Mä oon sitä mieltä,

että pöytäkone varustettuna langattomalla näppiksellä ja hiirellä on läppäriä parempi. Saamari, että kone käy välil kuumana, munat hikoo.

25

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kettulaatikossa

      sammuttaa välillä?

      (En ole mitenkään erityisen kärttyisä.)

      • Olet sä normia kärttyisempi. Onks menkat vai?


      • Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Olet sä normia kärttyisempi. Onks menkat vai?

        mä niiiiin arvasin, et käytät tuota korttia.

        Ei ole, enkä ole myöskään puutteessa. :)


      • Kettulaatikossa kirjoitti:

        mä niiiiin arvasin, et käytät tuota korttia.

        Ei ole, enkä ole myöskään puutteessa. :)

        siihen nyt joku syy kuitenkin ja noi kaks on ne kaikkein ilmeisimmät. Jotta, sitte sen täytyy olla se yks ylimääräinen mies, joka pistää sut kärttyseksi.


      • Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        siihen nyt joku syy kuitenkin ja noi kaks on ne kaikkein ilmeisimmät. Jotta, sitte sen täytyy olla se yks ylimääräinen mies, joka pistää sut kärttyseksi.

        kun muistutit...


      • Kettulaatikossa kirjoitti:

        kun muistutit...

        tarvii siitä sua muistuttaa, se on sun mieles niin kauan kun sä annat sen olla siel sun mieles. Kyllä mä tiedän, että tollanen asia vituttaa.


    • käytän

      sylissä pitäessäni läppärin alla kevyttä, sentin paksuista mäntylevyä (koko vastaa läppärin pohjaa). Joku muu materiaali saattaisi eristää vielä paremmin.

      • kans sillo ku tuolil istun, mut näin sängyssä maaten se levy on hankala. Vaihtelun vuoks löin pöytäkoneen langattoman näppiksen&hiiren tähän kiinni, ja huomattavasti miellyttävämpää.


    • sirpamaikkarilta

      läppäri pöydällä. Ei hikoo mikään paikka. Pöytäkonetta langattomalla näppiksellä ja hiirellä ei oo ollu ni ei pysty vertaa.

      • mutta ei langattomina

        Mulla ei ole langattomia härpäkkeitä mutta läppäreitä löytyy useampikin, samoin pöytäkoneita. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa joten sama tahti jatkukoon.


      • sirpamaikkarilta
        mutta ei langattomina kirjoitti:

        Mulla ei ole langattomia härpäkkeitä mutta läppäreitä löytyy useampikin, samoin pöytäkoneita. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa joten sama tahti jatkukoon.

        monella koneella?


    • MMies

      Vielä kun tajuat hankkia MacMinin ja asentaa siihen Debianin ja konffata kuvan ulostulon videotykin kautta, niin voitaisiin puhua kuumana käymisestä. Tosin Macit on paskaa- halvemmalla saa parempaakin käyttiksen vaihtamisella.

      • Jee!

        on miehen puhetta!
        Kaikesta noi akat vinkuukin...


      • miekkonen hoi

        Asiaa puhut. Täyttä asiaa. En sortuisi ylihypetettyyn Maciin vaan kunnon pc voittaa aina Macin ja jos windows vituttaa niin aina löytyy tilalle erilaisia linuxeja, jokaiselle varmasti löytyy oma sopiva linux-versio.


      • pitäis tajuta hankkia macmini? Nytki jo käy tarpeeks kuumana.


      • MMies
        relaxed_eyes kirjoitti:

        pitäis tajuta hankkia macmini? Nytki jo käy tarpeeks kuumana.

        Että se ei käy kuumana. Mutnii, sua varmaan kiinnostaa vitusti pc-peeloilu, niin sanon vaan, että kone mikä kone, niin iske Debian sisään eikä tarvi ihmetellä tai pelätä viruksia. Nii-i, tyhmyys on...


      • MMies
        miekkonen hoi kirjoitti:

        Asiaa puhut. Täyttä asiaa. En sortuisi ylihypetettyyn Maciin vaan kunnon pc voittaa aina Macin ja jos windows vituttaa niin aina löytyy tilalle erilaisia linuxeja, jokaiselle varmasti löytyy oma sopiva linux-versio.

        Emmätiä, noi vanhat g4:t on siistejä niinku sisustuksellisestikin- pitäis hommata sellanen ja vaihtraa sisusta oikeastaan. Mut ei jaksa ja pyytävät liikaa perkeleet.

        http://theappleblog.com/wp-content/uploads/2007/09/imacg4.jpg


      • MMies kirjoitti:

        Että se ei käy kuumana. Mutnii, sua varmaan kiinnostaa vitusti pc-peeloilu, niin sanon vaan, että kone mikä kone, niin iske Debian sisään eikä tarvi ihmetellä tai pelätä viruksia. Nii-i, tyhmyys on...

        mutku ei taho enää jaksaa värkätä näiden kans. Vois sitä johonkin koneeseen vittuuttansa kokeilla.


      • MMies
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mutku ei taho enää jaksaa värkätä näiden kans. Vois sitä johonkin koneeseen vittuuttansa kokeilla.

        Isket sisään (RTFM) ja konffaat kondikseen ja se on siinä vuosikausia. Kaatuilemiset, virukset yms, on historiaa sen jälkeen ja pystyt keskittymään palstailuun täyspainoisesti...

        (ps. Ubuntua en kyllä suosittelisi, vaikka suosittu onkin. Mieluummin saman tien vaikka Debian tai Slackware)


      • MMies kirjoitti:

        Isket sisään (RTFM) ja konffaat kondikseen ja se on siinä vuosikausia. Kaatuilemiset, virukset yms, on historiaa sen jälkeen ja pystyt keskittymään palstailuun täyspainoisesti...

        (ps. Ubuntua en kyllä suosittelisi, vaikka suosittu onkin. Mieluummin saman tien vaikka Debian tai Slackware)

        mä jaksan, ni viritän tohon yhteen pöytäkoneeseen sen ja sulle viikon päästä siitä tääl palautetta, mut voi olla, että en jaksa. Kattoo ny.


    • cookos

      on nyt sitten läppäri näppäimistöllä, kun mä vallotin tään pöytäkoneen, ei jaksanut aina oottaa vuoroaan, jota ei koskaan tullut, taitaa olla akkavalta meillä ;D

    • käy kun 24/7 kirjottaa tänne. Onks R,E,L,A ja muut vastaavat näppäimet kuluneet jo tunnistamattomiksi.

      Musta sulla unohtu mainita että suunnattomat munat hikoo teidän perän tyyliin.

      • Olet sä saanu tänään?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Olet sä saanu tänään?

        äsken tossa hanskaan hakkasin perjantain kunniaksi.

        Ei kun mä vaan ajattelin että aika äkkii nää näppäimet kuluu jos painelee koko ajan samoja nappeja :-)


    • mauno kuuppa

      vitun mulkku.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe