Turun sunny days solarium

????

heipä hei. etsiskelin tässä netissä turun solariumeja ja mielen päälle jäi sunny days. kysymys kuuluukin että onko sunny days ns avoin solarium. itseään voi mennä ruskettamaan aina kun koppi/kopit ovat vapaana? mitä maksaa kerta ja monta minuuttia sillä saa?

11

9146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menemään

      turun kauniit ja ruskeat solariumiin. Siellä on ainakin koppi ja tosi hyvä solarium! täytyy varata aika ja solariumaika muistaakseni on 15 min. niillä on omat nettisivut. googlettamalla löytyy

      • ????

        katsoinkin sitä, mutta sivuilla lukee että solariumit ovat tilapäisesti pois käytöstä ja tulevat takaisin kesän kuluessa. solariumiin pitäisi päästä jo tämän kuun lopussa. mutta noh, kokeilemallahan se ainakin selviää. :)


      • ainakin
        ???? kirjoitti:

        katsoinkin sitä, mutta sivuilla lukee että solariumit ovat tilapäisesti pois käytöstä ja tulevat takaisin kesän kuluessa. solariumiin pitäisi päästä jo tämän kuun lopussa. mutta noh, kokeilemallahan se ainakin selviää. :)

        oon käynyt SunnyDaysin solkuissa ja olen erittäin tyytyväinen. Aina kun on vapaata voi mennä ellei halua varata aikaa itselleen, välillä tuntuu todella täydeltä, joten itse varaan aina ajan. Tykkään SunnyDaysistä koska siellä saa mennä itse koppiin ja vaihtaa vaatteet omassa rauhassa, se on mulle ihan must.


    • g-emma

      hei, kävitkö jo ko. paikassa?
      kokemuksia?

      itse etsiskelin juuri googlesta solariumia turusta ja eksyin tähän keskusteluun.
      tosiaan, kauniiden ja ruskeiden solarium tällä hetkellä poissa käytöstä, lukee nettisivuilla. olisin itse halunnut juuri sinne, koska siellä käytetään teholamppuja, sisällä ollaan vain 10min!

      aion itse käydä vain 5 kertaa, olen aika vaalea, ja olen joskus näyttänyt hieman hmmm.. epäaidolta 10x/vuodessa käynnin jälkeen!
      tietääkö joku myykö ko. paikka myös 5 kortteja? tai tiedättekö muita paikkoja turusta, joissa myytäisiin?
      entisellä asuinpaikkakunnallani ainakin vakkarisolariumissani myytiin myös pienempiä kortteja.

    • aapuva

      VALKOISET TÄPLÄT
      olen käynyt solariumissa vuoden aikana n. 4 kertaa, kävin solariumissa viimeksi puoli vuotta sitten, vatsaani ja selkääni ja jonkun verran käsiin on tullut todella epätasaista rusketusta ja valkoisia täpliä, täplät ovat pysyneet vieläkin vartalossani vaikken viime kerrasta kun olin solariumissa on aikaa, haluaisin ottaa kesällä aurinkoa mutta pelkään että täplät vahvistuvat ja jäävät pidempään, onko kenellekkään käynyt samoin?ja miten pääsisin eroon epätasaisesta rusketuksesta mahdollisimman nopeasti???:(

      • Nozki

        Ovatko täplät normaalisti esim. talvella ruskean sävyisiä? Jos niin kyseessä saattaa olla eräs ihosairaus, jonka nimeä en kylläkään muista mutta koulussa vaan puhuttiin siitä. Itsellänikin tosin on vasemmassa rinnassa läiskä, jota ei muuten näe, mutta juuri ruskettumisen myötä se alkaa näkyä kun ei rusketu.. ilmeisesti jokin pigmenttihäiriö, ollut mulla aina.


    • Cassu2004

      Onkohan Turussatai Turun ympäristössä yhtään itespalvelusolariumia, joka toimisi kolikoilla tai sirukorteilla?

      • Vanny

        humalistonkadulta löytyy iltsepalvelu solkku..


      • tanned

        humalistonkadulla on metrosun itsepalvelusolariumi. tosi tehokas ja hyvä, suosittelen.


      • cassu2004
        tanned kirjoitti:

        humalistonkadulla on metrosun itsepalvelusolariumi. tosi tehokas ja hyvä, suosittelen.

        Aivan loistavaa. Kiitos paljon avustanne. Tämä ilmeisesti toimii kolikoilla? Mikä on hintataso?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe