Jos olis pintapuolisesti tarkasteltuna samantyyliset persoonat, myös ulkonäöllisesti samaa tasoa, samoin kukkaron paksuus samaa tasoa, mutta yks olis leski, yks ikisinkku ja yks ois eronnut. Ei tarvii edes perustella, pelkkä vastaus riittää.
Mikä näistä?
27
1484
Vastaukset
- nyt..
ei koskaan tule noin utopistista valintatilannetta vastaan, että olis kolme hyvää naista yhtä aikaa tarjolla, joten en viitsi edes pohtia.
terveisin ikisinkku - Kettulaatikossa
on vastaukseni.
- Kettulaatikossa
pitäis olla vähän lisätietoo... Onko leski päässyt tapauksen yli? Miksi ikisinkku on sinkku? Ja miten eronneen ero on tapahtunut?
Kettulaatikossa kirjoitti:
pitäis olla vähän lisätietoo... Onko leski päässyt tapauksen yli? Miksi ikisinkku on sinkku? Ja miten eronneen ero on tapahtunut?
kehittele ite, sulla on hyvä mielikuvitus. Mäkin kehittelen ne kaikkien perusteet ite, siks mä en niitä tarviikaan.
- Kettulaatikossa
relaxed_eyes kirjoitti:
kehittele ite, sulla on hyvä mielikuvitus. Mäkin kehittelen ne kaikkien perusteet ite, siks mä en niitä tarviikaan.
mielikuvituksella se on sitten tuo eronnut.
Pistää tällä kohtaa mietityttämään että mikä on "eronnut"? Onko se ainoastaan avioliitosta eronnut, vai käykö avoliitostakin eronnut vai ylipäätänsä suhteesta eronnut?
Meinaan joskushan avioliitto kestää vain pari kuukautta, mutta suhde on saattanut olla vaikka viisitoista vuotta. Kumpi näistä on sitten enemmän eronnut? Kettulaatikossa kirjoitti:
mielikuvituksella se on sitten tuo eronnut.
Pistää tällä kohtaa mietityttämään että mikä on "eronnut"? Onko se ainoastaan avioliitosta eronnut, vai käykö avoliitostakin eronnut vai ylipäätänsä suhteesta eronnut?
Meinaan joskushan avioliitto kestää vain pari kuukautta, mutta suhde on saattanut olla vaikka viisitoista vuotta. Kumpi näistä on sitten enemmän eronnut?Mitäs sä nyt noin hukassa olet? Mun mielestä eronnut on aina eronnut, oli se sit naimisissa tahi ei. Kyllä sä ny ite tiedät.
- Kettulaatikossa
relaxed_eyes kirjoitti:
Mitäs sä nyt noin hukassa olet? Mun mielestä eronnut on aina eronnut, oli se sit naimisissa tahi ei. Kyllä sä ny ite tiedät.
kun eronneena yleensä kaiketi pidetään sitä avioliittonsa päättänyttä.
Jos minkä tahansa suhteen lopettanut on eronnut, niin melkein kaikkihan täällä on sitten eronneita. Kettulaatikossa kirjoitti:
kun eronneena yleensä kaiketi pidetään sitä avioliittonsa päättänyttä.
Jos minkä tahansa suhteen lopettanut on eronnut, niin melkein kaikkihan täällä on sitten eronneita.eihän nyt kuka tahansa suhteen päättänyt ole eronnut, kyllä sä nyt tiedät tapauskohtaistahan se on. Itseasiassa, ikisinkun ja eronneen rajakin on aika häilyvä.
- Kettulaatikossa
relaxed_eyes kirjoitti:
eihän nyt kuka tahansa suhteen päättänyt ole eronnut, kyllä sä nyt tiedät tapauskohtaistahan se on. Itseasiassa, ikisinkun ja eronneen rajakin on aika häilyvä.
Ikisinkkuhan on sellainen, joka ei parisuhteita harrasta. Joten sellainen ei myöskään eroa.
- rapiskarpalo
eronneen.
valitsisin leskirouvan.
- olisi..
valintani
- Aurinko79-
se eronnut vaikka sitten. Tuollaiset on niin ihmisestä kiinni, joten pitäis tietää hiukan enemmän taustoja jne. mutta jos nyt valita pitää niin otetaan tuo eronnut.
- vänkyrä-nainen
sit varmaan...
Jos eronnut on siis avioliitosta eronnut, niin en semmosta haluaisi. Leski saattaa surra vielä pitkään, joten en usko et musta ois se surun jakajaksi nyt tässä vaiheessa kun itsellä on ihan tarpeeks noita omiakin suruja ja murheita.
Mutta ikisinkku ois ihan jees jos se tosiaan mua rakastais ja mä sitä ja kumpikin haluaisi tosissaan olla yhdessä.- joku
vielä ottais ikisinkunkin!
- la.ra
joku kirjoitti:
vielä ottais ikisinkunkin!
mutta eikös ikisinkku tarkoita sitä, että se ei ite ottais?
- epämääräinen..
la.ra kirjoitti:
mutta eikös ikisinkku tarkoita sitä, että se ei ite ottais?
käsite tuo ikisinkku.
Meitä on erilaisia, ihan niin kuin on leskiä ja eronneitakin.
Ihmiset voi olla erilaisista syistä olleet sinkkuina koko elämänsä.
Voisin myös kuvitella ikisinkun joka alkaa iän myötä kokea taisteluväsymystä ja haluaakin parisuhteeseen.
- cat.mint
valitsen ikisinkun. Vaikkei tarvinnutkaan perustella, niin sanon kuitenkin sen verran että jotenkin tulee mieleen että leski voisi vielä kaipailla entistään, enkä halua olla mikään laastari. Juuri eronneella voisi olla sama juttu, taikka toisaalta hän voisi olla iloinen erostaan, jos suhde oli huono. Kuitenkin otan sen ikisinkun.
- cat.mint
Tuo leski olisi huono vaihtoehto senkin vuoksi, että paitsi että olisin mahdollisesti vain laastari, niin minun pitäisi myös olla hänen tukenaan, ja en usko että ainakaan tällä hetkellä voimani riittäisivät siihen.
- viilisniilis
yhtä oikeaa vastausta. Jos eronneella ei ole lapsia, niin ehdottomasti hän. Kakkosena leski, jos ei ole lapsia. Nämä sen takia, että he pystyvät sitoutumaan. Leski vasta toisena, koska edesmennyt vaimo saattaa olla jotenkin "palvottu", eikä kukaan voi olla hänen veroinen. Jos näillä olisi lapsia, niin ikisinkku, koska olen liian mustasukkainen lapsille.
- la.ra
Lenkkikaveriksi? - ihan sama, kaikki kelpaavat.
Seksiseuraksi? - ikisinkku
Parisuhteeseen? - kaikki muut paitsi vannotunut ikisinkku se on mun vastaus.
Ei perusteluja.
- ihastuessaan
ajattele ihastunpa nyt sinkkuun heh, ei merkitystä
kunhan ei roikuisi *liikaa* menneissä, eli ikisinkku sinkuudessaan, leski edesmennessä puolisossa tai eronnut exässään..
- sirpamaikkarilta
Ainaki tällä hetkellä. Edelleenkin jaksan kauhulla muistella viikon takaista perhe-elämä helvettiä.
---
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875