Laihdutin tossa vast ikään 10kg ja rinnahan siinä pieneni aika roimasti ja niiden kiinteys siinä samalla. Onkohan mitään liikkeitä millä niitä saisi edes pikkusen kiinteämmiksi??
Kiitos jos joku voisi vastata!
rinnoista
7
1042
Vastaukset
- eikka
eli joko aloitat taaas syömään tai teet skidin, jotta saat rinnat pystyyn....
- nainen
No siinäpä meillä taas oikein asiantuntija. Syömällä tai lapsia tekemällä ei taatusti saa rintoja pystyyn. Isommaksi ne toki voi saada, mutta yleensä ne sitten tuppaavat vaan roikkumaan.
Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että "liian isolle" nahalle ei hirveän paljon taida olla tehtävissä. Voisit kokeilla rintojen ihon kiinteyttämiseen tarkoitettua voidetta, niitä on useampaakin eri merkkiä. Itse en ole kokeillut, mutta olen kyllä kuullut jonkun väittävän, että tehoavat. - kysyjä
nainen kirjoitti:
No siinäpä meillä taas oikein asiantuntija. Syömällä tai lapsia tekemällä ei taatusti saa rintoja pystyyn. Isommaksi ne toki voi saada, mutta yleensä ne sitten tuppaavat vaan roikkumaan.
Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että "liian isolle" nahalle ei hirveän paljon taida olla tehtävissä. Voisit kokeilla rintojen ihon kiinteyttämiseen tarkoitettua voidetta, niitä on useampaakin eri merkkiä. Itse en ole kokeillut, mutta olen kyllä kuullut jonkun väittävän, että tehoavat.Osaisitko neuvoa mistähän noita voiteita saa?
- nainen
kysyjä kirjoitti:
Osaisitko neuvoa mistähän noita voiteita saa?
Uskoisin että esim. Stockan tai Sokoksen kosmetiikkaostastolta tai mistä tahansa hyvinvarustetusta kosmetiikkaliikkeestä. Ainakin Biothermillä ja Clarinsilla on noita voiteita.
- Nina
...käydä kuntosalilla treenaamassa rintalihaksia. Eihän sitä nahkaa saa pienemmäksi mutta kokemuksen kautta voin sanoa, että kyllä ryhtiä saa rintavarustukseen salilta. Olen itsekin laihtunut ja lihonut (raskaudet). Olen imettänyt 4 lasta, joten kuppikoko on vaihdellut B-DD kuppiin asti moneen kertaan. Nyt omistan mielestäni ihan kelvolliset 75/B tisut. Eikä niissä mielestäni ole edes "ylimääräistä" nahkaa. Kuntosali on auttanut tosi paljon. Voiteisiin en oikein usko. Tietysti se vaatii sisukasta treeniä ja aikaa. Tsemppiä!
- eräs rintaongelmainen
Kuinka ahkerasti ja kauan rintalihaksia saa treenata, jotta tulokset alkavat näkyä?
- Nina
eräs rintaongelmainen kirjoitti:
Kuinka ahkerasti ja kauan rintalihaksia saa treenata, jotta tulokset alkavat näkyä?
Olen käynyt salilla 1,5 vuotta n. 4krt/vko. Lisäksi olen käynyt bodyjumpissa ja uimassa, epäsäännöllisesti tosin. Kuntoilusta on tullut minulle henkireikä, elämäntapa. Olo on aikas mahtava! :) Uskon, että jaksan äitinä/vaimonakin paremmin. Vatsanahkaa en tosin saa häviämään. Masu on ihan litteä ja kiinteä, mutta nahka on pari numeroa liian iso. Eipä haittaa. Olen hyväksynyt sen osana minua. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948