Onko kellään kokemusta,että mies pettää ollessaa reissutöissä?
Nyt vasta alkanut miestäni epäilemään, kun ei jouda enää edes kanssani puhelimessa puhumaan.
Kotona ollessa kyllä on kyllä ihan samanlainen kuin ennenkin, mutta istuu koneella paljon vähemmän.
Meillä pystyn kyllä puhelin laskuista seuraamaan hänen puhelimen käyttöään.
Meille on vaikeaa kummallekin puhua "pettämisestä" koska kumpaakin on aiemmissa suhteissa petetty, ja minä olen myös aiemmissa suhteissa (suurimmassa osassa) ollut se joka pettää.
voiko lapsettomuus ajaa miehen vieraisiin??
Mieheni reissutöissä
13
3522
Vastaukset
- jossa...
mies petti reissuillansa ja se johti lopulta eroon vaimon kanssa...ja olen kuullut että tätä tapahtuu paljonkin...mutta mitäpä sen väliä jos itsekin olet miehiä petellyt...
- .....
Omaa kokemusta myös asiasta, reissuilla on muita naisia. Vaimo ottaa takaisin jos ottaa ja eletään niin kuin ei mitään. Ja sama taas uudella reppureissulla.
- totta kai
Voi jeesus mikä kysymys! Jonkun mies matkatöissä ja kysyy pettääkö mahdollisesti! voi voi...etkö tiedä millaisia nämä matkamulkut on?! Heistä puhutaan ja huhutaan paljon, ja valitettavasti se on aivan totta. Asun suhtkoht suuressa kaupungissa, käyn paljon tansseissa (olen vapaa) ja nämä matkamulkut on kyllä ihan mahdottomia!!! Ei riitä että hakevat tansseista seuraa, hakevat jo hotellihuoneessa seuraa matkassa mukana olevalla tietsikalla!! Ja tämä on todellakin hyvin yleistä!!! Hotellimies nimimerkillä on tosi paljon porukkaa chäteissä!!! Eli jos epäilet, pettää varmasti!
- pettäminen...
totta kai kirjoitti:
Voi jeesus mikä kysymys! Jonkun mies matkatöissä ja kysyy pettääkö mahdollisesti! voi voi...etkö tiedä millaisia nämä matkamulkut on?! Heistä puhutaan ja huhutaan paljon, ja valitettavasti se on aivan totta. Asun suhtkoht suuressa kaupungissa, käyn paljon tansseissa (olen vapaa) ja nämä matkamulkut on kyllä ihan mahdottomia!!! Ei riitä että hakevat tansseista seuraa, hakevat jo hotellihuoneessa seuraa matkassa mukana olevalla tietsikalla!! Ja tämä on todellakin hyvin yleistä!!! Hotellimies nimimerkillä on tosi paljon porukkaa chäteissä!!! Eli jos epäilet, pettää varmasti!
Kyllä tässä nyt yleistetään ihan suotta... Ite olin lähes 4 vuotta reissuhommissa ja kertaakaan en pettänyt, ei käynyt edes mielessä...
Jos kaikki on kunnossa kotona ei ole mitään syytä pettää. Tällä hetkellä olen jäämässä säännölliseen päivätyöhön, jotta voisin elää normaalia elämää... Jossain vaiheessa uskon palaavani takas reissu työhön, mut katotaa kauan vaimo on kiltisti...
- kotirouva2
en epäile miestäni pettäjäksi. Ylipäätään miksi hän reissutyössä pettäisi sen ihmeemmin kuin kauppareissulankaan. Ei se tarve pettämiseen tule vain siksi, että ollaan reissuhommissa.
Kun pitää parisuhteestaan huolen, niin ei tule kummallakkaan tarve pettämiseen, vaikka ei aina samassa osoitteessa majailla. - rentoutuu
Mitä nyt käsitetään pettämiseksi.
Onko puhelinseksi reissuilla pettämistä.
Se ainakin on aika yleistä ;)
Ja kyllä noita reissumiehiä on ravintoloissa paljon tyrkyllä. Torstain naisten tanssit on
yks hyvä esimerkki siitä. Siellä ei taida ollakkaan kuin näitä reissumiehiä rentotumassa.
Lopetin itse niissä käynnin, kun huomasin tämän asian. - Yksin minä
Mä meinasin alkaa matkatyömiehen kanssa seukkaa,mutta onneks ei natsannu kemiat...Oisin ollu vaa mustasukkainen koko aika...Kun muutenkin vaikeaa luottaa miehiin... En tiedä...
- Totisinta totta
No sitä voi toki miettiä jokainen, että jos mies hengaa viikkokausia jossain reissussa, niin tuleekohan ehkä käytettyä tilaisuudet hyväkseen.. Kyllä! Eräskin rahtari oli kerennyt hankkia reissuhommissa ollessaan toisen perheen toiselle puolelle Suomea! Oma exäni puolestaan kerkes käydä kuulemma puolet lentokentän henkilökunnasta (ja osan matkustajistakin) läpi ollessaan viikkoja siellä "työkeikalla"..
- japelix
No itse olen matkustellut jo kohta 10 vuotta lähes viikottain, enkä kertaakaan ole pettänyt. En mä usko, että matkatyöllä on vaikutusta asiaan. Jos haluaa pettää pettää sitä muutenkin.
Tosin eipä tuota luppoaikaa paljoa ole ollut, että olisi edes matkoilla ehtinyt. - Vietit vie
No tuo perimän jakaminen nyt vaan sattuu olemaan miehellä geeneissä, minkäpä sitä mies luonnolleen voi. Perintötekijät ja luonnolliset vietit suorastaan pakottaa paneskelemaan mahdollisimman monen "vieraan reviirillä" olevan naaraan kanssa!
- rahtari.
Hohhoijaa...
niinku ihminen olisi tahdoton olento, joka ei tajua tekojensa seurauksia tai jolla ei ole käsitystä oikeasta ja väärästä? Et taida olla ihan terävä?
Itse ajoin 7 vuotta ulkomaille. Pisin aika pois kotoa oli 5kk. Kertaakaan en vieraissa ole käyny. En täällä enkä siellä. Luvattu on ettei petetä. Ja se pitää.
Ihan paskapuhetta. Et vietit pakottaa... hyvää päivää vaan. - Selityksiä riittää
rahtari. kirjoitti:
Hohhoijaa...
niinku ihminen olisi tahdoton olento, joka ei tajua tekojensa seurauksia tai jolla ei ole käsitystä oikeasta ja väärästä? Et taida olla ihan terävä?
Itse ajoin 7 vuotta ulkomaille. Pisin aika pois kotoa oli 5kk. Kertaakaan en vieraissa ole käyny. En täällä enkä siellä. Luvattu on ettei petetä. Ja se pitää.
Ihan paskapuhetta. Et vietit pakottaa... hyvää päivää vaan.Tuohan se on yleisin selitys, minkä sitä mies luontaisille tarpeilleen mahtaa...
- mek
Nuorempana kun olin seissuhommissa niin ihmettelin perheellisten miesten naisseikkailuja ja kun maanantai aamuna haki perheenisän reisuunn ja kun huomenet sanottiin niin seuraavaksi oli että mistähän saisi vierasta. Oliko niillä avioliitto niin huonossa jamassa ettei se yksi nainen riittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573471Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472826Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482640Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572331Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561724
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241184