Beta-alaniini ja kihelmöinti kehossa

huh, huh

Beta-alaniini aiheuttaa suurimman osan käyttäjistä mielestä kihelmöintiä oton jälkeen, jopa kovaakin. Miten teillä? En uskalla kyllä ottaa ainetta joka aiheuttaa allergisia reaktioita, se ei voi olla terveellistä? Onko mikään muu aine aiheuttanut teillä kihelmöintiä?

14

3693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumppi-mestari

      Mä sanon että aikamoisia neitiruikuttajia olette, jos Beta-alaniinin kihelmöinti on jotenkin kauheeta. Entäs sitten kyykkypäivän kärsimykset, kun meinaa pää haljeta! Pankaas asiat vähän oikeisiin mittasuhteisiin älkääkä ruikuttako. Beta-Alaniini tuntuu alussa samalta ku olis pientä auringonpolttamaa, mutta sekin vähenee. Ja jos ei ota tyhjään vatsaan, ei tunnu mitään!

    • llluminatus

      sellaista "tingling sensationia" - sitä oli BigBossilta ainakin 90-luvun puolivälissä saatavilla.
      Kihelmöinti /pistely ei ollut kauheaa mutta siihen liittynyt omituinen ,hetkellinen hengenahdistuksen tunne oli epämiellyttävää - sen mainitsi myös Bill Phillips teksteissään.
      Tuo ainakin tuntui luonnottomalta supplementilta mutta kaikkeenhan sitä sortuu,kun se laillista oli - silloin.
      Gamma-amino-voihappo on toki aivan eri asia kuin GHB ,jolla vaivuttiin kai helposti koomaan ja jopa kuolemaan - vai miten meni ?

      • Kutsuu itseään uskovaiseksi, ja sitä epäilemättä onkin: onhan hän tarkoituksella epärehellinen - on siis tietoisesti nimennyt nikkinsä siten, että lukijan on vaikea erottaa sitä omastani.


      • Noiden "nappienko" takia sinä muuten kärsit lapsettomuudesta? Vika lienee elimellinen.


      • Kekex
        illuminatus kirjoitti:

        Kutsuu itseään uskovaiseksi, ja sitä epäilemättä onkin: onhan hän tarkoituksella epärehellinen - on siis tietoisesti nimennyt nikkinsä siten, että lukijan on vaikea erottaa sitä omastani.

        Heh. Vittu kun ihmiset jaksaa ottaa täällä kierroksia tyhmistä asioista.

        Ei se mikään nikkihuijari ole kun sillä on eri nikki kuin sulla. Se että se on samankaltainen ei ole mikään rikos.


      • Kekex kirjoitti:

        Heh. Vittu kun ihmiset jaksaa ottaa täällä kierroksia tyhmistä asioista.

        Ei se mikään nikkihuijari ole kun sillä on eri nikki kuin sulla. Se että se on samankaltainen ei ole mikään rikos.

        Painonnostaja yrittää neuvoa :D

        Ei tietenkään kyseessä ole rikos, moraalistahan tässä on kysymys. Ai niin, sinä et tietysti tunne sivistyssanoja.

        Nosta sinä siis sitä rautaasi, popsi hormoneja ja muuta paskaa, mutta hölise vain niille, joita se mahdollisesti kiinnostaa.


      • Dumboy
        illuminatus kirjoitti:

        Painonnostaja yrittää neuvoa :D

        Ei tietenkään kyseessä ole rikos, moraalistahan tässä on kysymys. Ai niin, sinä et tietysti tunne sivistyssanoja.

        Nosta sinä siis sitä rautaasi, popsi hormoneja ja muuta paskaa, mutta hölise vain niille, joita se mahdollisesti kiinnostaa.

        Arvioitko ihmisiä heidän harrastustensa perusteella ? Luuletko ,että mojova fyysinen voima merkitsee tyhmyyttä ?
        Oletko ikäänkuin vähän fäkki-idiootti vai narsisisti ,kun arvostat vain omankaltaisiasi ?
        Ei tarvi vastata,kun oot niin hienonokka.


      • Nimetön
        illuminatus kirjoitti:

        Noiden "nappienko" takia sinä muuten kärsit lapsettomuudesta? Vika lienee elimellinen.

        Minä olen alkuperäinen pilluminatus, edelleen. Minä rekkasin oman nimimerkkini itselleni,. Ja toisekseenkin, nimimerkillä ei ole mitään väliä, vaan asiasisällöllä. Ne jotka haluaa ottaa onkeensa neuvoistani, tai kokee ne kokeilemisen arvoisiksi, niin testaa, ne jotka ei, niin ei sitten. Ei tämä kehonrakennus edelleenkään mikään eksakti tieteenala ole.

        Ottaako sua noin koville edelleen se keskustelu? Sori, jos olisin tiennyt että poju noin pahasti ottaa pulttia siitä, niin en olisi kirjoittanut koko kirjoitusta!

        Voisinko mä esim. auttaa sua hakeutumaan johonkin hyvään terapiaan, niin pääsisit pahimmistä traumoista eroon? Voisin vaikka sun kanssa soitella kotikuntasi terapeutteja läpi, josko niillä olisi vapaita aikoja, tai tulla vaikka pitää sua kädestä kiinni, kun menet terveyskeskukseen?

        Tunnetko sä muuten näiden kirjoitustesi kautta itsesi todellakin karskiksi treenaavaksi äijäksi, vai oletko sä vaan säbämailaa heilutteleva kukkakeppi, joka ei vaan osaa treenata?


        Näillä palstoilla on nyt käytetty MINUN nimimerkkiä ja puhuttu jos jonkinlaista paskaa. No, jokaisella huvinsa, mutta yritetäänpä nyt kuitenkin pitäytyä tosiasioissa. Veikkaan, että suurin osa näistä kirjoittajista ovat surkimuksia, jotka kokevat epäonnistuneensa omissa salitreeneissään, eivätkä ole onnistuneet roinaamisestaan huolimatta saavuttamaan kunnon tuloksia. Itse olen kuitenkin treenannut vuosia natuna, ja tuloksiin olen tyytyväinen: kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Siitä sopii tulla repimään!

        Miten moni teistäkin uskaltaisi kohdata MINUA silmästä silmään esim. katutappelussa? Jos oikein tosissaan alettaisiin katsomaan sitä paremmuutta! Olen varsin rauhallinen kaveri luonteeltani johtuen vuosia kestäneestä taistelulajien harrastamisesta, mutta jossain kulkee minullakin raja. Sitä ei ole vielä ylitetty, mutta tällä menolla raja lähenee uhkaavasti!!!

        Toivoisinkin, että nämä provoilijat ja povoilijat menisivät itseensä, ja hyvissä ajoin lopettaisivat touhunsa, sillä minun kanssa leikkiessä kuljette heikoilla jäillä!!

        Ymmärrystä kaikilta pyytäen, hyviä treenejä ja hyvää kevättä, APINAT!


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Minä olen alkuperäinen pilluminatus, edelleen. Minä rekkasin oman nimimerkkini itselleni,. Ja toisekseenkin, nimimerkillä ei ole mitään väliä, vaan asiasisällöllä. Ne jotka haluaa ottaa onkeensa neuvoistani, tai kokee ne kokeilemisen arvoisiksi, niin testaa, ne jotka ei, niin ei sitten. Ei tämä kehonrakennus edelleenkään mikään eksakti tieteenala ole.

        Ottaako sua noin koville edelleen se keskustelu? Sori, jos olisin tiennyt että poju noin pahasti ottaa pulttia siitä, niin en olisi kirjoittanut koko kirjoitusta!

        Voisinko mä esim. auttaa sua hakeutumaan johonkin hyvään terapiaan, niin pääsisit pahimmistä traumoista eroon? Voisin vaikka sun kanssa soitella kotikuntasi terapeutteja läpi, josko niillä olisi vapaita aikoja, tai tulla vaikka pitää sua kädestä kiinni, kun menet terveyskeskukseen?

        Tunnetko sä muuten näiden kirjoitustesi kautta itsesi todellakin karskiksi treenaavaksi äijäksi, vai oletko sä vaan säbämailaa heilutteleva kukkakeppi, joka ei vaan osaa treenata?


        Näillä palstoilla on nyt käytetty MINUN nimimerkkiä ja puhuttu jos jonkinlaista paskaa. No, jokaisella huvinsa, mutta yritetäänpä nyt kuitenkin pitäytyä tosiasioissa. Veikkaan, että suurin osa näistä kirjoittajista ovat surkimuksia, jotka kokevat epäonnistuneensa omissa salitreeneissään, eivätkä ole onnistuneet roinaamisestaan huolimatta saavuttamaan kunnon tuloksia. Itse olen kuitenkin treenannut vuosia natuna, ja tuloksiin olen tyytyväinen: kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Siitä sopii tulla repimään!

        Miten moni teistäkin uskaltaisi kohdata MINUA silmästä silmään esim. katutappelussa? Jos oikein tosissaan alettaisiin katsomaan sitä paremmuutta! Olen varsin rauhallinen kaveri luonteeltani johtuen vuosia kestäneestä taistelulajien harrastamisesta, mutta jossain kulkee minullakin raja. Sitä ei ole vielä ylitetty, mutta tällä menolla raja lähenee uhkaavasti!!!

        Toivoisinkin, että nämä provoilijat ja povoilijat menisivät itseensä, ja hyvissä ajoin lopettaisivat touhunsa, sillä minun kanssa leikkiessä kuljette heikoilla jäillä!!

        Ymmärrystä kaikilta pyytäen, hyviä treenejä ja hyvää kevättä, APINAT!

        Minä olen alkuperäinen pilluminatus, edelleen. Minä rekkasin oman nimimerkkini itselleni, enkä käytä sitä enää, sillä minulla on jo käytössä uusi rekisteröimätön nimimerkki. En vaan jaksa aina kirjautua sisään. Ja toisekseenkin, nimimerkillä ei ole mitään väliä, vaan asiasisällöllä. Ne jotka haluaa ottaa onkeensa neuvoistani, tai kokee ne kokeilemisen arvoisiksi, niin testaa, ne jotka ei, niin ei sitten. Ei tämä kehonrakennus edelleenkään mikään eksakti tieteenala ole.

        Ottaako sua noin koville edelleen se gainomax keskustelu? Sori, jos olisin tiennyt että poju noin pahasti ottaa pulttia siitä, niin en olisi kirjoittanut koko kirjoitusta!

        Voisinko mä esim. auttaa sua hakeutumaan johonkin hyvään terapiaan, niin pääsisit pahimmistä traumoista eroon? Voisin vaikka sun kanssa soitella kotikuntasi terapeutteja läpi, josko niillä olisi vapaita aikoja, tai tulla vaikka pitää sua kädestä kiinni, kun menet terveyskeskukseen?

        Tunnetko sä muuten näiden kirjoitustesi kautta itsesi todellakin karskiksi treenaavaksi äijäksi, vai oletko sä vaan säbämailaa heilutteleva kukkakeppi, joka ei vaan osaa treenata?


        Näillä palstoilla on nyt käytetty MINUN nimimerkkiä ja puhuttu jos jonkinlaista paskaa. No, jokaisella huvinsa, mutta yritetäänpä nyt kuitenkin pitäytyä tosiasioissa. Veikkaan, että suurin osa näistä kirjoittajista ovat surkimuksia, jotka kokevat epäonnistuneensa omissa salitreeneissään, eivätkä ole onnistuneet roinaamisestaan huolimatta saavuttamaan kunnon tuloksia. Itse olen kuitenkin treenannut vuosia natuna, ja tuloksiin olen tyytyväinen: kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Siitä sopii tulla repimään!

        Miten moni teistäkin uskaltaisi kohdata MINUA silmästä silmään esim. katutappelussa? Jos oikein tosissaan alettaisiin katsomaan sitä paremmuutta! Olen varsin rauhallinen kaveri luonteeltani johtuen vuosia kestäneestä taistelulajien harrastamisesta, mutta jossain kulkee minullakin raja. Sitä ei ole vielä ylitetty, mutta tällä menolla raja lähenee uhkaavasti!!!

        Toivoisinkin, että nämä provoilijat ja povoilijat menisivät itseensä, ja hyvissä ajoin lopettaisivat touhunsa, sillä minun kanssa leikkiessä kuljette heikoilla jäillä!!

        Ymmärrystä kaikilta pyytäen, hyviä treenejä ja hyvää syksyä, APINAT!


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Minä olen alkuperäinen pilluminatus, edelleen. Minä rekkasin oman nimimerkkini itselleni,. Ja toisekseenkin, nimimerkillä ei ole mitään väliä, vaan asiasisällöllä. Ne jotka haluaa ottaa onkeensa neuvoistani, tai kokee ne kokeilemisen arvoisiksi, niin testaa, ne jotka ei, niin ei sitten. Ei tämä kehonrakennus edelleenkään mikään eksakti tieteenala ole.

        Ottaako sua noin koville edelleen se keskustelu? Sori, jos olisin tiennyt että poju noin pahasti ottaa pulttia siitä, niin en olisi kirjoittanut koko kirjoitusta!

        Voisinko mä esim. auttaa sua hakeutumaan johonkin hyvään terapiaan, niin pääsisit pahimmistä traumoista eroon? Voisin vaikka sun kanssa soitella kotikuntasi terapeutteja läpi, josko niillä olisi vapaita aikoja, tai tulla vaikka pitää sua kädestä kiinni, kun menet terveyskeskukseen?

        Tunnetko sä muuten näiden kirjoitustesi kautta itsesi todellakin karskiksi treenaavaksi äijäksi, vai oletko sä vaan säbämailaa heilutteleva kukkakeppi, joka ei vaan osaa treenata?


        Näillä palstoilla on nyt käytetty MINUN nimimerkkiä ja puhuttu jos jonkinlaista paskaa. No, jokaisella huvinsa, mutta yritetäänpä nyt kuitenkin pitäytyä tosiasioissa. Veikkaan, että suurin osa näistä kirjoittajista ovat surkimuksia, jotka kokevat epäonnistuneensa omissa salitreeneissään, eivätkä ole onnistuneet roinaamisestaan huolimatta saavuttamaan kunnon tuloksia. Itse olen kuitenkin treenannut vuosia natuna, ja tuloksiin olen tyytyväinen: kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Siitä sopii tulla repimään!

        Miten moni teistäkin uskaltaisi kohdata MINUA silmästä silmään esim. katutappelussa? Jos oikein tosissaan alettaisiin katsomaan sitä paremmuutta! Olen varsin rauhallinen kaveri luonteeltani johtuen vuosia kestäneestä taistelulajien harrastamisesta, mutta jossain kulkee minullakin raja. Sitä ei ole vielä ylitetty, mutta tällä menolla raja lähenee uhkaavasti!!!

        Toivoisinkin, että nämä provoilijat ja povoilijat menisivät itseensä, ja hyvissä ajoin lopettaisivat touhunsa, sillä minun kanssa leikkiessä kuljette heikoilla jäillä!!

        Ymmärrystä kaikilta pyytäen, hyviä treenejä ja hyvää kevättä, APINAT!

        No vittu lol. On tainnu pojalle pelkkä penkki reeni maistua.


    • Richards67

      Ohimennen kommentoin vanhaa postausta beeta-alaniinin käytöstä vuosia sitten. Hajuaistia ei ollut juuri laisinkaan ja kärsin uupumuksesta ja depressiivisyydestä. Varoen aloin käyttämään n. 3 g annoksella ja sain nopeasti huomata, että päässä alkoi kirkastumaan ja ennenkaikkea hajuaisti palasi nopeasti. Pef-mittauksien arvot nousi 5,7>6,1:een ja mikä erikoisinta korvat alkoi puhdistumaan parin viikon käytön jälkeen. Olin itseasiassa hämilläni miten voimakas vaikutus oli. Keskimääräinen annokseni oli N. 5 g kahteen osaan jaettuna. En kokeillut tätä tehostaakseen salitreeniä, vaan enemmän neurologisiin/ ja psyykkisiin oireisiin. Oireeni olivat cfs/aivovamma akselilla. En uskaltanut käyttää paria kuukautta pitempään, koska ko.aineesta ei ole ns.turvallisuustakeita pitkäaikaiskäytöstä. Pelkäsin enemmänkin munuaisongelmia, koska toinen munuainen on jo poistettu karsinooman takia.

    • Anonyymi

      Penikseni kihelmöi peeta-anaalista

    • Anonyymi

      Onko normaalia peräaukon kihelmöinti?

    • Anonyymi

      Kuulemma pintaverenkierto vaan vähän voimistuu ei sen vaarallisempaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe