miten voi kääntyä hinduksi?
Miten?
8
756
Vastaukset
- kysymysmerkki???
Miksi haluat kääntyä hinduksi???
- krishnaliikkeeseen
Mene käymään Helsingissä Krishna-liikkeen sunnuntai-juhlaan. Etsi netistä tiedot.
Taustasi on kristillinen ja oletat, että kaikkiin uskontoihin "käännytään". Niin ei ole asian laita. Krishnaliikkeellä on jokin initiaatio ja monilla hindulaisuudesta lähtoisillä liikkeillä on sellainen.- ei ole..
Krisnalaisuus ei ole hindulaisuutta, vaan lansimaalaistunut lahko, joka pohjaa oppinsa yhteen hindujen pyhistä kirjoituksista. Vaikka hindulaisuudesta on hyvin monenlaisia eri suuntauksia, krisnalaiset vääristelevät sitä niin rajusti, ettei sitä voi hindulaisuudeksi kutsua.
- mitenkään
hindulaiseksi synnytään.
- OldJöögi
...
- syntymisoppi
Hindulaisuuteen kuuluu oleellisena osana usko jälleensyntymään. Sen mukaan ollaan sitä, miksi synnytään kulloiseenkin elämään. Elämällä elämänsä hyvin voi seuraavalla kerralla päästä parempaan elämään - kenties jopa hinduksi.
Tuon opin mukaan hinduksi ei siis voi alkaa/kääntyä. Hinduilla toisuskovaiset eivät ole vääräuskoisia. He ovat vain toisenlaisessa olotilassa. Kaikki uskonnot uskovat samaan yhteen jumalaan kuin hindutkin. Tapoja vain on monia.
Joiden hindulaisten oppisuuntien mukaa kuitenkin voi kenties myös alkaa hinduksi. Voit ainakaa tutustua uskontoon, alkaa noudattamaan heidän tapojaan jne. Hindulaisuus on ennenkaikkea elämäntapa, ei pelkkä uskonto meidän tapaamme. - Miksi muutos
syntymisoppi kirjoitti:
Hindulaisuuteen kuuluu oleellisena osana usko jälleensyntymään. Sen mukaan ollaan sitä, miksi synnytään kulloiseenkin elämään. Elämällä elämänsä hyvin voi seuraavalla kerralla päästä parempaan elämään - kenties jopa hinduksi.
Tuon opin mukaan hinduksi ei siis voi alkaa/kääntyä. Hinduilla toisuskovaiset eivät ole vääräuskoisia. He ovat vain toisenlaisessa olotilassa. Kaikki uskonnot uskovat samaan yhteen jumalaan kuin hindutkin. Tapoja vain on monia.
Joiden hindulaisten oppisuuntien mukaa kuitenkin voi kenties myös alkaa hinduksi. Voit ainakaa tutustua uskontoon, alkaa noudattamaan heidän tapojaan jne. Hindulaisuus on ennenkaikkea elämäntapa, ei pelkkä uskonto meidän tapaamme.Olen ollut edellisessä elämässäni ihan oikea Hindu. vanhemman kulttuurin aikana. Nyt olen syntynyt Suomalaisena, Onko tämä Rangaistus.
- a71
Miksi muutos kirjoitti:
Olen ollut edellisessä elämässäni ihan oikea Hindu. vanhemman kulttuurin aikana. Nyt olen syntynyt Suomalaisena, Onko tämä Rangaistus.
Aivan selkeästi on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy506449Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2525585Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2363011Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,882808Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171502525- 742212
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612070- 801925
- 2141831
Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3811420