Mä oon sitä mieltä,

että pöytäkone varustettuna langattomalla näppiksellä ja hiirellä on läppäriä parempi. Saamari, että kone käy välil kuumana, munat hikoo.

25

816

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kettulaatikossa

sammuttaa välillä?

(En ole mitenkään erityisen kärttyisä.)

• Olet sä normia kärttyisempi. Onks menkat vai?

• Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

Olet sä normia kärttyisempi. Onks menkat vai?

mä niiiiin arvasin, et käytät tuota korttia.

Ei ole, enkä ole myöskään puutteessa. :)

• Kettulaatikossa kirjoitti:

mä niiiiin arvasin, et käytät tuota korttia.

Ei ole, enkä ole myöskään puutteessa. :)

siihen nyt joku syy kuitenkin ja noi kaks on ne kaikkein ilmeisimmät. Jotta, sitte sen täytyy olla se yks ylimääräinen mies, joka pistää sut kärttyseksi.

• Kettulaatikossa
        relaxed_eyes kirjoitti:

siihen nyt joku syy kuitenkin ja noi kaks on ne kaikkein ilmeisimmät. Jotta, sitte sen täytyy olla se yks ylimääräinen mies, joka pistää sut kärttyseksi.

kun muistutit...

• Kettulaatikossa kirjoitti:

kun muistutit...

tarvii siitä sua muistuttaa, se on sun mieles niin kauan kun sä annat sen olla siel sun mieles. Kyllä mä tiedän, että tollanen asia vituttaa.

• käytän

sylissä pitäessäni läppärin alla kevyttä, sentin paksuista mäntylevyä (koko vastaa läppärin pohjaa). Joku muu materiaali saattaisi eristää vielä paremmin.

• kans sillo ku tuolil istun, mut näin sängyssä maaten se levy on hankala. Vaihtelun vuoks löin pöytäkoneen langattoman näppiksen&hiiren tähän kiinni, ja huomattavasti miellyttävämpää.

• sirpamaikkarilta

läppäri pöydällä. Ei hikoo mikään paikka. Pöytäkonetta langattomalla näppiksellä ja hiirellä ei oo ollu ni ei pysty vertaa.

• mutta ei langattomina

Mulla ei ole langattomia härpäkkeitä mutta läppäreitä löytyy useampikin, samoin pöytäkoneita. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa joten sama tahti jatkukoon.

• sirpamaikkarilta
        mutta ei langattomina kirjoitti:

Mulla ei ole langattomia härpäkkeitä mutta läppäreitä löytyy useampikin, samoin pöytäkoneita. Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa joten sama tahti jatkukoon.

monella koneella?

• MMies

Vielä kun tajuat hankkia MacMinin ja asentaa siihen Debianin ja konffata kuvan ulostulon videotykin kautta, niin voitaisiin puhua kuumana käymisestä. Tosin Macit on paskaa- halvemmalla saa parempaakin käyttiksen vaihtamisella.

• Jee!

on miehen puhetta!
        Kaikesta noi akat vinkuukin...

• miekkonen hoi

Asiaa puhut. Täyttä asiaa. En sortuisi ylihypetettyyn Maciin vaan kunnon pc voittaa aina Macin ja jos windows vituttaa niin aina löytyy tilalle erilaisia linuxeja, jokaiselle varmasti löytyy oma sopiva linux-versio.

• pitäis tajuta hankkia macmini? Nytki jo käy tarpeeks kuumana.

• MMies
        relaxed_eyes kirjoitti:

pitäis tajuta hankkia macmini? Nytki jo käy tarpeeks kuumana.

Että se ei käy kuumana. Mutnii, sua varmaan kiinnostaa vitusti pc-peeloilu, niin sanon vaan, että kone mikä kone, niin iske Debian sisään eikä tarvi ihmetellä tai pelätä viruksia. Nii-i, tyhmyys on...

• MMies
        miekkonen hoi kirjoitti:

Asiaa puhut. Täyttä asiaa. En sortuisi ylihypetettyyn Maciin vaan kunnon pc voittaa aina Macin ja jos windows vituttaa niin aina löytyy tilalle erilaisia linuxeja, jokaiselle varmasti löytyy oma sopiva linux-versio.

Emmätiä, noi vanhat g4:t on siistejä niinku sisustuksellisestikin- pitäis hommata sellanen ja vaihtraa sisusta oikeastaan. Mut ei jaksa ja pyytävät liikaa perkeleet.

http://theappleblog.com/wp-content/uploads/2007/09/imacg4.jpg

• MMies kirjoitti:

Että se ei käy kuumana. Mutnii, sua varmaan kiinnostaa vitusti pc-peeloilu, niin sanon vaan, että kone mikä kone, niin iske Debian sisään eikä tarvi ihmetellä tai pelätä viruksia. Nii-i, tyhmyys on...

mutku ei taho enää jaksaa värkätä näiden kans. Vois sitä johonkin koneeseen vittuuttansa kokeilla.

• MMies
        relaxed_eyes kirjoitti:

mutku ei taho enää jaksaa värkätä näiden kans. Vois sitä johonkin koneeseen vittuuttansa kokeilla.

Isket sisään (RTFM) ja konffaat kondikseen ja se on siinä vuosikausia. Kaatuilemiset, virukset yms, on historiaa sen jälkeen ja pystyt keskittymään palstailuun täyspainoisesti...

(ps. Ubuntua en kyllä suosittelisi, vaikka suosittu onkin. Mieluummin saman tien vaikka Debian tai Slackware)

• MMies kirjoitti:

Isket sisään (RTFM) ja konffaat kondikseen ja se on siinä vuosikausia. Kaatuilemiset, virukset yms, on historiaa sen jälkeen ja pystyt keskittymään palstailuun täyspainoisesti...

(ps. Ubuntua en kyllä suosittelisi, vaikka suosittu onkin. Mieluummin saman tien vaikka Debian tai Slackware)

mä jaksan, ni viritän tohon yhteen pöytäkoneeseen sen ja sulle viikon päästä siitä tääl palautetta, mut voi olla, että en jaksa. Kattoo ny.

• cookos

on nyt sitten läppäri näppäimistöllä, kun mä vallotin tään pöytäkoneen, ei jaksanut aina oottaa vuoroaan, jota ei koskaan tullut, taitaa olla akkavalta meillä ;D

• käy kun 24/7 kirjottaa tänne. Onks R,E,L,A ja muut vastaavat näppäimet kuluneet jo tunnistamattomiksi.

Musta sulla unohtu mainita että suunnattomat munat hikoo teidän perän tyyliin.

• Olet sä saanu tänään?

• relaxed_eyes kirjoitti:

Olet sä saanu tänään?

äsken tossa hanskaan hakkasin perjantain kunniaksi.

Ei kun mä vaan ajattelin että aika äkkii nää näppäimet kuluu jos painelee koko ajan samoja nappeja :-)

• mauno kuuppa

vitun mulkku.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      1409
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      334
      1199
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1003
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      323
      992
    5. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      133
      823
    6. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      801
    7. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      50
      791
    8. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      194
      708
    9. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      615
    10. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      556
    Aihe