kuullut on tosi rajua menoa,bändi on niin nykypunk henkinen että ei mainosta itsestää mitää,ei keikkaile,eivät aio tehdä edes levyä,eikä aio koskaan antaa edes mitään haastattelua ja aikovat lopettaa kokonaan soittamisen protestiksi liallista kaupallisuutta vastaan.
Hervoton aasinkakka -78
onko muut
2
313
Vastaukset
- ............
kuulet, jos niillä ei missään oo levyä? Että en oo kuullu,missäs vois kuunnella?
- Punkkyklooppi
Mielestäni bändi myy itsensä samalla hetkellä kun joku saa tietää siitä!Kaupallista paskaa sanon mä ja jos jotkut muut on eri mieltä niin mä vihaan niitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666264Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312243
- 131847
- 201828
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191813Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511515
- 91484