Nyt on tosi vaikea elää,mul on paras kaveri, jolla on tyttöystävä. Tyttöystävä muutti toiselta paikakunnalta meijän lukioon, koska siellä sitä kohtaan käyttäytiin huonosti. Silloin kun hän tuli meidän kouluun, kaveri ja hän olivat jo seurustelleet pitkään ja me kaverin kanssa otettiin osaa että hänelle kävi tuollai, johon hän vastasi mulle, huom. ei kaverille vaan mulle, tulet vasrmasti kokemaan samaa kuin minä. olen sanonut kaverille miten tässä tulee käymään, koska aavistin pahaa. Nyt siitä on kohta puoli vuotta kun hän tuli kouluumme ja meidän väliset suhteet eivät olleet hyviä. Hän puuttui koko ajan mun ja kaverin väliseen keskusteluun, hänen piti aina päästää meidän mukaan tekemään jotakin, nyt viime viikolla, kysyin kaverilta asiaa, josta olimme sopineet edellisenä iltana ja kysyin, että onko hän soittanut eräälle henkilölle, se akka rupees sit yhtäkkiä valitaan mulle et miken ite soita, sanoin sille, että ole hiljaa, kun et tiiä mistä me puhutaan, tietenkin se rupees haukkumaan mua ja lähti pois luokasta juosten ja vielä näytti jotakin, en saanu silvää mitä, todennäkösesti keskaria. sit seuraavan tunnin alussa hän tahallaan kävelin pun pulpetin ohitse ja tönäisi sitä takamuksella ja salibandy-kurssila veti päin mua tahallaan monta kertaa, vaikka tiesi, etten pysty väistämään, koska mun polvea on leikattu, pitkä kuntoutumisaika, nyt emme puhu toisillemme ja mä en syö heidän kanssa enää koulussa. Kaveri liikkuu hänen kanssa, vaikka tunnen kaveria kauemmin kuin likka häntä. Ignoroin kumpaakin, miten mun pitää menetellä, pistänkö poikki pitkän ystävyyssuhteen, se kaveri on mun paras ystävä...
miten pitää menetellä?
jaguar_87
0
385
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760