Onko kellään muulla kokemusta hulahulavanteen pyörityksestä keinona laihduttaa/pienentää vyötäröään/ jenkkakahvojen poistossa?? Itse olen harrastanut tätä muutaman viikon, ja minusta todella tuntuu että tämä tehoaa! Varsinkin laihdutuskuurin kera! Olen kahdeksatta viikkoa kuurilla ja on 10 senttiä parhaimmillaan lähtenyt vyötäröltä ja tietenkin muualtakin! Ja kyllä olo on hyvä ja on helpompi vannetta pyörittää =)
ja pienen pieni sana kuuristani--> en ole käyttänyt laihdutustabletteja (vielä ainakaan), en ole luopunut herkuista kokonaan, vaan olen alkanut syömään terveellisesti, kaloreita vähentäen! Ei kannata jotain ihme dieettejä koittaa, tai jotain keittokuureja. Normaalia ruokaa pienellä muutoksella =)
hulavannekysely/ laihduttamisesta
4
223
Vastaukset
- Joku
Mitä onx hulavanteen pyörittely pienentänyt sun vatsaa????
- vinkku
kyllä se on auttanut! Ja vielä kun on laihdutuskuurilla ja pyörittelee vannetta =) Tai niin minusta ainakin tuntuu että se on auttanut, sillä liike todella kohdistuu vatsaan ja hiki tulee ja vatsassa tuntuu =)
- kyselijä
Miten usein ja kuinka kauan kerrallaan olet vannetta pyörittänyt?!:) Voisin itsekin kokeilla.
- vinkku
Melkein joka päivä pyörittelen, vähän kerrallaan muutaman kerran päivässä. En oo niin tarkkaan kattonu kelloa, mutta aina vähän aikaa, nimittäin siinä tulee hiki. Kannattaa koittaa, ja kerro kokemuksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770