuotteita paljon, syömättömyys ei laihduta, vaan syö lihakset. Terveellisesti syöminen laihduttaa ja tuo hyvän olon! Käyhän katsomassa fineli.fi, siellä on tosi kätevä ruoka-aineiden kaloritaulukko, jota voi käyttää apunasi!

    • *löppönen*

      Itsekkin juon kahvia, pari kupposta päivässä ja olen painoa pudottamassa.En kyllä usko että sillä on vaikutusta painon nousuun. Muuten, sanovat että vihreäkahvi olis rasvoja "vievä"

    • Itselläni on tavallaa niink...

      Kahvi saa, ainakii mulla, sellase reaktion, et kaikenmaailman möhnät mahassa liikkuu nopeemmi. Sitte sitä ravaa vessassa. Ja muutenkii, ei kahvi lihota!

    • Kahvihiiri

      kahvin sisältämä kofeiini voi jopa tehostaa laihdutusta etenkin jos olet liikunnallisesti aktiivinen. Muista juoda myös riittävästi vettä, koska kahvi on diureetti.

    • Typskä

      Kiitoksia tosi paljon!

    • on hyvä nesteenp...

      Ei ei itsessään lihota mutta sokerit ja maidot pois jätä -tai ainakin jos käytät käytä rasvatonta maitoa...kahvi ittessään ihan "kuivattaa" eli poistaa nestettä itse saan turhat turvotukset aina pois juomalla paljon kahvia eli vessassa saa höntätä
      mutta liika on siinäkin liikaa et maha ei pitemmän päälle pidä paljosta kahvista.MUTTA aina kannattaa ajatella näissä nopeissa dietti jutuissa että se syö lihaksia aina.. ja mikä nopeasti lähtee ei rasvan polttoa voi yhtään juurikaan nopeuttaa ne on nesteitä ja lihaksia mitä sit kulutetaan..minä itse kävin meidän kaupungin järjestämillä laihdutus koulutuksissa 7 vuotta ...pudotin painoa kyllä ensimmäiset pari vuotta ja sit tehtiin aina kasvisruokia..ja ah että mie rakastan niitä..mut en haluu mitään enkä ketään toki masentaa koska pika dieetit saa joskus ihan ok kropalle jos on lipsunu... onnea vaan...

    • :DDDDDDDDD

      kahvi laihduttaa! sisältää kofeinii ja antioksidantteja tehostaa aineenvaihduntaa tieteellisesti todistettu että 4-5kuppia kahvii päivässä voi kiihdyttää aineenvaihduntaasi 8% eli jos poltat normisti 1500kcal päivä niin juomalla kahvia poltat 120 extra kalorii^^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe