Käyttäkää kiertoilmaisuja

Huomautuksistani huolimatta (tai ehkäpä juuri siitä syystä) epäselvä kielenkäyttö jatkuu palstalla.
Mikäli te ette osaa kirjoittaa selvästi, niin ei sille sitten mitään mahda, mutta vieläkin typerämmältä näyttää kun aikuinen ihminen käyttää
alatyylistä sanastoa kirjoituksissaan.

Kouluja käymättömän miespuolisen törkykäytöksen vielä ymmärrän (en tosin hyväksy sitä), mutta
kun joku nainen päästää suustaan rivon kielikukkasen, niin vajoan maan alle häpeästä.


"Miettikää viestini sanomaa"


MarttyyriMallari-TTt

13

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...että hallitus on vahvistanut perintöverouudistuksen tänään.

      ...että pienissä yrityksissä palkkaus on sama kuin isoissa, mutta mukavempi työilmapiiri.

      ...että maastopalot ovat tuoneet 29. maaliskuuta alkaen kymmeniä tuhansia kiloja pienhiukkasia Helsingin ylle.

      ...että markkinointia koskevia säännöksiä uudistetaan.

      ...että talouskasvu on kotitalouksen varassa.

      ...että pitkät työmatkat ennustavat sosiaalista eristymistä, joka tekee ihmiset onnettomiksi.

      ...että Blues - Jokerit on 3-0

      ...että jne.

      Ja kiitos synninpäästöstä, kiroilen vastaisuudessakin.

      • tiennyt ja ei oikeastaan kiinnostakkaan tietää.


        "Vastaan ainoastaan sellaisiin viesteihin joissa ei kiroilla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tiennyt ja ei oikeastaan kiinnostakkaan tietää.


        "Vastaan ainoastaan sellaisiin viesteihin joissa ei kiroilla"


        MarttyyriMallari-TTt

        Eiks sua elämä kiinnosta? Ja mitkä seikat elämässä aiheuttaa mitäkin?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Eiks sua elämä kiinnosta? Ja mitkä seikat elämässä aiheuttaa mitäkin?

        on vain triviatietoa.


        "Ajattelen kokonaisuutta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on vain triviatietoa.


        "Ajattelen kokonaisuutta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mistä se kokonaisuus muodostuu? Miten sä hahmotat kokonaisuuden?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mistä se kokonaisuus muodostuu? Miten sä hahmotat kokonaisuuden?

        nyt kun noin kauniisti kysyt, niin kerron sen sinulle. Minua ei liikuta yksityiskohdat ja tiedän, että kaikki riippuu suurista linjoista. Näihin kuuluu Yhdysvaltojen ja Venäjän taloudellinen ja sotilaallinen asema maailmassa.
        Loput asiat ovat vain taustatekijöitä.


        "Yksittäiset tragediat eivät muuta mitään"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nyt kun noin kauniisti kysyt, niin kerron sen sinulle. Minua ei liikuta yksityiskohdat ja tiedän, että kaikki riippuu suurista linjoista. Näihin kuuluu Yhdysvaltojen ja Venäjän taloudellinen ja sotilaallinen asema maailmassa.
        Loput asiat ovat vain taustatekijöitä.


        "Yksittäiset tragediat eivät muuta mitään"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mun mielestä toisinpäin. Yhdysvaltojen ja Venäjän talousasiat ovat taustavaikuttujia. Isot maat ja isot toleranssit, mitä lähemmäksi oma ympäristöä tullaan, ni sitä enemmän pienetkin asiat vaikuttaa omaan elämiseen. Kyllä sun nyt pienoismallien askartelijana tietää mikä merkitys yksityiskohdilla on.


      • fanisi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nyt kun noin kauniisti kysyt, niin kerron sen sinulle. Minua ei liikuta yksityiskohdat ja tiedän, että kaikki riippuu suurista linjoista. Näihin kuuluu Yhdysvaltojen ja Venäjän taloudellinen ja sotilaallinen asema maailmassa.
        Loput asiat ovat vain taustatekijöitä.


        "Yksittäiset tragediat eivät muuta mitään"


        MarttyyriMallari-TTt

        marttyyri, olet ihana ja niiin älykäs!

        *hyvänyönsuukko*


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mun mielestä toisinpäin. Yhdysvaltojen ja Venäjän talousasiat ovat taustavaikuttujia. Isot maat ja isot toleranssit, mitä lähemmäksi oma ympäristöä tullaan, ni sitä enemmän pienetkin asiat vaikuttaa omaan elämiseen. Kyllä sun nyt pienoismallien askartelijana tietää mikä merkitys yksityiskohdilla on.

        mutta kuitenkin näiden isojen maiden päätökset heijastuvat myös pienempiin asioihin ja sitä kautta ne ovat niitä tärkeimpiä asioita.

        Olen pienoismallirakennuksen maailmanmestari ja siksi tuo askartelija-sana ei oikein tee kunniaa minulle.


        "Tulin, näin ja voitin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta kuitenkin näiden isojen maiden päätökset heijastuvat myös pienempiin asioihin ja sitä kautta ne ovat niitä tärkeimpiä asioita.

        Olen pienoismallirakennuksen maailmanmestari ja siksi tuo askartelija-sana ei oikein tee kunniaa minulle.


        "Tulin, näin ja voitin"


        MarttyyriMallari-TTt

        niitä isojen maiden asioita voi kaukaa seurata, muttei niihin pysty itse yksilönä mitenkään vaikuttaa. Kun taas tuossa kommentissani, mistä tämä rönsy lähti ni, niihin voi kuka tahansa yksilö itse vaikuttaa.


    • -Vuokko-

      Olen käskyvallassasi!

      *tuijottaa hypnotisoituna*

      • kuultavaa ja pian kaikki muutkin tottelevat minua.


        "Silloin alkaa vallankumous"


        MarttyyriMallari-TTt


    • puutarhaasi?

      Entäpä mikäpä on kompostin tila?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe