heipä hei. etsiskelin tässä netissä turun solariumeja ja mielen päälle jäi sunny days. kysymys kuuluukin että onko sunny days ns avoin solarium. itseään voi mennä ruskettamaan aina kun koppi/kopit ovat vapaana? mitä maksaa kerta ja monta minuuttia sillä saa?
Turun sunny days solarium
11
9359
Vastaukset
- menemään
turun kauniit ja ruskeat solariumiin. Siellä on ainakin koppi ja tosi hyvä solarium! täytyy varata aika ja solariumaika muistaakseni on 15 min. niillä on omat nettisivut. googlettamalla löytyy
- ????
katsoinkin sitä, mutta sivuilla lukee että solariumit ovat tilapäisesti pois käytöstä ja tulevat takaisin kesän kuluessa. solariumiin pitäisi päästä jo tämän kuun lopussa. mutta noh, kokeilemallahan se ainakin selviää. :)
- ainakin
???? kirjoitti:
katsoinkin sitä, mutta sivuilla lukee että solariumit ovat tilapäisesti pois käytöstä ja tulevat takaisin kesän kuluessa. solariumiin pitäisi päästä jo tämän kuun lopussa. mutta noh, kokeilemallahan se ainakin selviää. :)
oon käynyt SunnyDaysin solkuissa ja olen erittäin tyytyväinen. Aina kun on vapaata voi mennä ellei halua varata aikaa itselleen, välillä tuntuu todella täydeltä, joten itse varaan aina ajan. Tykkään SunnyDaysistä koska siellä saa mennä itse koppiin ja vaihtaa vaatteet omassa rauhassa, se on mulle ihan must.
- g-emma
hei, kävitkö jo ko. paikassa?
kokemuksia?
itse etsiskelin juuri googlesta solariumia turusta ja eksyin tähän keskusteluun.
tosiaan, kauniiden ja ruskeiden solarium tällä hetkellä poissa käytöstä, lukee nettisivuilla. olisin itse halunnut juuri sinne, koska siellä käytetään teholamppuja, sisällä ollaan vain 10min!
aion itse käydä vain 5 kertaa, olen aika vaalea, ja olen joskus näyttänyt hieman hmmm.. epäaidolta 10x/vuodessa käynnin jälkeen!
tietääkö joku myykö ko. paikka myös 5 kortteja? tai tiedättekö muita paikkoja turusta, joissa myytäisiin?
entisellä asuinpaikkakunnallani ainakin vakkarisolariumissani myytiin myös pienempiä kortteja. - aapuva
VALKOISET TÄPLÄT
olen käynyt solariumissa vuoden aikana n. 4 kertaa, kävin solariumissa viimeksi puoli vuotta sitten, vatsaani ja selkääni ja jonkun verran käsiin on tullut todella epätasaista rusketusta ja valkoisia täpliä, täplät ovat pysyneet vieläkin vartalossani vaikken viime kerrasta kun olin solariumissa on aikaa, haluaisin ottaa kesällä aurinkoa mutta pelkään että täplät vahvistuvat ja jäävät pidempään, onko kenellekkään käynyt samoin?ja miten pääsisin eroon epätasaisesta rusketuksesta mahdollisimman nopeasti???:(- Nozki
Ovatko täplät normaalisti esim. talvella ruskean sävyisiä? Jos niin kyseessä saattaa olla eräs ihosairaus, jonka nimeä en kylläkään muista mutta koulussa vaan puhuttiin siitä. Itsellänikin tosin on vasemmassa rinnassa läiskä, jota ei muuten näe, mutta juuri ruskettumisen myötä se alkaa näkyä kun ei rusketu.. ilmeisesti jokin pigmenttihäiriö, ollut mulla aina.
- Cassu2004
Onkohan Turussatai Turun ympäristössä yhtään itespalvelusolariumia, joka toimisi kolikoilla tai sirukorteilla?
- Vanny
humalistonkadulta löytyy iltsepalvelu solkku..
- tanned
humalistonkadulla on metrosun itsepalvelusolariumi. tosi tehokas ja hyvä, suosittelen.
- cassu2004
tanned kirjoitti:
humalistonkadulla on metrosun itsepalvelusolariumi. tosi tehokas ja hyvä, suosittelen.
Aivan loistavaa. Kiitos paljon avustanne. Tämä ilmeisesti toimii kolikoilla? Mikä on hintataso?
- Anonyymi
Mytan rusketuspillereistä kokemuksia?
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832