Miten?

heppatyttö93

miten voi kääntyä hinduksi?

8

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymysmerkki???

Miksi haluat kääntyä hinduksi???

• krishnaliikkeeseen

Mene käymään Helsingissä Krishna-liikkeen sunnuntai-juhlaan. Etsi netistä tiedot.

Taustasi on kristillinen ja oletat, että kaikkiin uskontoihin "käännytään". Niin ei ole asian laita. Krishnaliikkeellä on jokin initiaatio ja monilla hindulaisuudesta lähtoisillä liikkeillä on sellainen.

• ei ole..

Krisnalaisuus ei ole hindulaisuutta, vaan lansimaalaistunut lahko, joka pohjaa oppinsa yhteen hindujen pyhistä kirjoituksista. Vaikka hindulaisuudesta on hyvin monenlaisia eri suuntauksia, krisnalaiset vääristelevät sitä niin rajusti, ettei sitä voi hindulaisuudeksi kutsua.

• mitenkään

hindulaiseksi synnytään.

• OldJöögi

...

• syntymisoppi

Hindulaisuuteen kuuluu oleellisena osana usko jälleensyntymään. Sen mukaan ollaan sitä, miksi synnytään kulloiseenkin elämään. Elämällä elämänsä hyvin voi seuraavalla kerralla päästä parempaan elämään - kenties jopa hinduksi.

Tuon opin mukaan hinduksi ei siis voi alkaa/kääntyä. Hinduilla toisuskovaiset eivät ole vääräuskoisia. He ovat vain toisenlaisessa olotilassa. Kaikki uskonnot uskovat samaan yhteen jumalaan kuin hindutkin. Tapoja vain on monia.

Joiden hindulaisten oppisuuntien mukaa kuitenkin voi kenties myös alkaa hinduksi. Voit ainakaa tutustua uskontoon, alkaa noudattamaan heidän tapojaan jne. Hindulaisuus on ennenkaikkea elämäntapa, ei pelkkä uskonto meidän tapaamme.

• Miksi muutos
        syntymisoppi kirjoitti:

Hindulaisuuteen kuuluu oleellisena osana usko jälleensyntymään. Sen mukaan ollaan sitä, miksi synnytään kulloiseenkin elämään. Elämällä elämänsä hyvin voi seuraavalla kerralla päästä parempaan elämään - kenties jopa hinduksi.

Tuon opin mukaan hinduksi ei siis voi alkaa/kääntyä. Hinduilla toisuskovaiset eivät ole vääräuskoisia. He ovat vain toisenlaisessa olotilassa. Kaikki uskonnot uskovat samaan yhteen jumalaan kuin hindutkin. Tapoja vain on monia.

Joiden hindulaisten oppisuuntien mukaa kuitenkin voi kenties myös alkaa hinduksi. Voit ainakaa tutustua uskontoon, alkaa noudattamaan heidän tapojaan jne. Hindulaisuus on ennenkaikkea elämäntapa, ei pelkkä uskonto meidän tapaamme.

Olen ollut edellisessä elämässäni ihan oikea Hindu. vanhemman kulttuurin aikana. Nyt olen syntynyt Suomalaisena, Onko tämä Rangaistus.

• a71
        Miksi muutos kirjoitti:

Olen ollut edellisessä elämässäni ihan oikea Hindu. vanhemman kulttuurin aikana. Nyt olen syntynyt Suomalaisena, Onko tämä Rangaistus.

Aivan selkeästi on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      118
      1409
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      42
      1281
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      50
      1029
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      898
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      815
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      84
      813
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      733
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      718
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      646
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59