naiset: iskekää!

Mies

Iskekää naiset enemmän. Please, huomattavasti enemmän. Sana kiertämään, kampanja pystyyn. Nykyään iskeminen jääny melkein kokonaan miehille. Sentakia kohta ihan liikaa sinkkuja, koska eihän suomalainen mies uskalla iskeä, paitsi kännissä, ja siitähän tulee pelkkä segoilu, jonka jälkeen sinkkuus jatkuu molemmilla. Siis nyt vähän enemmän aktiivisuutta peliin, suomessa ihan liikaa sinkkuja ja tästä se johtuu !!

12

3205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLEN JO

KAUAN KANSSA AJATELLUT ; OLET MUUTEN AIVAN OIKEASSA. EI SE MIKÄÄN HÄPEÄ NAISELLE OLE MENNÄ TEKEMÄÄN TUTTAVUUTTA - VAAN MIELESTÄNI TERVEEN ITSETUNNON MERKKI.

• milla

täs on se ongelma et miehet yleisestiottaen on niin innokkaita et ne ei oikeen osaa ottaa "tehdään tuttavuutta" ihan asiallisesti, et yritetään puolin ja toisin suhtautua "mukava tavata uusia ihmisiä" meiningillä niin uskaltaa tulla juttelemaan, ilman että tulee tarratuksi rintoihin tai takapuoleen kun tulee tervehtimään ;)

• Mies
        milla kirjoitti:

täs on se ongelma et miehet yleisestiottaen on niin innokkaita et ne ei oikeen osaa ottaa "tehdään tuttavuutta" ihan asiallisesti, et yritetään puolin ja toisin suhtautua "mukava tavata uusia ihmisiä" meiningillä niin uskaltaa tulla juttelemaan, ilman että tulee tarratuksi rintoihin tai takapuoleen kun tulee tervehtimään ;)

Mutta kun baarissa ei voi "tehdään tuttavuutta" ihan asiallisesti, koska aika pian mnni nainen rupee pitämään liian tylsiksenä/kilttinä ym. ym. ja baarin kova musiikki ym. ilmapiiri ei oikein mahdollista kovin syvällisiä juttutuokioita, ainoa mahis on siis takapuolesta kiinni ottaminen, ja kummasti naiset semmosesta syttyvät.

• milla
        Mies kirjoitti:

Mutta kun baarissa ei voi "tehdään tuttavuutta" ihan asiallisesti, koska aika pian mnni nainen rupee pitämään liian tylsiksenä/kilttinä ym. ym. ja baarin kova musiikki ym. ilmapiiri ei oikein mahdollista kovin syvällisiä juttutuokioita, ainoa mahis on siis takapuolesta kiinni ottaminen, ja kummasti naiset semmosesta syttyvät.

voi hemmetti :)
        mä oon sit kyl tosi kummajainen ku muhun ei päde melkeen mitkään jutut mitä naisista sanotaan tällä palstalla :-D

• Mies
        milla kirjoitti:

voi hemmetti :)
        mä oon sit kyl tosi kummajainen ku muhun ei päde melkeen mitkään jutut mitä naisista sanotaan tällä palstalla :-D

Nojoo, ehkä me sit vaan kuvitellaan, että asiat ois noin ;). Sunlaisiakin on varmasti paljon, te vaan ootte jotenkin liian "piilossa". Sentakia ehkä semmosen yleistyksen naisista tekee vaan niiden harvojen perusteella, jotka esim. enemmän "näkyvillä" vaikka baarissa. Pitää seuraavaks runnoa ittensä sinne nurkkapöytään sunlaisen tytsyn luo =).

• milla
        Mies kirjoitti:

Nojoo, ehkä me sit vaan kuvitellaan, että asiat ois noin ;). Sunlaisiakin on varmasti paljon, te vaan ootte jotenkin liian "piilossa". Sentakia ehkä semmosen yleistyksen naisista tekee vaan niiden harvojen perusteella, jotka esim. enemmän "näkyvillä" vaikka baarissa. Pitää seuraavaks runnoa ittensä sinne nurkkapöytään sunlaisen tytsyn luo =).

Pitää paikkansa.
        Sama pätee naisiinkin että yleistetään asioita sen perusteellä mitä on "näkyvissä" eniten, eli niitä jotka ehdottelee kaikenlaista ja tarrailee kiinni joka paikkaan,mikä sopisi kyllä oikeen hyvin jos ehtis ensin vähän tutustua (nimim.jo jonkin aikaa sinkkuna ollut eikä halua yhdenillanjuttuja) :)
        Ja monesti voi käydä niinkin että kun on jo vaikka kuinka monta öykkäriä tullut koputtamaan olkapäälle niin se kunnon tyyppi joka seuraavaksi tulee jututtamaan saa äkkilähdön edes vilkasematta kun on jo ihan kypsä niinhin öykkäreihin. Pyydän anteeksi heiltä :)

• AngelDeAmor

Olen yrittänyt esimerkillisesti "iskeä" miestä koko vuoden, no välillä lämpenee sitten ottaa takapakkia, ei ryökäle edes ole numeroaan antanut...eikä soita mulle vaikka annoin omani.
      No tietty kuten täällä keskusteluissa jo olen valittanutkin, miespololla on ollut huonoa eikä ole edes ero selvä...
      Mutta kyllä yritän iskeä häntä niin kauan kunnes hän kieltää.
      Muihin en katsokaan en ole "jakorasia".

• muuu

No ei kai se nyt susta jakorasiaa tee jos jotain muutakin kokeilet välillä. Miks ihmeessä sä samassa ihmisessä roikut, miehiähän on pilvinpimein sinkkuina joista varmasti moni uppoutuis sun silmiisi paljon helpommin.

• mies2

Tytöt, sana kiertämään tai kuollaan sukupuuttoon !!!

• akka

Kyllähän se niin on, että ukko tekee aloitteen. Siinä punnitaan miehen rohkeus ja aloitekyky. Jos ukko vain piipittää nurkassa niin ei siitä ole minulle mieheksi.

• Cuthalu

Pilkka sattuu omaan nilkkaan: Minäpä sanon että naisen rohkeus ja aloitekyky punnitaan aloitteen tekemisessä MYÖS :D

• Rotunainen

Aikani olen odotellut omaa iskijääni. Tiedän että olen aika nätti, joten saan ihailevia katseita hyyyyvin paljon osakseni. Kukaan ei vaan koskaan tule edes jutelemaan...paitsi törkeät känniläiset jotka ehottelee suoraan panomenoja.
      No löysinpä ihanan miehen, täydellisen uroksen. Hän oli pikkusen minusta kiinnostunut ja minä lankesin totaalisesti heti loveen.
      Pyysin suoraan useamman tapaamiskerran jälkeen kun edes sormenpäällä ei kosketettu toisiamme että "Anna pusu, anna hali..." jne
      Vastaus oli, että OLEN HYÖKKÄÄVÄ ja hän ei pidä semmosesta, olen tyyppi jonka pitää saada kaikki ja heti, asioita pitää pitkittää jne. jne.
      Tyyppi halusi etäisyyttä, ei oltu koko kesänä yhteyksissä. Nyt syksyn tullen hän rupes soittelemaan ja päädyttiin...sänkyynkin kerran.
      Sen kerran jälkeen mies taas vetäytyi, sanoi että hänelle tulee ahdistus tämmösestä hopusta.
      Voi perkele, miten tässä nyt sitten pitäis olla ?????
      Puoli vuotta tunnettu ja tässä kaikki ! Ei himputti enään nelikymppisen lähestyessä ole AIKAA vetkutella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe