Kuulisin mielelläni kokemuksia Ruotsissa olosta...ja lähinnä siis au pairina olosta..
Järjestön kautta vai ilman... ja muutenki siis ihan arjesta. risuja/ruusuja.. kaikkea mahdollista;) Itte olen enemmän ku innoissani uudesta ideasta, mutta pientä tyttöä vähän huolettaa että onko minusta siihe.
Miten pärjään tällä kielipäällä yms..
Jos siis aikaa ja intoa riittää ni kirjottelehhan kokemuksistasi;)
[email protected]
Au pairiksi ruotsiin
2
361
Vastaukset
- finne
Moikka1 mä en oo ainakaa viel ollu Au pairina ruotsissa, mutta englannissa kyllä. suunnitelmissa olis kuitenki lähtee au pairiks ens vuodeks ja mulla on myös ruotsi vaihtoehtona. mä aion mennä järjestön kautta koska se on musta paljon selkeempää ja turvallisempaa, vaikka ehkä myös hiukan kalliimpaa. Ilmottelel jos oot aikomuksissa sinne ruotsiin päin, ois mukava jos ois muitaki suomalaisii. Ai nii kyl´sen kielen oppii, opin mäkin englannissa, enkä ollu siinä mikään nero.
- Swedu
...NO mut mulla on vielä tässä vuoden harkinta-aika.. käyn lukion eka loppuun, mutta oon jo "hyvissä ajoin" alkanu miettiä sitte lukion jälkeistä aikaa....
Enpä ois uskonu että joskus olen näin innossani suunnittelemassa vuoden mittasta reissua ruotsiin! ..niin se mieli muuttuu;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760