Uskaltaisko tehdä taas alotuksen.

Näköjään uskalsin.

Naiset viisaita, on ne niin himmeitäkin, mutta onne niin viisaitakin.

12

486

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päässä vikaa?

Etkö sä saatanan kanerva kakkonen ymmärrä, ettei ketään kiinnosta!

• Ei tartte kiinnostaakaan. Sitä paitti ne kanervan viestit on iha lässytystä siihen verrattuna joita jopa minä olen naisilta saanut.

• dfsdlsdf
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ei tartte kiinnostaakaan. Sitä paitti ne kanervan viestit on iha lässytystä siihen verrattuna joita jopa minä olen naisilta saanut.

Naiset panivat sinua takaa olantakaa kunnolla, ett sinulta kinutus loppui kui seinään, ja väkisinki loppuun asti, ett olit heikkona siinä kyrvän kanssa...Ja peppus punoitti ett ppystyny edes liikkumaan...Tällasta kohtelua sais epäkypsät ei hyvä itsetuntoiset miehet kohdella...Voimakkaita naisia kehiin panemaan miehiä mistä reikään huvittaa joko takaa, vyödildolla vaan tai edestä jalat kohotettuina ylös, miehen suu virneessä, tai ei nii mukava ilme jne...Enemmän tällasta vaan, Naiset näyttämään miten alistetaan miestä!!!!! Ja tuntuvaan!!

• dfsdlsdf kirjoitti:

Naiset panivat sinua takaa olantakaa kunnolla, ett sinulta kinutus loppui kui seinään, ja väkisinki loppuun asti, ett olit heikkona siinä kyrvän kanssa...Ja peppus punoitti ett ppystyny edes liikkumaan...Tällasta kohtelua sais epäkypsät ei hyvä itsetuntoiset miehet kohdella...Voimakkaita naisia kehiin panemaan miehiä mistä reikään huvittaa joko takaa, vyödildolla vaan tai edestä jalat kohotettuina ylös, miehen suu virneessä, tai ei nii mukava ilme jne...Enemmän tällasta vaan, Naiset näyttämään miten alistetaan miestä!!!!! Ja tuntuvaan!!

oli tunteikkaasti kirjotettu kommentti. En saanu selvää.

• :D

Pohjalaiset miehet on hulluja, mut ne on siks hulluja ku pohjalaiset naiset on niin viisaita.

Tänhän te jo tiesitteki.

• Viisaat naiset tekee hullunki miehen olon kevyeksi.

Oikeesti mul on tos alotukses iha oikee ajatus takana ja sanon siitä sen verran vaan, että naiset jaksaa pelkillä kauniilla sanoilla vaikka minkälaisten vaikeuksien yli. Ne ei muuta vaadi. Miehistä ei ole samaan, niiden puolesta pitää tehdä juttuja, että ne jaksais.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Viisaat naiset tekee hullunki miehen olon kevyeksi.

Oikeesti mul on tos alotukses iha oikee ajatus takana ja sanon siitä sen verran vaan, että naiset jaksaa pelkillä kauniilla sanoilla vaikka minkälaisten vaikeuksien yli. Ne ei muuta vaadi. Miehistä ei ole samaan, niiden puolesta pitää tehdä juttuja, että ne jaksais.

En ikinä ois tajunnu tuota jos et ois selittäny :D

Mut kyllä sie oikeessa oot... Mut ei se välttämättä oo ne sanat vaan se tuntemus jonka sanoja välittää... "kyllä tästä selvitään" Miehet taas... joo ne odottaa asioiden muuttuvan, ei siinä pelkkä puhe auta.

• Frederico kirjoitti:

En ikinä ois tajunnu tuota jos et ois selittäny :D

Mut kyllä sie oikeessa oot... Mut ei se välttämättä oo ne sanat vaan se tuntemus jonka sanoja välittää... "kyllä tästä selvitään" Miehet taas... joo ne odottaa asioiden muuttuvan, ei siinä pelkkä puhe auta.

se ei olekaan tärkeetä, mikä mun ajatus(tai ajatukset, koska muitakin perusteita on, toi sulle kerrottu selitys oli nyt vaan se päällimäinen)) noiden alotuksen sanojen takana on, vaan siks mä kirjotin noi sanat, että jos jossakussa herättää vain samoja fiiliksiä. Eli naiset vaan on niin viisaita, monessakin eri asiassa.

• ...

...

• ...

....

• Joko ny näkyis.

• ...

röyh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1546
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1367
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1092
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe