Miksi keskustelu on joidenkin mielestä kielletty palstan varatuilta naisilta, muttei varatuilta miehiltä?
Mun mielestä kaikkien varattujen pitäis mennä muualle täältä. Varatut miehet vie saamari sinkkunaisten huomiota, eikä naiset kerkee vastailla vonkauksiin. Tai tarkemmin aateltuna, oikeastaan kaikkien muiden miesten pitäis painuu pois täältä. Perkele.
Palstan varatut naiset.
46
1439
Vastaukset
"Miksi keskustelu on joidenkin mielestä kielletty palstan varatuilta naisilta, muttei varatuilta miehiltä? "
Miten niin ei ole kiellettyä varatuilta miehiltä?
Kyllä mä olen saanut täällä(kin) sellaista palautetta, että varattujen miesten pitäisi pysytellä poissa.
Nää on ilmeisesti niitä samoja ihmisiä, joiden mielestä parisuhteessa elävien pitäisi pysytellä kotona neljän seinän sisällä 24/7 (tai ainakin poissa baareista). Emma muistaakseni yritti joskus perustellakin tuota baarikieltoa, mutta en nyt yhtään muista miten ne perustelut meni. Ei ne ainakaan uponnut minuun.jos varattuna lähdet baariin, ni siippa sitte mukaan. On kerrassaan kestämätöntä, kun itsevarmat varatut vie sinkkujen kaiken huomion. Yritä siinä ny sitte. Varatuille pitäis olla omat baarit, joissa käydään pariskuntina. Sitteku ollaan varattuja, ni sitte kans ollaan varattuja.
relaxed_eyes kirjoitti:
jos varattuna lähdet baariin, ni siippa sitte mukaan. On kerrassaan kestämätöntä, kun itsevarmat varatut vie sinkkujen kaiken huomion. Yritä siinä ny sitte. Varatuille pitäis olla omat baarit, joissa käydään pariskuntina. Sitteku ollaan varattuja, ni sitte kans ollaan varattuja.
...yritin muistella milloin viimeksi olen ollut samaan aikaan samassa baarissa vaimon kanssa ja tulin siihen tulokseen, että taisi olla syksy 2005 tai kevät 2006.
Mutta niin....naiset ei halua varattuja miehiä baariin sen takia, kun ne pian "rakastuu ensisilmäyksellä" niihin ja se on sitten menoo. Sille ei vaan voi mitään, kun on pakko, niin on pakko...pokata varattu ja itkee sitten sydän suruja vuosi tolkulla.Richartti kirjoitti:
...yritin muistella milloin viimeksi olen ollut samaan aikaan samassa baarissa vaimon kanssa ja tulin siihen tulokseen, että taisi olla syksy 2005 tai kevät 2006.
Mutta niin....naiset ei halua varattuja miehiä baariin sen takia, kun ne pian "rakastuu ensisilmäyksellä" niihin ja se on sitten menoo. Sille ei vaan voi mitään, kun on pakko, niin on pakko...pokata varattu ja itkee sitten sydän suruja vuosi tolkulla.Vaarat vaanii joka nurkalla. Jos nainen ei rakastu sitoutumishaluttomaan mieheen, ni sitte se rakastuu ukkomieheen.
relaxed_eyes kirjoitti:
Vaarat vaanii joka nurkalla. Jos nainen ei rakastu sitoutumishaluttomaan mieheen, ni sitte se rakastuu ukkomieheen.
Mutta onko oikeasti muita miehiä kuin sitoutumishaluttomia ja varattuja? Eipä taida olla.
Sitoutumishaluttomasta miehestä voi oikean naisen hyvässä huomassa vähitellen kehittyä sitoutumishaluinen mies, mutta tuo taitaa olla monelta sinkkunaiselta liikaa vaadittu. Miehen pitäis olla sormia napsauttamalla polvillaan palvomassa ja kosimassa naista.Richartti kirjoitti:
Mutta onko oikeasti muita miehiä kuin sitoutumishaluttomia ja varattuja? Eipä taida olla.
Sitoutumishaluttomasta miehestä voi oikean naisen hyvässä huomassa vähitellen kehittyä sitoutumishaluinen mies, mutta tuo taitaa olla monelta sinkkunaiselta liikaa vaadittu. Miehen pitäis olla sormia napsauttamalla polvillaan palvomassa ja kosimassa naista.Naiset ei tajuu, että jokainen varattukin mies on joskus ollut sitoutumishaluton. Mä melkein sanoisin, että omaehtoisesti sitoutumishalukkaassa miehessä on joku paha vika.
Päällimäisenä tuli mieleen erittäinkin tuore tapaus tuttavapiiristä, jossa yksinhuoltaja äiti sai melko isot miehen tekemät velat lyhyen suhteen aikana päällensä.
- ,,.,.,.,
mulle ei ihmisten asiat kuulu, joten ei ole hajuakaan mistä puhut.
enkä haluakaan tietää, mut haluun vaan kaikki naiset. Tai ainakin kaikkien naisten jakamattoman huomion.
relaxed_eyes kirjoitti:
enkä haluakaan tietää, mut haluun vaan kaikki naiset. Tai ainakin kaikkien naisten jakamattoman huomion.
Minulle on tehty tuollainen källi kerran.... Tuli melko pian sellainen fiilis, että karkuu minkä kintuista lähtee. =D
Richartti kirjoitti:
Minulle on tehty tuollainen källi kerran.... Tuli melko pian sellainen fiilis, että karkuu minkä kintuista lähtee. =D
käyttää jatkossa hymiöitä, ettei kukaan luule, että mä tosissani tollasta toivon. ;)
- Aurinko79-
Sullahan on selkeä visio siitä, minkälainen palstan tulis olla :)
Mä taidan lukeutua varattuihin nykyään, joten munkin tarttee kai sitten poistua takavasemmalle. Nyyh... Aina syrjitään olipa sinkku tai varattu ;)Eiks se niin mene? Mä karhaan kaikki varatut täältä pois.
Oikeesti. Vai olet sä nykyään varattu... Mä toivon sulle ja teille kaikkee hyvää. :)- epäilet?
"Mä taidan.."
Älä epäile. Se on joko tai. - Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Eiks se niin mene? Mä karhaan kaikki varatut täältä pois.
Oikeesti. Vai olet sä nykyään varattu... Mä toivon sulle ja teille kaikkee hyvää. :)Ihan villi missiohan tuo on ;)
Kiitos toivotteluista, menin sitten lankeamaan mieheen vaikka ei siitä ole pitkäkään aika kun vannoin pysytteleväni moisista otuksista kaukana :) Hiljaa hyvää tulee eli päivä kerrallaan hissukseen edetään... - Aurinko79-
epäilet? kirjoitti:
"Mä taidan.."
Älä epäile. Se on joko tai.En oikeastaan epäile enää, mutta haluan vain edetä rauhallisesti enkä kilautella kirkonkelloja ennenaikaisesti. Ensimmäistä kertaa elämässäni etenen miehen kanssa rauhassa ja täytyy sanoa että se tuntuu kaikessa rauhallisuudessaan aika hienolta...
Aurinko79- kirjoitti:
Ihan villi missiohan tuo on ;)
Kiitos toivotteluista, menin sitten lankeamaan mieheen vaikka ei siitä ole pitkäkään aika kun vannoin pysytteleväni moisista otuksista kaukana :) Hiljaa hyvää tulee eli päivä kerrallaan hissukseen edetään...Pitäisköhän munkin ottaa ja vannoa, etten naisiin sekaannu? Jos sitte vaikka tärppäis?
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Pitäisköhän munkin ottaa ja vannoa, etten naisiin sekaannu? Jos sitte vaikka tärppäis?
Tuo on toiminut mulle aikasemminkin, joten mä uskallan suositella sitä ;)
- Ei olis
Aurinko79- kirjoitti:
En oikeastaan epäile enää, mutta haluan vain edetä rauhallisesti enkä kilautella kirkonkelloja ennenaikaisesti. Ensimmäistä kertaa elämässäni etenen miehen kanssa rauhassa ja täytyy sanoa että se tuntuu kaikessa rauhallisuudessaan aika hienolta...
kyllä sinustakaan uskonut että olet ollut aiemmin salamarakastuja. Noin fiksunoloinen nainen.
- utelias kamu
Aurinko79- kirjoitti:
Tuo on toiminut mulle aikasemminkin, joten mä uskallan suositella sitä ;)
onko hän täältä palstalta?
- Aurinko79-
utelias kamu kirjoitti:
onko hän täältä palstalta?
Täysin palstan ulkopuolinen henkilö.
- utelias kamu
Aurinko79- kirjoitti:
Täysin palstan ulkopuolinen henkilö.
iloinen puolestasi vaikka olisi täältä ollutkin. :))
- Aurinko79-
Ei olis kirjoitti:
kyllä sinustakaan uskonut että olet ollut aiemmin salamarakastuja. Noin fiksunoloinen nainen.
itseäni salamarakastujaks (rakastun harvoin), olen vain kuunnellut sydäntäni ja mennyt sen mukaan. Nyt kaikki on edennyt luonnostaan sopivan verkkaiseen tahtiin, mitenkään hidastelematta tai hoputtamatta ja se sopii mulle paremmin kuin hyvin :) Ehkä ikä on tehnyt tehtävänsä...
- Aurinko79-
utelias kamu kirjoitti:
iloinen puolestasi vaikka olisi täältä ollutkin. :))
Onhan täälläkin mahdollsta törmätä hyviin miehiin, mutta tällä kertaa kävi näin :)
- Kettulaatikossa
s-tanan väliä siviilisäädyllä on KESKUSTELUpalstalla? Painukaa te vonkaajat ja seurankipeät jonnekin vitun senssipalstoille!
Ongelma ratkaistu.- aivan samaa
mieltä!
Nytkin kun mä sulle kommentoin, ni samanaikaisesti joku onneton sinkkunainen jää huomiotta. Sullon kumminkin jo mies jonka kanssa keskustella.
hah ;D- Kettulaatikossa
relaxed_eyes kirjoitti:
Nytkin kun mä sulle kommentoin, ni samanaikaisesti joku onneton sinkkunainen jää huomiotta. Sullon kumminkin jo mies jonka kanssa keskustella.
hah ;Don monen sadan kilometrin päässä luennolla, en mä sen kanssa voi kommunikoida.
Sä ja onneton sinkkunainen sensijaan voisitte kommunikoida jossain vonkapalstalla jossa on muitakin kaltaisianne.
Mutta mä häivyn viemästä huomiotasi, kaveri tulee kylään ja viimehetken siivous kutsuu...
Hyvää päivänjatkoa. Kettulaatikossa kirjoitti:
on monen sadan kilometrin päässä luennolla, en mä sen kanssa voi kommunikoida.
Sä ja onneton sinkkunainen sensijaan voisitte kommunikoida jossain vonkapalstalla jossa on muitakin kaltaisianne.
Mutta mä häivyn viemästä huomiotasi, kaveri tulee kylään ja viimehetken siivous kutsuu...
Hyvää päivänjatkoa.siivousintoa sulle. :)
- random_N
On pohjimmiltaan sivuseikka, onko joku varattu vai ei.
Olennaista on kunkin omalta osaltaan pidättäytyä kaikentasoisesta hedelmällisestä vuorovaikutuksesta ynnä hauskoista ja kivoista asioista. Koska joukossa on aina hengeltään heikkoja, on syytä auta heitä löytämään oikeat arvot ja elämätavat valistuksella, joka moralisointina tunnetaan.
Kun lisäksi huomioidaan ihmisen luontainen tarve (ja oikeus, piru vieköön!!) omistaa kiinnostavat ihmiset, on luonnollista ettei hyvällä silmällä voi katsoa rajoittamatonta kommunikointia yli sukupuoli- ja pariskuntarajojen.
Lisäksi haluan julkituoda syvän paheksuntani kaikesta kivasta noin ylipäätään.>Lisäksi haluan julkituoda syvän paheksuntani kaikesta kivasta noin ylipäätään.
Pysyttäydytään asialinjalla miehen logiikalla keskustellen erään entisen maamme hallituksen jäsenen matkapuhelimen välityksellä lähettämistä kannanotoista yhdelle rivikansalaiselle.- kannatetaan.
relaxed_eyes kirjoitti:
>Lisäksi haluan julkituoda syvän paheksuntani kaikesta kivasta noin ylipäätään.
Pysyttäydytään asialinjalla miehen logiikalla keskustellen erään entisen maamme hallituksen jäsenen matkapuhelimen välityksellä lähettämistä kannanotoista yhdelle rivikansalaiselle.Loppuu se joutavanpäiväinen hauskanpito ja flirttailu.
- random_N
kannatetaan. kirjoitti:
Loppuu se joutavanpäiväinen hauskanpito ja flirttailu.
Ihana huomata ettei koko kansakunta ole mädättänyt sieluaan hedonismin alttarilla.
Piipahdan ruoskimassa itseäni ja tuhkakasan kautta lähikauppaan katsekontaktia ottamatta. Odotellessa säätäkää näytön kirkkaus minimiin, palaan nimittäin saatanallisen hohtava sädekehä kutreillani.
- sarvikuonokas
Huomio on aina mukavaa. Oli varattu tai ei
- cookos
nyt tuon huumorilla vai ihan tosissas vai huumorilla, johon on piilotettu se totinen juttu? Tää esimerkki voi mennä muuallekin, lopettaa koko palstailun, en usko sen mitenkään vaikuttavan koko palstaan..
paitsi että mä oisin varmaan salilla ja kohta teräskunnossa vonkaamassa siellä uroksia :D, olisin jossain ihmisten ilmoilla..
