Palstan miespuolisten ulkonäkö D:

No jaa, minä jäävään itseni tässä asiassa. Haluisin kuitenkin huomauttaa palstan miehelle, että on hieman noloa kun te annatte naisten
kohdella täällä teitä kaltoin. Älkää antako heidän hyppiä silmillenne ja älkää koko ajan
mielistelkö heitä. Nimittäin nainen on sellainen olento että hän kaipaa myös jonkin verran alistamista ja jos sinä et sitä tee, niin hän etsii jonkun joka sen homman hoitaa.


"Ottakaa esimerkkiä allekirjoittaneesta"


MarttyyriMallari-TTt

14

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buha-mies

      Voihan v***u soikoon! Palstan pahin pikkupillujen mielistelijä jakaa neuvojaan. Eläisit säkin niinkun opetat tai karauta Volvollas Ruåttiin.

      • niin pikkupillujen mielistelijä. rose18, gek-ko ja oona ovat aikuisia naisia.


        "Lukekaa juttujani tarkemmin"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ei kai kukaan ny nii tyhmä ole, että susta esimerkkiä alkais ottaa.

    • la.ra

      jätän huomiotta, mutta kommentoin otsikkoon: sen perusteella, mitä olen nähnyt niin varsin laadukasta porukkaa täällä on.

      • sinä la.ra tykkäät sitten nössöistä miehistä.


        "Ai niin sinähän olet feministi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • taffer taft
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä la.ra tykkäät sitten nössöistä miehistä.


        "Ai niin sinähän olet feministi"


        MarttyyriMallari-TTt

        nössöt juuri punastele ? Ja kuka* punasteli* juuri aiemmassa aloitus kirjoituksessaan. Sää oot pelle
        ]:= )


      • la.ra
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä la.ra tykkäät sitten nössöistä miehistä.


        "Ai niin sinähän olet feministi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Minulle on kyllä sanottu, että tykkään rumista miehistä.

        Ai niin, tykkään sinusta :D


    • kansakunnalle

      palvelus ja kajauta se volvosi johonkin kallionleikkaukseen. Kuvittelet olevasi jotenkin hyvä kirjoittaja ja provoilija, mutta todellisuudessa olet täysin mitäänsanomaton tyyppi. Verrattaessa sinua esimerkiksi gekkoon, niin ei edes uskoisi teidän asuvan samalla planeetalla. Jos sinua pitäisi kuvailla, niin ehkä joku lääketieteellinen termi olisi paikallaan...

      • en ole ollenkaan hyvä kirjailiaja. Sinäkin ainoastaan luit viestini ja kommentoit sitä.


        "Loppujen lopuksi kaikki on turhaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sirpamaikkarilta

      nyt on toisarvonen asia. Paitsi et mitä oon käyny kattelee noit galleriasivuja ni on siellä ihan saatanan hyvännäkösiä miehiä. Susta oon kuvitellu et sulla on harmaat verkkarit kun käyt lenkillä. Ja sit siellä kommaripaikassa sulla on pitkä musta takki ja punanen kaulaliina. Ja sulla on silmälasit ja tumma lyhyt tukka, mikä on geelillä pystyssä.

      "Mielikuvia kirjotusten perusteella"

      Mielikuvituksen omistava suomalainen akka

      • 1) Hiukseni ovat puolipitkät ja ne sojottavat piikkimäisinä pystyssä ilman geeliäkin.

        2) Ei ole rillejä ja pukeudun yksivärisesti.


        "Muuten arvauksesi meni ihan oikein"


        MarttyyriMallari-TTt


    • se mielistely

      Sun kannattaa lopettaa ensin itse se naisten mielistely ja perseennuoleminen. Sen jälkeen voit ihan rauhassa tehdä tällaisia tampio keskustelunaiheita. Nyt vaikutat vain tyhmältä.

      T: Katariina

      • Minä olen tottunut esiintymään omana itsenäni ja mitä tulee naisten mielistelyyn, niin kyllä minä heitä myös moitin.


        "Lue uudestan kirjoituksiani ja huomaat mitä tarkoitan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sit sillä
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Minä olen tottunut esiintymään omana itsenäni ja mitä tulee naisten mielistelyyn, niin kyllä minä heitä myös moitin.


        "Lue uudestan kirjoituksiani ja huomaat mitä tarkoitan"


        MarttyyriMallari-TTt

        Gek-ko nimimerkilläsi.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe