Tuli mieleen tosta zombbarin ja rapiskarpalon alotuksesta, että miks pitää selitellä sinkkuuttaan, ja mikä siihen ajaa? Onks joku vaatinu selityksiä?
Sinkkuuden selittely?
9
895
Vastaukset
- la.ra
Mun mielestäni monilla pariutuneilla ja lisääntyneillä olisi paljon enemmän selitettävää.
- -kraftwerk-
Yhteiskunta ei toimi jos ei ole parisuhteita, joista syntyy äpäröitä jotka maksaa myöhemmin minunkin eläkkeet.
"Edelleen tasoitellaan" - differences
etteivät kaikki ole sun klooneja... Sitähän sinä ihmettelet päivästä päivään.
Harva ihminen kieltää, etteikö HYVÄ parisuhde voittaisi sinkkuutta. Siksipä onnellista parisuhdetta pidetään tavoittelemisen arvoisena. Erityisesti siinä itse elävät ihmettelevät, miksei kaikki muutkin tee samoin. Aivan, hölmöähän moinen kysely on, muta pääsääntöisesti sentään hyväntahtoista.
Mutta kun sinkut ajattelevat kysymyksen negatiivisena uteluna ja painostuksena. Aivan kuin kysymykset lapsettomille, josta kaikki aina pillastuvat aivan saatanasti. Minä vain ihmettelen, miksi joku ei kärsi omia valintojaan puolustaa. Tahaton sinkkuus tai lapsettomuus onkin sitten toinen juttu. Sehän on vähän kuin kysyisi: "Miksi sinä olet niin kouluttamoton tai persaukinen."- Skinkku
Mutta kun kukaan ei ole tajunnut kysyä. Pitävät ilmeisesti itsestään selvänä, ettei ole mitään mieltä hankkia lapsia.
- JOhtuu..
ilmeisesti siitä, että lapsiperheet ovat niin huonossa maineessa?
- sirpamaikkarilta
noi sukulaiset ja entiset naapurit aina, että miksi et oo naimisissa ja ei oo lapsia. Eikä selitykseksi oo ikinä riittäny etten oo halunnu ja ettei oo kukaan kelvannu. Ja sen lisäks aletaan aina kauppaamaan niitä tuttuja samanikäsiä poikamiehiä.
Mutta hävetköön meiän äiti ihan miten paljon tahansa niin mä sanon seuraavan kerran että mulla on piilokivekset. Kun se huhu lähtee liikkeelle ni eiköhän ne lopeta sen utelemisen.
Ja yks heteromies-kaveri sano just että sen sukulaiset luulee sitä homoksi, koska se ei oo naimisissa ja ei oo lapsia. Että oletuksia tehdään jatkuvasti. - miputa
pitää selitellä
1). miks pitää hauskaa ilman viinaa
2). miks on sinkku
3). miks ei oo duunis
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