Mut voi surkeeta, kun sun vonkailut menee hukkaan? Häviskös täältä joku sun mielitietty vai mistä kiikastaa..kun tarkemmin aattelee, se hetki lähestyy, kun täältä pitää hävitä, käytännön syistä.niille jotka tääl on joka välissä moralisoimassa. Sä laitat mulle ainakin meilillä ilmotuksen, sitku olet täält häipymässä. Siis, viimestään sillo paiskaat mua meilillä, jos et jo ennemmin saa sitä aikaseksi, eiks vaan?
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
niille jotka tääl on joka välissä moralisoimassa. Sä laitat mulle ainakin meilillä ilmotuksen, sitku olet täält häipymässä. Siis, viimestään sillo paiskaat mua meilillä, jos et jo ennemmin saa sitä aikaseksi, eiks vaan?
on niin huima, tietäähän sen, kun miehet ja naiset suljetaan samaan tilaan ;D, miten siinä käy.
Ei mulla oo mitään sitä vastaan, etten paiskais sillä meilillä,..voin sen tehdäkin ja teen aina minkä lupaan. Sä oot niin kaukana, ettei susta voi tulla mulle riesaa :D, ja siitä tuskin on muutenkaan vaaraa. Mielenkiintoista..
Siinä on vaan kumma juttu, täällä on helppo kirjottaa, mut livenä se ei sit onnistukaan, ainakaan niin hyvin. Nimmarin taakse on helppo piiloutua ja päästellä sellaistakin, mitä muuten ei sanoisi. Mut kyl mä aika rääväsuu oon oikeestikin. Kyl sulla vielä se flaksi käy..se on pam vaan kerran :) - cookos-
relaxed_eyes kirjoitti:
niille jotka tääl on joka välissä moralisoimassa. Sä laitat mulle ainakin meilillä ilmotuksen, sitku olet täält häipymässä. Siis, viimestään sillo paiskaat mua meilillä, jos et jo ennemmin saa sitä aikaseksi, eiks vaan?
on niin huima, tietäähän sen, kun miehet ja naiset suljetaan samaan tilaan ;D, miten siinä käy.
Ei mulla oo mitään sitä vastaan, etten paiskais sillä meilillä,..voin sen tehdäkin ja teen aina minkä lupaan. Sä oot niin kaukana, ettei susta voi tulla mulle riesaa :D, ja siitä tuskin on muutenkaan vaaraa. Mielenkiintoista..
Siinä on vaan kumma juttu, täällä on helppo kirjottaa, mut livenä se ei sit onnistukaan, ainakaan niin hyvin. Nimmarin taakse on helppo piiloutua ja päästellä sellaistakin, mitä muuten ei sanoisi. Mut kyl mä aika rääväsuu oon oikeestikin. Kyl sulla vielä se flaksi käy..se on pam vaan kerran :) cookos kirjoitti:
Siinä on vaan kumma juttu, täällä on helppo kirjottaa, mut livenä se ei sit onnistukaan, ainakaan niin hyvin. Nimmarin taakse on helppo piiloutua ja päästellä sellaistakin, mitä muuten ei sanoisi. Mut kyl mä aika rääväsuu oon oikeestikin. Kyl sulla vielä se flaksi käy..se on pam vaan kerran :)musta sulle riesaa tule. Mä vaan tykkään sun ajatuksista, ja mä tiedän, että sä tykkäät mun ajatuksista, ni vois joskus vaihtaa, vaikket tääl enää kirjotteliskaan.
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
musta sulle riesaa tule. Mä vaan tykkään sun ajatuksista, ja mä tiedän, että sä tykkäät mun ajatuksista, ni vois joskus vaihtaa, vaikket tääl enää kirjotteliskaan.
..kosiskelua tuo nyt on, ihan selvästi :).."sä tykkäät ja mä tykkään"..keh, heh,...no joo, mä nyt en ala kuule mitään tässä miettii sen enempii.
Mun tykkäämis -skaala on laaja, joten varmaan mahdut sinne joukkoon, jotenkin :) - cookos-
relaxed_eyes kirjoitti:
musta sulle riesaa tule. Mä vaan tykkään sun ajatuksista, ja mä tiedän, että sä tykkäät mun ajatuksista, ni vois joskus vaihtaa, vaikket tääl enää kirjotteliskaan.
..kosiskelua tuo nyt on, ihan selvästi :).."sä tykkäät ja mä tykkään"..keh, heh,...no joo, mä nyt en ala kuule mitään tässä miettii sen enempii.
Mun tykkäämis -skaala on laaja, joten varmaan mahdut sinne joukkoon, jotenkin :) cookos kirjoitti:
Mun tykkäämis -skaala on laaja, joten varmaan mahdut sinne joukkoon, jotenkin :)Älä yritä. Sellasella kujerruksella toi sun teksti kirjotettu, että varmaan punstelit siel mun kosiskeluista. ;)
No siis oikeesti. Mä tiedän, että sä oot nk. turvallinen, eli et muodosta vääriä oletuksia ja siks 'uskalsin' sulta sitä meiliä kosiskellakin. Tai suoraan sanottuna vongata.- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Älä yritä. Sellasella kujerruksella toi sun teksti kirjotettu, että varmaan punstelit siel mun kosiskeluista. ;)
No siis oikeesti. Mä tiedän, että sä oot nk. turvallinen, eli et muodosta vääriä oletuksia ja siks 'uskalsin' sulta sitä meiliä kosiskellakin. Tai suoraan sanottuna vongata.ihan helvetin turvallinen, siks kait miehet mun kimpussa onkin. Hyva kaveri, mutta niillä on kuitenkin mielessä jotain..tai ainakin musta tuntuu siltä. Mutta vain ja ainoastaan kaveri!
Niin, no tuosta aloituksesta vois päätellä, että sä kokeilit mua, varattua, ett millaista tekstiä sieltä tulee, kun kosiskellaan. Ihan selvästi testi ;D..mut oikeesti, pieni flirtti silloin tällöin tekee hyvää sydämelle, piristää.
Ja sitä harrastan aina kun mahdollista, oli oma ukko lähellä tai ei. Koska se on kivaa, tosin miehet alkaa aina juttelee, mut sitten ne käsittää naisen flirtin väärin, että se on kiinnostunut miehestä enemmänkin. Tosi vaikeeta olla nainen, asua peräpohjolassa ja olla vielä sosiaalinen:S
Mitä tarkoittaa punstelit? En ymmärtänyt ollenkaan, olin tietty otettu huomiosta. Kukapa ei tykkäis jos huomioidaan. Ja minä jos kuka elää huomiosta, joka on ikävää, koska ei sitä aina saa ja voi olla huomion keskipisteenä.
Mulla on vaan itseeni tietyt kriteerit, en kuitenkaan ole puhdas pulmunen, mutta aikasta pitkälle sitä.
Sinusta on muodostunut kuva, oot ajatteleva, mutta silti rempsee tyyppi, vähän sellainen taivaanrannan maalari, haaveilija..oletko horoskoopissa rapu tai kalat? cookos kirjoitti:
ihan helvetin turvallinen, siks kait miehet mun kimpussa onkin. Hyva kaveri, mutta niillä on kuitenkin mielessä jotain..tai ainakin musta tuntuu siltä. Mutta vain ja ainoastaan kaveri!
Niin, no tuosta aloituksesta vois päätellä, että sä kokeilit mua, varattua, ett millaista tekstiä sieltä tulee, kun kosiskellaan. Ihan selvästi testi ;D..mut oikeesti, pieni flirtti silloin tällöin tekee hyvää sydämelle, piristää.
Ja sitä harrastan aina kun mahdollista, oli oma ukko lähellä tai ei. Koska se on kivaa, tosin miehet alkaa aina juttelee, mut sitten ne käsittää naisen flirtin väärin, että se on kiinnostunut miehestä enemmänkin. Tosi vaikeeta olla nainen, asua peräpohjolassa ja olla vielä sosiaalinen:S
Mitä tarkoittaa punstelit? En ymmärtänyt ollenkaan, olin tietty otettu huomiosta. Kukapa ei tykkäis jos huomioidaan. Ja minä jos kuka elää huomiosta, joka on ikävää, koska ei sitä aina saa ja voi olla huomion keskipisteenä.
Mulla on vaan itseeni tietyt kriteerit, en kuitenkaan ole puhdas pulmunen, mutta aikasta pitkälle sitä.
Sinusta on muodostunut kuva, oot ajatteleva, mutta silti rempsee tyyppi, vähän sellainen taivaanrannan maalari, haaveilija..oletko horoskoopissa rapu tai kalat?Eli, punstelit = punastelit.
Ja horoskoopissa olen rapu. Ja mä tiedän, että sä elät huomiosta, olethan Nainen. Loput meilissä.
- temeq
asiaa.
- .
.
- mauno kuuppa
...
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2666640Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2176192Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385630Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1504966Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi273768Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1873696Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313435HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333133Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3272767Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan22677