Käyttäkää kiertoilmaisuja

Huomautuksistani huolimatta (tai ehkäpä juuri siitä syystä) epäselvä kielenkäyttö jatkuu palstalla.
Mikäli te ette osaa kirjoittaa selvästi, niin ei sille sitten mitään mahda, mutta vieläkin typerämmältä näyttää kun aikuinen ihminen käyttää
alatyylistä sanastoa kirjoituksissaan.

Kouluja käymättömän miespuolisen törkykäytöksen vielä ymmärrän (en tosin hyväksy sitä), mutta
kun joku nainen päästää suustaan rivon kielikukkasen, niin vajoan maan alle häpeästä.

"Miettikää viestini sanomaa"

MarttyyriMallari-TTt

13

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...että hallitus on vahvistanut perintöverouudistuksen tänään.

...että pienissä yrityksissä palkkaus on sama kuin isoissa, mutta mukavempi työilmapiiri.

...että maastopalot ovat tuoneet 29. maaliskuuta alkaen kymmeniä tuhansia kiloja pienhiukkasia Helsingin ylle.

...että markkinointia koskevia säännöksiä uudistetaan.

...että talouskasvu on kotitalouksen varassa.

...että pitkät työmatkat ennustavat sosiaalista eristymistä, joka tekee ihmiset onnettomiksi.

...että Blues - Jokerit on 3-0

...että jne.

Ja kiitos synninpäästöstä, kiroilen vastaisuudessakin.

• tiennyt ja ei oikeastaan kiinnostakkaan tietää.

"Vastaan ainoastaan sellaisiin viesteihin joissa ei kiroilla"

MarttyyriMallari-TTt

• MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

tiennyt ja ei oikeastaan kiinnostakkaan tietää.

"Vastaan ainoastaan sellaisiin viesteihin joissa ei kiroilla"

MarttyyriMallari-TTt

Eiks sua elämä kiinnosta? Ja mitkä seikat elämässä aiheuttaa mitäkin?

• relaxed_eyes kirjoitti:

Eiks sua elämä kiinnosta? Ja mitkä seikat elämässä aiheuttaa mitäkin?

on vain triviatietoa.

"Ajattelen kokonaisuutta"

MarttyyriMallari-TTt

on vain triviatietoa.

"Ajattelen kokonaisuutta"

MarttyyriMallari-TTt

Mistä se kokonaisuus muodostuu? Miten sä hahmotat kokonaisuuden?

Mistä se kokonaisuus muodostuu? Miten sä hahmotat kokonaisuuden?

nyt kun noin kauniisti kysyt, niin kerron sen sinulle. Minua ei liikuta yksityiskohdat ja tiedän, että kaikki riippuu suurista linjoista. Näihin kuuluu Yhdysvaltojen ja Venäjän taloudellinen ja sotilaallinen asema maailmassa.
        Loput asiat ovat vain taustatekijöitä.

"Yksittäiset tragediat eivät muuta mitään"

MarttyyriMallari-TTt

nyt kun noin kauniisti kysyt, niin kerron sen sinulle. Minua ei liikuta yksityiskohdat ja tiedän, että kaikki riippuu suurista linjoista. Näihin kuuluu Yhdysvaltojen ja Venäjän taloudellinen ja sotilaallinen asema maailmassa.

MarttyyriMallari-TTt

Mun mielestä toisinpäin. Yhdysvaltojen ja Venäjän talousasiat ovat taustavaikuttujia. Isot maat ja isot toleranssit, mitä lähemmäksi oma ympäristöä tullaan, ni sitä enemmän pienetkin asiat vaikuttaa omaan elämiseen. Kyllä sun nyt pienoismallien askartelijana tietää mikä merkitys yksityiskohdilla on.

• fanisi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

MarttyyriMallari-TTt

marttyyri, olet ihana ja niiin älykäs!

*hyvänyönsuukko*

Mun mielestä toisinpäin. Yhdysvaltojen ja Venäjän talousasiat ovat taustavaikuttujia. Isot maat ja isot toleranssit, mitä lähemmäksi oma ympäristöä tullaan, ni sitä enemmän pienetkin asiat vaikuttaa omaan elämiseen. Kyllä sun nyt pienoismallien askartelijana tietää mikä merkitys yksityiskohdilla on.

mutta kuitenkin näiden isojen maiden päätökset heijastuvat myös pienempiin asioihin ja sitä kautta ne ovat niitä tärkeimpiä asioita.

Olen pienoismallirakennuksen maailmanmestari ja siksi tuo askartelija-sana ei oikein tee kunniaa minulle.

"Tulin, näin ja voitin"

MarttyyriMallari-TTt

mutta kuitenkin näiden isojen maiden päätökset heijastuvat myös pienempiin asioihin ja sitä kautta ne ovat niitä tärkeimpiä asioita.

Olen pienoismallirakennuksen maailmanmestari ja siksi tuo askartelija-sana ei oikein tee kunniaa minulle.

"Tulin, näin ja voitin"

MarttyyriMallari-TTt

niitä isojen maiden asioita voi kaukaa seurata, muttei niihin pysty itse yksilönä mitenkään vaikuttaa. Kun taas tuossa kommentissani, mistä tämä rönsy lähti ni, niihin voi kuka tahansa yksilö itse vaikuttaa.

• -Vuokko-

Olen käskyvallassasi!

*tuijottaa hypnotisoituna*

• kuultavaa ja pian kaikki muutkin tottelevat minua.

"Silloin alkaa vallankumous"

MarttyyriMallari-TTt

• puutarhaasi?

Entäpä mikäpä on kompostin tila?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9606
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3060
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2841
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2649
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2055
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      106
      1964
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1893
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      53
      1450
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe