onko kokemusta jollakin ? paljon tarvitsee olla ikää, että lävistyksen sais ilman, että vanhemmat mukana ? tehäänkö ilman ajanvarausta ?
flame tattoo piercing (kamppi)
7
2599
Vastaukset
- Kirn
Ikää pitää olla 18 V. Vaikutti ihan hyvältä paikalta ja lävistäjä oli mukava. En sitten vielä tuloksesta tiedä kun otin industrialin vasta eilen, mutta ainakin vielä näyttää hyvältä :)
- ...
Ja siis ei tarvii kai muihin kun genitaalialueen lävistyksiin ajanvarausta. Tohon rustolävistyksee ei ainakaa tarvinnu.
- sajdhakjsdh
... kirjoitti:
Ja siis ei tarvii kai muihin kun genitaalialueen lävistyksiin ajanvarausta. Tohon rustolävistyksee ei ainakaa tarvinnu.
onko napakoruunkin 18 v. ikäraja? eikös aika monessa paikassa ole 16
- ooämgee
sajdhakjsdh kirjoitti:
onko napakoruunkin 18 v. ikäraja? eikös aika monessa paikassa ole 16
16 on ikäraja. tai täytettävässä paperissa ainakin lukee 'olen täyttänyt 16 vuotta' ja se pitää rastittaa
- Ewweee
ikää pitää kylläkin olla 16 =) itse kävin ottamas sielä kielikorun ja ikäraja on 16. Sielä tehään ilman ajanvarausta ja henkilökunta on ihanan ystävällisiä =) TYKKÄSIN!
- <3 Flame <3
Oon ottanu kolme lävistystä siellä ja hyvää jälkeä mukavalta henkilökunnalta :) Jopa bridge-lävistykseni, joka on kuuluisa uloskasvusta, ei ole tulehtunut tai kasvanut ulos vähääkään ! nyt meen ottamaan tatskaa sinne. (ja mahd. microdermalit) Ja siis itsehä olin vähän ton mun huuli ja napakorun kanssa aika pahis, menin ottamaan ne 14-v ilman vanhempien lupaa... :D henkilökunta arvio ikäsi, eikä kaikki tarvitse vanhempia mukaan, itse en tarvinnut. en kuitenkaan lietso ketään kapinaan, kysykää mielummin äitiltä ja isiltä lupa ennenkuin otatte ;) Muuten SUOSITTELEN !
- Bogi483
Itse olen käynyt ottamassa tragus- ja industrial-lävistykset Flamessa ja hyvää jälkeä tekivät. Uskon meneväni tulevaisuudessakin sinne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834