Iltaa
Mites viikonloppu meni?
Minulla paino seilaa 89-89,5 tietämillä tällä hetkellä, aamupaino siis.
Viikon liikunnat:
kävelylenkkejä 6kpl / 24,7 km / 4h 43 minuuttia.
Huhtikuu alkaa jo huomenna.
Nyt on kaksi kuukautta aikaa tuohon 85 kilon tavoitteeseen.Se voi korkeintaan olla aamupainona kesäkuun alussa.
Siitä sitten kesän aikana pyrin pudottamaan 3 kk ja 5kg tuohon 80 kiloon.Vähintään siis.
Toivottavasti onnistun.
Äidit ja muut rantakuntoon vko 14
2
279
Vastaukset
- kajsa
..ja onhan tää jo kerenny oleen yhtä ylä-ja alamäkeä syömisten suhteen:) tänä aamuna paino oli 72,4 kg eli pudotusta eka viikon aikana on ehtinyt tuleen -1.6kg. Itse yritän laihduttamista noitten painonvartijoiden pisteenlaskun avulla, kun oon samalla tyylillä ennenkin saanut puotettua ihan mukavasti .Liikunta on kyllä jäänyt äärimmäisen vähäiseksi, iltaisin ei tahdo saada lähettyä minnekään ku sata ja yks muutaki hommaa, seli seli..Mutta tuolla stepperillä aina sopivassa saumassa:)
Viikon jatkoja ja tsemppiä teille!
-Kajsa- vatsakas äitee
Olen edelleen kävellyt noin 1,5tuntia päivässä. Nyt on kuraiset tiet ja metsässä on vielä lunta. Jäälle en uskalla mennä. Matkaa on vaikea arvioida.
Ulkoilu ja kävely piristää mieltä.
Tänään taas aluksi siivousta. Matot voi hakata viimeisessä lumihangessa. Kohta pääsee pihahommiin.
Näissäkin töissä saa liikuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805