Joo mun iho todellakin näyttää melkein kirjaimellisesti tältä: http://matwww.ee.tut.fi/ymparistoverkko/menu-image/aavikko.jpg
Ja jos puhdistan alueita, siis leuka ja nenänympärys, kasvovedellä ja pistän rasvaa. Se kirvelee ihan törkeesti.
Olisiko mitään mikä auttaisi mun ihoon?
En tosiaan tajua miten se on yhtäkkiä mennyt noilta alueilta tollaseen kuntoon :s näyttää aivan kamalalta, ja tuntuu vielä pahemmalta.
TODELLA kuiva iho
9
1739
Vastaukset
- Nayuta
Mulla teki e- pillereiden vaihos tuon. Jos olet vasta vaihtanut merkkiä, niin voi olla siitä.. Tai sitten jostain ihan muusta.
- hadvenna
itelläni on atooppinen iho ja on just ton kuvan näkönen :D eli siis kannattaa ostaa ihan perusvoidetta apteekista ( vaikka decubal ) ja pestä sillä iho aamulla ja illalla. ja vielä sen jälkeen pistät kunnon kerroksen rasvaa naamaan. etkä pese millään aineilla naamaa, pelkkä vesi riittää.
- pliip pliip
ite oon ostanu decubalia,mulla myös atooppinen iho aamulla laitan voidetta ja illalla myös.
- hiekkanaama :D
jännä kuvan valinta ;)
mulla iha sma ongelma iho kuivuu iha älyttömästi rasvaan aamulla ennen meikkausta (meikkivoide sisältää jotain vitamiineja ettei kuivuis helposti) illalla naama pesun jälkeen rasvaan parikin kertaa mut kuitenki se tuntuu kuivuvan...
leuka,nenä,otsa no T-alue niinku sanotaan mut välillä myös poskiin tulee kuivia läiskiä.
(myös kädet,sääret)
olen ostanut apteekista tuotteita mut ei oo ainakaan kunnolla toimivaa löytynyt eikä rahat riittäis joka kk si ostamaan uutta tuotetta jonka "toimivuudesta" ei oo varma :\ - Mulle autto toi...
Mullakin oli jokin aika sitten tollainen ongelma. Mut eipä ole enään..
Mun yks kaveri suositteli mulle Dui Clinique hoitoa, josta se itse on saanut paljon apua. Mä kokeilin sitä kanssa. Ja voi jukra mitkä tulokset...
Käy ihmeessä kokeilemassa, et varmasti tule katumaan ...
www.kulosaarensalonki.fi - Hiukku
Kokeilkaapas pestä iltaisin iho hellävaraisella puhdistusmaidolla, jossa ei missään nimessä ole alkoholia! Sitten levität ohuelti extra virgin oliiviöljyä, kookos- tai manteliöljy vielä parempi. Annat yön ajan vaikuttaa kasvoilla, ja aamulla vielä kuiviin kohtiin sipaisu öljyä hyvissä ajoin ennen meikkaamista.
Jos mahdollista, niin vältä raskasta meikkipohjaa jonkin aikaa ja anna ihon olla, ei tehokuorintoja tai turhaa koskettelua. Muista juoda myös PALJON vettä, ainakin litra-puolitoista päivän mittaan. Luulisi tepsivän! Ja jos ei, niin käy ihmeessä lääkärillä. Määrää reseptillä jotain tehokasta kosteuttajaa. - autiomaa...
Noita luonnonöljyjä minäkin käytän. Lisäksi olen lisännyt rasvoja sisäisesti, mm. pähkinöitä, kala- ja helokkiöljyä.
- kyll vaan
koita aderman exomega creamia -auttaa !!
- DinasBeauty
Hei 0s9fsklsk !
Kuivasta ihosta kärsitään todella paljon nykypäivänä eneän kuin rasvaisesta ihosta. Kuivalle iholle myöskin löytyy paljon hyviä ihonhoito tuotteita. Mitä hoito merkkiä sinä käytät? Kuinka usein käytät? Pesetkä kasvojasi vedellä kuinka usein?
Kuivuminen saattaa johtua nyt tuotteestasi.
Suosittelen lopettamaan sen käytön ja aloittamaan käyttää hyvin kuivaan ihoa vastaan tarkoitettuja tuotteita.
1. Älä käytä kasvovettä!
Kasovesi kuivattaa ihoasi entistä enemmän. Käytä vain kuivalle ihollesi paljon yöljypohjaisia tuotteita, jotta iho alkaa tasoittumaan, pehmeneään ja " suoristumaan ".
2. Hanki yö -ja päivä voide, jossa paljon ihon tarvitseia vitamiineja ja öljyä. Käytä päivittäin.
3. Pese kasvosi vain kaksi kertaa päivässä lämpöisellä vedelle aamulla ja illalla. Läpöinen vesi rauhoittaa ihoa ja huuhtelee pois päivän aikana tulleet epäpuhtaudet. Vasta pesun jälkeen laita päivä - tai yö rasva.
Toivottavasti saat ihosi kuntoon!
Hyvää talvenodotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241