Tunteet

viilenee..

Kuuleppa Tero,haluan täällä kertoa jotain kun en livenä uskalla.
Oon ollu suhun ihastunu jo tosi kauan,mut nyt alkaa tunteet viilenee,ihan jo sen takia kun ei nykysin juurikaan nähdä ja siksi koska olen alkanut turhautumaan tähän etten tiedä YHTÄÄN mitä minusta ajattelet,mihinkään ei tää juttu etene.. Harmillista.

5

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Divine T-

      sun nimikirjaimet että voin olla susta varma pidän susta tosi paljon ja aattelen myös sua paljon... Olen aika ujo ja lähestyin sua jo kerran viestitse mutta sun viimeisen viestin perusteella tuntu että sää tunnet jotenki itses vaivautuneex ku tekstasin ja sain sen kuvan että olen tainnut erehtyä tunteistasi mua kohtaan! haluisin itse tutustua suhun paremmin vaikututat tosi kivalta tytsyltä muuten..

      • Alkup.

        Eipä taida tarvita kertoa nimikirjaimiani koska mun työpaikkaihastukseni ei ole ikinä tekstannut mulle:(


      • Alkup. kirjoitti:

        Eipä taida tarvita kertoa nimikirjaimiani koska mun työpaikkaihastukseni ei ole ikinä tekstannut mulle:(

        Pyydän anteeksi saman nimisiltä kaimoiltani vaikka en tiedä olenko minäkään se oikea vastaamaan tähän!?Tiedän todellakin ettei sitä rakkautta saa niinkuin kaupan hyllyltä ostettua se on vain ansaittava ja hyvän onnen varassa.Älkää pellet jatkako tätä asian setvimistä jos ei oikeesti oo asiaa!


      • asiaa..
        teru84 kirjoitti:

        Pyydän anteeksi saman nimisiltä kaimoiltani vaikka en tiedä olenko minäkään se oikea vastaamaan tähän!?Tiedän todellakin ettei sitä rakkautta saa niinkuin kaupan hyllyltä ostettua se on vain ansaittava ja hyvän onnen varassa.Älkää pellet jatkako tätä asian setvimistä jos ei oikeesti oo asiaa!

        minkä kerkii ja kieltää saman muilta. Oletko joku kuningas vai mikä?


      • Alkup.
        teru84 kirjoitti:

        Pyydän anteeksi saman nimisiltä kaimoiltani vaikka en tiedä olenko minäkään se oikea vastaamaan tähän!?Tiedän todellakin ettei sitä rakkautta saa niinkuin kaupan hyllyltä ostettua se on vain ansaittava ja hyvän onnen varassa.Älkää pellet jatkako tätä asian setvimistä jos ei oikeesti oo asiaa!

        Joo,se on huomattu ettei rakkautta helpolla saa..
        Turhautuminen ja ajankulu vaan viilentää näitä tunteita aika kivasti :( Kyllä sitä helpommallakin saa kontaktia ihmisiin,ja tässä tulee väistämättä mieleen ettei ihastukseni ole kiinnostunut? Kai muuten olisi tehnyt aloitteen,vai onko hänKIN vain niin ujo..
        Missäspäin tämä Tero vaikuttaa ja kerro tuntomerkkejä työpaikkaihastuksestasi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe