Ihan alkuun: olin typerä jo aloittaessani suhteen ja vielä typerämpi, kun en tajunnut ajoissa lähteä. Mies petti kolmen naisen kanssa - kaikki enemmän tai vähemmän vakipanoja - puolitoista vuotta. Sitten hän lopetti ja vannoi, ettei ole enää koskaan missään tekemisissä näiden kolmen kanssa, jotka olivat olleet minun lisäkseni kuvioissa, ja ettei enää koskaan petä.
Meni puoli vuotta ja hän petti taas. Tämä oli yksi näistä kolmesta. Olimme kuitenkin riidelleet ennen sitä ja olin sanonut hänelle, että "nyt se on loppu", joten hän sanoi, ettei sitä lueta pettämiseksi. Hän kuitenkin itse tuli heti tämän jälkeen seuraavana päivänä takaisin. Lisäksi kävi ilmi, että tuo puoli vuotta, jona hän (ilmeisesti) ei ollut ollut sängyssä kenenkään muun kanssa, hän oli tapaillut yhtä näistä naisista naisen kotona ja työpaikalla ja lisäksi lohdutellut erästä leskeksi jäänyttä entistään, joka ilmeisesti minusta tietämättömänä lähetti kortin, että hänellä on miesystävääni ikävä eikä pysty ketään muuta ajattelemaan.
Nyt olemme käyneet keskustelua siitä, onko tuo yhteydenpito ja tuo yksi sänkyynmeno pettämistä. Olen sanonut, että minulle se on, koska hän lupasi, ettei ole enää koskaan missään tekemisissä ja se sänkyynmeno oli pettämistä, koska hän kuitenkin tuli takaisin minun luokseni (eikä kertonut pettämisestä, mutta nainen soitti ja kertoi). Ja tuolle leskelle hän ei myöskään kertonut minun olemassaolostani, eikä minulle, että hän oli ottanut vuosien jälkeen yhteyttä. (se selvisi kortista ja se selvitti myös ne viikonloppuöiset puhelut ulkona salassa.)
pettämistä vai ei
3
849
Vastaukset
- joo-o..
...kyllä tuo miehesi vieraiden naisten kanssa vehkeily selkäsi takana täyttää mielestäni pettämisen kriteerit puhumattakaan sänkyyn menosta! käyttää sanomisiasi vain tekosyynä oikeuttaakseen sikamaiset tekonsa!
- M27
Eikö tuo koko hässäkkä minkä selitit, kerro kaiken siitä miten paljon miehesi sua arvostaa ja ajattelee mitä tekee sulle. Olette tainneet jo puhua sen mitä on sanottavaa, eikä kuitenkaan ole parantanut tapojaan. Ehkä paras olisi lähteä eri suuntiin, sullahan menee elämä hukkaan tommosessa soutamisessa ja huopaamisessa. Jos vieraan kanssa sänkyyn meno ei ole pettämistä niin mikäs sitten?
- nainen
Selvä pelihän tuo on, mitä sellaista ukkoa katselet, ei se siitä miksikään muutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750