Näyttävä nainen?

kysyvä*

Mulle on niin moni mies sanonut että olen "näyttävä" nainen ja mä haluaisin ihan rehellisesti tietää mitä tällä tarkoitetaan?

Mielestäni ainakin olen ihan tavallinen pulliainen joka tykkää laittautua töihin, muutenkin pukeudun ihan asiallisesti ja siististi.. Mitkä adjektiivit sopivat "näyttävään naiseen"?

Tarkoitus ei ole pönkittää omaa itsetuntoani ja todistaa kauneuttani.. niillä ei minua ainakaan ole pilattu!

8

4004

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäs

tarkoittaa "näyttävä" naiseen kohdistuen:
      on pituutta (yli 166 cm)
      on uhkeutta (B-kupista ylöspäin)
      on selkeät/näyttävät piirteet (tämä helpompaa tummille).

• mitä tulee

tuohon sun määrittämään uhkeuteen. Puhun ihan omasta kokemuksesta, näyttävyys on pikemminkin ryhdistä kuin rinnoista kiinni.

• Sehän
        mitä tulee kirjoitti:

tuohon sun määrittämään uhkeuteen. Puhun ihan omasta kokemuksesta, näyttävyys on pikemminkin ryhdistä kuin rinnoista kiinni.

on kiinni molemmista! Hyvä ryhti ja uhkeat muodot => näyttävä nainen.
        Vaikka olisi uhkeutta rintojen kohdalla, mutta niitä ei "uskalla kantaa" näyttävyyden kanssa on niin ja näin - kääntyy vähäsen negatiivikseksi ehkä.

• vastaa

Pitkä, 175cm, pidän huolta ulkonäöstäni, kannan itseni ryhdikkäästi ja pukeudun tyylikkäästi. En kehtaa sanoa itsestäni esim. profiilissani kaunis ja kun se on muutenkin katsojan silmissä, niin sanon näyttävä.

• melkoisen

pitkä, raamikas, jykevä leukainen ja isopäinen.

• näyttävä minäkin?

Se tarkoittaa, että vaikka ei olisi "normikaunis", niin kääntää kuitenkin päitä olemuksellaan. Jonkin sortin erilaisuutta verrattuna muihin, olipa se sitten kiinni koosta, piirteistä, hiuksista, meikistä, vaatteista, karismaattisuudesta tai mistä tahansa.

• minun mielikuvaesimerkit

Paula Koivuniemi

Satu silvo

Jotain tämän tyylistä.. Minusta kovin nuori nainen ei voi olla "näyttävä" vaan se vaatii iän tuomaa karismaa mielestäni jostain syystä...

Ja mieleen tulee tumma nainen!

• minäkin!..

Joo, kyllä ne Koivuniemi ja Silvo on parhaasta päästä; on näköä ja olemusta sekä naisellisuutta.

Näyttävä nainen on sinut itsensä kanssa eikä tarvitse mitään vippaskonsteja korostaakseen itseään.

Ehkä vastakohtana on ne aikuiset naiset, jotka yrittävät esittää nuorityttö -lookia; eli epätoivoisesti säiilyttävät 20 vuotta vanhan tyylinsä sekä hiuksissa että pukeutumisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe