Vaikea valinta, onko ehdotuksia?

vastatkaa kiitos

Minkä vaihtoehdon olette itse valinneet?

1. Tyydyt siihen kaikkeen paskaan mitä naisilta saa. Olet tyytyväinen niihin mukaviin parisuhteen kukkasiin, joita jokaisessa suhteessa on. Et petä.

2. Hyväksyt parisuhteen ongelmineen ja kestät kaiken kuran. Onneksesi olet työn puolesta paljon pois kotoa ja pääset rilluttelemaan piilossa pahalta silmältä. Petät aina kun mahdollista.

3. Olet tyytymätön parisuhteeseenne ja aiot lopettaa sen stop tykkänään ihan samalla lailla, kun lopetit edellisen kokeilun ja sitä edellisen ja sitä edellisen... Kyllä se oikea sieltä vielä löytyy.

4. Olet realisti. Hyväksyt sen, että yhdessä olo, seksi ja kaikki muukin on vaan liian hankalaa muutaman vuoden elon jälkeen. Aina vosi yrittää ja yrittää ja yrittää, mutta helpommalla pääsee, kun vaihtaa muijaa heti kun rupeaa se läskimakkara kyllästyttämään ja heräämiset keskellä yötä nalkutuspainajaisesta pakottavat ylös kello kolme.

Vinkkiä vinkkiä! Olen ehkä kallistumassa tuohon kakkosvaihtoehtoon. Ei taida meikäpojasta olla tohon neloseen, vaikka houkuttais eniten.

2

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JanneRi

      Vaikeeta se on, mut ole mies ja tee oikein. Lähde menee. Jos jäät ja nielet ja vielä petät, löydät kaiken edestäs kuitenkin. Ero on edessä joka tapauksessa. Pahinta on se, jos pilaat nykyisen kumppanis terveyden tuomalla epätoivottuja tuliaisia työmatkalta kun oot käyny huoraamassa vieraassa lammikossa. Tietenkin voit lakata nussimasta nykyistä niin ei varmana sairastu, mutta suostuukohan tuo siihen...? Pettäminen on aina aivan älytön riski ja pahimmillaan toisen hengellä leikkimistä. Mieti sitä ennen kun teet idioottimaisia jälkikäteen kaduttavia asioita.

      t. testeissä käynyt kun akka toi tuliaisia = lääkekuuri ja välitön ero.

    • onneton pelle, luulitko että parisuhde muutaman vuoden elon jälkeen on pelkkää ruusuilla tanssimista??? taidat olla tosi täydellinen tyyppi, mutta kysytäänpä sun kumppanilta että ajatteleeko soe tällä palstalla susta samalla tavalla??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe