Mikä näistä?

Jos olis pintapuolisesti tarkasteltuna samantyyliset persoonat, myös ulkonäöllisesti samaa tasoa, samoin kukkaron paksuus samaa tasoa, mutta yks olis leski, yks ikisinkku ja yks ois eronnut. Ei tarvii edes perustella, pelkkä vastaus riittää.

27

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt..

      ei koskaan tule noin utopistista valintatilannetta vastaan, että olis kolme hyvää naista yhtä aikaa tarjolla, joten en viitsi edes pohtia.

      terveisin ikisinkku

    • Kettulaatikossa

      on vastaukseni.

      • Kettulaatikossa

        pitäis olla vähän lisätietoo... Onko leski päässyt tapauksen yli? Miksi ikisinkku on sinkku? Ja miten eronneen ero on tapahtunut?


      • Kettulaatikossa kirjoitti:

        pitäis olla vähän lisätietoo... Onko leski päässyt tapauksen yli? Miksi ikisinkku on sinkku? Ja miten eronneen ero on tapahtunut?

        kehittele ite, sulla on hyvä mielikuvitus. Mäkin kehittelen ne kaikkien perusteet ite, siks mä en niitä tarviikaan.


      • Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        kehittele ite, sulla on hyvä mielikuvitus. Mäkin kehittelen ne kaikkien perusteet ite, siks mä en niitä tarviikaan.

        mielikuvituksella se on sitten tuo eronnut.

        Pistää tällä kohtaa mietityttämään että mikä on "eronnut"? Onko se ainoastaan avioliitosta eronnut, vai käykö avoliitostakin eronnut vai ylipäätänsä suhteesta eronnut?

        Meinaan joskushan avioliitto kestää vain pari kuukautta, mutta suhde on saattanut olla vaikka viisitoista vuotta. Kumpi näistä on sitten enemmän eronnut?


      • Kettulaatikossa kirjoitti:

        mielikuvituksella se on sitten tuo eronnut.

        Pistää tällä kohtaa mietityttämään että mikä on "eronnut"? Onko se ainoastaan avioliitosta eronnut, vai käykö avoliitostakin eronnut vai ylipäätänsä suhteesta eronnut?

        Meinaan joskushan avioliitto kestää vain pari kuukautta, mutta suhde on saattanut olla vaikka viisitoista vuotta. Kumpi näistä on sitten enemmän eronnut?

        Mitäs sä nyt noin hukassa olet? Mun mielestä eronnut on aina eronnut, oli se sit naimisissa tahi ei. Kyllä sä ny ite tiedät.


      • Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mitäs sä nyt noin hukassa olet? Mun mielestä eronnut on aina eronnut, oli se sit naimisissa tahi ei. Kyllä sä ny ite tiedät.

        kun eronneena yleensä kaiketi pidetään sitä avioliittonsa päättänyttä.

        Jos minkä tahansa suhteen lopettanut on eronnut, niin melkein kaikkihan täällä on sitten eronneita.


      • Kettulaatikossa kirjoitti:

        kun eronneena yleensä kaiketi pidetään sitä avioliittonsa päättänyttä.

        Jos minkä tahansa suhteen lopettanut on eronnut, niin melkein kaikkihan täällä on sitten eronneita.

        eihän nyt kuka tahansa suhteen päättänyt ole eronnut, kyllä sä nyt tiedät tapauskohtaistahan se on. Itseasiassa, ikisinkun ja eronneen rajakin on aika häilyvä.


      • Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        eihän nyt kuka tahansa suhteen päättänyt ole eronnut, kyllä sä nyt tiedät tapauskohtaistahan se on. Itseasiassa, ikisinkun ja eronneen rajakin on aika häilyvä.

        Ikisinkkuhan on sellainen, joka ei parisuhteita harrasta. Joten sellainen ei myöskään eroa.


    • rapiskarpalo

      eronneen.

    • valitsisin leskirouvan.

    • olisi..

      valintani

    • Aurinko79-

      se eronnut vaikka sitten. Tuollaiset on niin ihmisestä kiinni, joten pitäis tietää hiukan enemmän taustoja jne. mutta jos nyt valita pitää niin otetaan tuo eronnut.

    • vänkyrä-nainen

      sit varmaan...

      Jos eronnut on siis avioliitosta eronnut, niin en semmosta haluaisi. Leski saattaa surra vielä pitkään, joten en usko et musta ois se surun jakajaksi nyt tässä vaiheessa kun itsellä on ihan tarpeeks noita omiakin suruja ja murheita.

      Mutta ikisinkku ois ihan jees jos se tosiaan mua rakastais ja mä sitä ja kumpikin haluaisi tosissaan olla yhdessä.

      • joku

        vielä ottais ikisinkunkin!


      • la.ra
        joku kirjoitti:

        vielä ottais ikisinkunkin!

        mutta eikös ikisinkku tarkoita sitä, että se ei ite ottais?


      • epämääräinen..
        la.ra kirjoitti:

        mutta eikös ikisinkku tarkoita sitä, että se ei ite ottais?

        käsite tuo ikisinkku.

        Meitä on erilaisia, ihan niin kuin on leskiä ja eronneitakin.

        Ihmiset voi olla erilaisista syistä olleet sinkkuina koko elämänsä.

        Voisin myös kuvitella ikisinkun joka alkaa iän myötä kokea taisteluväsymystä ja haluaakin parisuhteeseen.


    • cat.mint

      valitsen ikisinkun. Vaikkei tarvinnutkaan perustella, niin sanon kuitenkin sen verran että jotenkin tulee mieleen että leski voisi vielä kaipailla entistään, enkä halua olla mikään laastari. Juuri eronneella voisi olla sama juttu, taikka toisaalta hän voisi olla iloinen erostaan, jos suhde oli huono. Kuitenkin otan sen ikisinkun.

      • cat.mint

        Tuo leski olisi huono vaihtoehto senkin vuoksi, että paitsi että olisin mahdollisesti vain laastari, niin minun pitäisi myös olla hänen tukenaan, ja en usko että ainakaan tällä hetkellä voimani riittäisivät siihen.


    • viilisniilis

      yhtä oikeaa vastausta. Jos eronneella ei ole lapsia, niin ehdottomasti hän. Kakkosena leski, jos ei ole lapsia. Nämä sen takia, että he pystyvät sitoutumaan. Leski vasta toisena, koska edesmennyt vaimo saattaa olla jotenkin "palvottu", eikä kukaan voi olla hänen veroinen. Jos näillä olisi lapsia, niin ikisinkku, koska olen liian mustasukkainen lapsille.

    • la.ra

      Lenkkikaveriksi? - ihan sama, kaikki kelpaavat.

      Seksiseuraksi? - ikisinkku

      Parisuhteeseen? - kaikki muut paitsi vannotunut ikisinkku

    • se on mun vastaus.

    • Ei perusteluja.

    • ihastuessaan

      ajattele ihastunpa nyt sinkkuun heh, ei merkitystä

    • kunhan ei roikuisi *liikaa* menneissä, eli ikisinkku sinkuudessaan, leski edesmennessä puolisossa tai eronnut exässään..

    • sirpamaikkarilta

      Ainaki tällä hetkellä. Edelleenkin jaksan kauhulla muistella viikon takaista perhe-elämä helvettiä.

    • ---

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe