Röyhkeä ja ylimielinen

ja naiset tykkää

Useimmat naiset inhoavat minua muutaman ensitapaamisen jälkeen. Kuitenkin monet heistä alkavat pitämään minusta ajan kanssa.

Olen naisilta kysynyt miksi näin käy. Selityksenä on ollut asenteeni. Röyhkeä, ylimielinen, bessewisser, itsekäs, mulkku, tosikko, jne... Tuommoiseksi he kokevat minut lähes aina alkuvaiheessa.

Kuitenkin he alkavat pitämään minusta ajan kanssa. Mistä tämä sitten johtuu? Kuulemma minä olen helppo ihminen ajan kanssa, kunhan vain alkujärkytyksestä toipuu. Kun olen pyytänyt kuvailemaan on tullut ilmaisuja: reilu, tasapuolinen, kohtelias, ystävällinen, älykäs, fiksu, kiltti, kova(??? On kuulemma hyvä asia.), luotettava, huomioon ottava, hauska, jne..

Olen kuulemma hyvää aviomiesainesta. =) Varsinkin iän ollessa jo lähellä kolmeaviittä huomaan monen tutun naisen tutkailevan minua sillä silmällä.

Niin ne naisten näkemykset muuttuu. Moni onkin ihmetellyt miten sai niin erilaisen kuvan alkuun. Ehkäpä yhteiskunnassamme on totuttu ujouteen tuntemattomien ihmisten joukossa. Jonkun poiketassa tästä kaavasta ei omaa arviointikykyä pystytä sopeuttamaan tilanteeseen.

7

1132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo huomattu

tuli mieleen kun yksi kaveri (nainen) oli erossa yhdestä miehestä (jota kaikki pitää täysmulkkuna) ja tilitti myöhemmin itsekin miten sitä ei kukaan jaksa kuunnella. No kuinka ollakaan menivät uudestaan kimppaan ja naimisiinkin :D

Mutta elämässä nyt pärjää taloudellisesti ja muutenkin kun on vähän kusipää ja muijatkin tietää sen. Nössöt lakaisee katuja.

• Joo on nähty

"Juu kyllä mies on pohjimmiltaan ihan mukava ja romanttinen. Oikeastaan se on minun vikani kun ärsytän sitä ja sitten sen palaa käämit." Tämän lisäksi naista voi tuuppia, huoritella ja väittää joka tavalla paskaksi. Siitä huolimatta tämä ylimielinen kusipää mies on mitä ihanin vuositolkulla. Sitten kun siitä erotaan niin isketään seuraava samanlainen mulkero ja sama toistuu. Ei äijän edes tarvi olla töissä tai saa vaikka vetää vähän huumeitakin.

Sitten joskus kuitenkin ihmetellään miksi suhteet kaatuvat ja mikä niissä täysmulkuissa viehättää. Hohhoijaa, ehkä kannattaisi hieman mennä itseensä ja miettiä. Ennemmin tai myöhemmin kyllä se järki kasvaa päähän ja sitten tullaan jo iskeen sinun averagea äijää. Sitten pillitetään kun ei enää kelpaa. No mitä hittoa, en minä itsellene halua mitään vatipäiden panopuuta joka on täysin piloilla.

• se niillä
        Joo on nähty kirjoitti:

"Juu kyllä mies on pohjimmiltaan ihan mukava ja romanttinen. Oikeastaan se on minun vikani kun ärsytän sitä ja sitten sen palaa käämit." Tämän lisäksi naista voi tuuppia, huoritella ja väittää joka tavalla paskaksi. Siitä huolimatta tämä ylimielinen kusipää mies on mitä ihanin vuositolkulla. Sitten kun siitä erotaan niin isketään seuraava samanlainen mulkero ja sama toistuu. Ei äijän edes tarvi olla töissä tai saa vaikka vetää vähän huumeitakin.

Sitten joskus kuitenkin ihmetellään miksi suhteet kaatuvat ja mikä niissä täysmulkuissa viehättää. Hohhoijaa, ehkä kannattaisi hieman mennä itseensä ja miettiä. Ennemmin tai myöhemmin kyllä se järki kasvaa päähän ja sitten tullaan jo iskeen sinun averagea äijää. Sitten pillitetään kun ei enää kelpaa. No mitä hittoa, en minä itsellene halua mitään vatipäiden panopuuta joka on täysin piloilla.

hieman tyhmemmillä naisilla menee - kusipää kun nähdään "kuitenkin ihanana" vaikka kuinka todellisuus kertoisi muuta. Onneksi kaikki naiset eivät ole niin tyhmiä - älyllisestä imbesilliydestähän siinä on kyse.
        Vaikka itsekin olen tosi romantikko ja tunteikas, niin ei se hemmetti vie tarkoita sitä että olisi idiootti. Kun huomaan kusipäisen miehen, pysyn helvetin kaukana. Tunteet suunnataan niihin miehiin jotka sen ansaitsevat!

• että....
        Joo on nähty kirjoitti:

joku huume/juoppo/väkivaltainen. Eihän tommonen ole edes mikään ylimielinen mulkku vaan lähinnä katkeroitunut luuseri.

Kuulostaa joltain lähiösankareiden elämältä.

• Anonyymi

Joillekin tulee huonossa suhteessa traumaside. Toisessa ihmisessä on vaan henkisesti kiinni, vaikka hän haukkuisi, kontrolloisi ja hakkaisi. Tiedän itsekin yhden suhteen, jossa hyvä mies jätettiin "liian tylsänä" ja palattiin yhteen jatkuvasti pettävän ja haukkuvan miehen kanssa.

• nainen_84_

Kun et saanut yhtään asiallista vastausta, niin pistän tähän oman mielipiteeni.

Ensinnäkin sain sinusta viestisi pohjalta tälläisen käsityksen: olet älykäs verrattuna ystävä- ja työporukkoihisi (tai ainakin luulet olevasi), etkä myöskään epäröi tuoda sitä esille.(Tämä on siis juuri sitä ylimielisyyttä, röyhkeyttä, itsekkyyttä ja besserwisseriutta.)

Jos tuo kuvaus ei pidä paikkaansa, niin viestiä ei kannata lukea pidemmälle.

Minun käsittääkseni naiset alkavat pitää sinusta, koska he huomaavat, että pystyt seisomaan sanojesi takana. Eli jos siis pitää omia mielipiteitä maailman parhaina ja ainoana totuutena (jollaisen mielikuvan sinusta sain), täytyy myöskin olla fiksumpi kuin ne, joiden mielipiteet on "vääriä".

Perustan väitteeni kahteen tapaamaani tyyppiin, jotka voivat hieman vertautua sinuun.

Eka tapaus on "exäni": suuret luulot omasta älykkyydestään ja fiksuudestaan, mikä myöskin johti hänet halveksimaan itseään tyhmempiä ihmisiä (pissiksiä, jonkin verran naisia ylipäätään, lihavia, ne joilla "tyhmempiä" harrastuksia...). Hän oli kuitenkin yksi tyhmimpiä ja pinnallisimpia ihmisiä, joita olen koskaan tavannut. (Jätin hänet ennen kuin suhde ehti edes alkaa.)

Toinen tapaus on yksi luennoitsijani (taisi olla professori): niillä parille kerralla kun kävin hänen luennollaan, hän vaikutti ajattelevansa olevan taivaan lahja kyseiselle laitokselle (kertoi omia hyviä? ideoitaan, ja antoi vaikutelman, että kaikki hänen ideoitaan vastustavat eivät ymmärtäneet asiaa). Tuo asenne oli aika sietämätön, mutta koska hän oli jo kohtalaisen nuorena saabuttanut paljon, niin täytyi hänen puheissaan olla jotakin pientä perääkin. -> teki paljon siedettävämmäksi.

Sain siis käsityksen, että vastaat näistä kahdesta enemmän opettajaani. Pieneksi vihjeeksi voin vielä sanoa, että jos et olisi niin häikäistynyt omasta älystäsi (=sinulla olisi mukavampi luonne), saisit melkein kenen naisen vain haluat. :D

Haluaisin muuten kuulla, vastasiko edellä oleva kuvaus sinua ja vastasiko tämä viesti kysymykseesi?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe