Osaisiko joku kertoa, että mikä näistä perusmarketin vaalennusaineista olisi hyvä mun luonnostaan punaisille hiuksille? Siis sellanen missä olis jotain sinistä pigmenttiä, ettei tulis oranssia tai keltasta. Oon joskus käyttäny värinpoistoainetta ja on ihan hyvää, mut jää hiukset kuitenkin liian keltaseksi. Hopeashampoo ei paljon auta. Tiedän kyllä, että tuhkanvaaleat on ilmeisesti sopivia, mut tietäisikö joku vielä tarkemmin ja suosittelis jotain merkkiä? Niin ja kampaajaan ei nyt ikävä kyllä oo varaa...
Auttakaa punapäätä!
3
286
Vastaukset
- örkki
voipi olla että ostat sitten mitä tahansa ainetta niin aina jää keltaiseksi hiukset. punainen pigmentti kun on niin vahva ettei sitä välttämättä saa edes kampaaja pois. älä siis havittele valkoisia hiuksia vaan tyydy kullanvaaleeseen.
- mikki
Älä vaan missään nimessä lähde kokeilemaan...
asia on vaan niin että kampaajallakin on hommaa saada luonnon punaisesta puhtaan vaalea eikä keltainen. Lopputulos voi olla joko keltainen tai sitten kärähtänyt platina!- ex-kampaaja
on paremmat edellytykset saada hyvä lopputulos. tosin mitään ei voi luvata, se on niin hiuksesta kiinni. vähän aikaa sitte on tullu markkinoille joku uus, paljon hellävärasempi vaalennuskeino. vaahdon muodossa, ellen ihan väärin nyt muista.. kannattaa mennä kampaajalle kysyy, et mitä ammattilainen suosittelee. hommahan on paljon kinkkisempi, jos sulla on värjätyt hiukset.
hopeeshampoosta oon ite saanu ison hyödyn (myös ollu aito punapää joskus). ja on tietysti tuhkasarjan sävyt/ värit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057