miten voi kääntyä hinduksi?
Miten?
8
707
Vastaukset
- kysymysmerkki???
Miksi haluat kääntyä hinduksi???
- krishnaliikkeeseen
Mene käymään Helsingissä Krishna-liikkeen sunnuntai-juhlaan. Etsi netistä tiedot.
Taustasi on kristillinen ja oletat, että kaikkiin uskontoihin "käännytään". Niin ei ole asian laita. Krishnaliikkeellä on jokin initiaatio ja monilla hindulaisuudesta lähtoisillä liikkeillä on sellainen.- ei ole..
Krisnalaisuus ei ole hindulaisuutta, vaan lansimaalaistunut lahko, joka pohjaa oppinsa yhteen hindujen pyhistä kirjoituksista. Vaikka hindulaisuudesta on hyvin monenlaisia eri suuntauksia, krisnalaiset vääristelevät sitä niin rajusti, ettei sitä voi hindulaisuudeksi kutsua.
- mitenkään
hindulaiseksi synnytään.
- OldJöögi
...
- syntymisoppi
Hindulaisuuteen kuuluu oleellisena osana usko jälleensyntymään. Sen mukaan ollaan sitä, miksi synnytään kulloiseenkin elämään. Elämällä elämänsä hyvin voi seuraavalla kerralla päästä parempaan elämään - kenties jopa hinduksi.
Tuon opin mukaan hinduksi ei siis voi alkaa/kääntyä. Hinduilla toisuskovaiset eivät ole vääräuskoisia. He ovat vain toisenlaisessa olotilassa. Kaikki uskonnot uskovat samaan yhteen jumalaan kuin hindutkin. Tapoja vain on monia.
Joiden hindulaisten oppisuuntien mukaa kuitenkin voi kenties myös alkaa hinduksi. Voit ainakaa tutustua uskontoon, alkaa noudattamaan heidän tapojaan jne. Hindulaisuus on ennenkaikkea elämäntapa, ei pelkkä uskonto meidän tapaamme. - Miksi muutos
syntymisoppi kirjoitti:
Hindulaisuuteen kuuluu oleellisena osana usko jälleensyntymään. Sen mukaan ollaan sitä, miksi synnytään kulloiseenkin elämään. Elämällä elämänsä hyvin voi seuraavalla kerralla päästä parempaan elämään - kenties jopa hinduksi.
Tuon opin mukaan hinduksi ei siis voi alkaa/kääntyä. Hinduilla toisuskovaiset eivät ole vääräuskoisia. He ovat vain toisenlaisessa olotilassa. Kaikki uskonnot uskovat samaan yhteen jumalaan kuin hindutkin. Tapoja vain on monia.
Joiden hindulaisten oppisuuntien mukaa kuitenkin voi kenties myös alkaa hinduksi. Voit ainakaa tutustua uskontoon, alkaa noudattamaan heidän tapojaan jne. Hindulaisuus on ennenkaikkea elämäntapa, ei pelkkä uskonto meidän tapaamme.Olen ollut edellisessä elämässäni ihan oikea Hindu. vanhemman kulttuurin aikana. Nyt olen syntynyt Suomalaisena, Onko tämä Rangaistus.
- a71
Miksi muutos kirjoitti:
Olen ollut edellisessä elämässäni ihan oikea Hindu. vanhemman kulttuurin aikana. Nyt olen syntynyt Suomalaisena, Onko tämä Rangaistus.
Aivan selkeästi on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522105
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941215- 1541123
- 68941
- 35938
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31879Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59828Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779