Hei,
Onkos Helsingissä tai Vantaalla kesätöitä 15 vuotiaille?
Jos on niin mistä
Kiitos etukäteen!! (*)
kesätöitä 15 v?
kuppla
3
1678
Vastaukset
- jasssssssss
Hei, meillä voisi olla sinulle kesätyötä, siivoustyötä. meillä on hkissä pieni yksiö, johon siivoojaa tarvitsisin. ota hteyttä jos kiinnostaa. tv jasu/044 2945662
- JUKKA
oisko sulla myös mulle kesätöitä olen 15 vuotias. kokemukseni tuoma tiedon, taidon ja varmuuden avulla saan parhaan työjäljen
- jannu99
joo mäkin tarvisin kestöitä mutta mistää ei löydy 15 v kesätöitä joten jos tiiätte paikan mihin vois mennä espoossa tai itse tavitsisitte työn tekijää ni ilmottakaa tähän kiitos !:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292148
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251656Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti111238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121127- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691