Kuuleppa Tero,haluan täällä kertoa jotain kun en livenä uskalla.
Oon ollu suhun ihastunu jo tosi kauan,mut nyt alkaa tunteet viilenee,ihan jo sen takia kun ei nykysin juurikaan nähdä ja siksi koska olen alkanut turhautumaan tähän etten tiedä YHTÄÄN mitä minusta ajattelet,mihinkään ei tää juttu etene.. Harmillista.
Tunteet
5
1370
Vastaukset
- -Divine T-
sun nimikirjaimet että voin olla susta varma pidän susta tosi paljon ja aattelen myös sua paljon... Olen aika ujo ja lähestyin sua jo kerran viestitse mutta sun viimeisen viestin perusteella tuntu että sää tunnet jotenki itses vaivautuneex ku tekstasin ja sain sen kuvan että olen tainnut erehtyä tunteistasi mua kohtaan! haluisin itse tutustua suhun paremmin vaikututat tosi kivalta tytsyltä muuten..
- Alkup.
Eipä taida tarvita kertoa nimikirjaimiani koska mun työpaikkaihastukseni ei ole ikinä tekstannut mulle:(
Alkup. kirjoitti:
Eipä taida tarvita kertoa nimikirjaimiani koska mun työpaikkaihastukseni ei ole ikinä tekstannut mulle:(
Pyydän anteeksi saman nimisiltä kaimoiltani vaikka en tiedä olenko minäkään se oikea vastaamaan tähän!?Tiedän todellakin ettei sitä rakkautta saa niinkuin kaupan hyllyltä ostettua se on vain ansaittava ja hyvän onnen varassa.Älkää pellet jatkako tätä asian setvimistä jos ei oikeesti oo asiaa!
- asiaa..
teru84 kirjoitti:
Pyydän anteeksi saman nimisiltä kaimoiltani vaikka en tiedä olenko minäkään se oikea vastaamaan tähän!?Tiedän todellakin ettei sitä rakkautta saa niinkuin kaupan hyllyltä ostettua se on vain ansaittava ja hyvän onnen varassa.Älkää pellet jatkako tätä asian setvimistä jos ei oikeesti oo asiaa!
minkä kerkii ja kieltää saman muilta. Oletko joku kuningas vai mikä?
- Alkup.
teru84 kirjoitti:
Pyydän anteeksi saman nimisiltä kaimoiltani vaikka en tiedä olenko minäkään se oikea vastaamaan tähän!?Tiedän todellakin ettei sitä rakkautta saa niinkuin kaupan hyllyltä ostettua se on vain ansaittava ja hyvän onnen varassa.Älkää pellet jatkako tätä asian setvimistä jos ei oikeesti oo asiaa!
Joo,se on huomattu ettei rakkautta helpolla saa..
Turhautuminen ja ajankulu vaan viilentää näitä tunteita aika kivasti :( Kyllä sitä helpommallakin saa kontaktia ihmisiin,ja tässä tulee väistämättä mieleen ettei ihastukseni ole kiinnostunut? Kai muuten olisi tehnyt aloitteen,vai onko hänKIN vain niin ujo..
Missäspäin tämä Tero vaikuttaa ja kerro tuntomerkkejä työpaikkaihastuksestasi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504