Ketä palstalaista kunnioitat

Kunnioitus juontaa juurensa pelosta ja ainoa palstalainen jolle minä en uskaltaisi sanoa suoria sanoja on Marie-Cecile.


http://www.youtube.com/watch?v=KyK0y02HvVc



"Kyseessä on eräänlainen oidipus-kompleksi"


MarttyyriMallari-TTt

50

1787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gek-ko

      Ex-kaimaani ainakin.

      • sitä vakuutusmiestäkö?

        Ps: tervetuloa takaisin, gek-ko


        "Mitähän sinulla on taas mielessäsi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • gek-ko
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sitä vakuutusmiestäkö?

        Ps: tervetuloa takaisin, gek-ko


        "Mitähän sinulla on taas mielessäsi"


        MarttyyriMallari-TTt

        on erimies.


      • vakuutusmies
        gek-ko kirjoitti:

        on erimies.

        Olen sillä tuulella että alan kohta leuhkia kaikenlaisilla naisjutuilla.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        Olen sillä tuulella että alan kohta leuhkia kaikenlaisilla naisjutuilla.

        Se kannataa aina!


      • gek-ko kirjoitti:

        Se kannataa aina!

        henkilö tuo vakuutusmies.


        "Onx hän sun tuttuja"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vakuutusmies
        gek-ko kirjoitti:

        Se kannataa aina!

        saada entisiä tykötarpeitani... au, voisinko, rauhoitu, voisinko saada makuupussin ja termarin niin kuin ennen vanhaan? Nakkaisit parvekkeelta. Saat tähdätä päähän ihan niin kuin ennen vanhaan.


      • vakuutusmies
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        henkilö tuo vakuutusmies.


        "Onx hän sun tuttuja"


        MarttyyriMallari-TTt

        kyseessä on avoliskoni. Ja minä tässä kärsin, niin päin se menee.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        saada entisiä tykötarpeitani... au, voisinko, rauhoitu, voisinko saada makuupussin ja termarin niin kuin ennen vanhaan? Nakkaisit parvekkeelta. Saat tähdätä päähän ihan niin kuin ennen vanhaan.

        tänään sen verran suopealla tuulella että eiköhän se onnistu.

        Ota koppi! Ja vie se siltojen asukki mukanas niin pitkälle liskolandiaan kun vaan pystyt.


      • gek-ko
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        henkilö tuo vakuutusmies.


        "Onx hän sun tuttuja"


        MarttyyriMallari-TTt

        enemmänkin entiseen elämääni. Mutta saatan ottaa mukaan nykyiseenkin.


      • raapustelija

        ei ole gekkoa nähnytkään, tämä muistuttaa huomattavasti enemmän kukkoa.

        Sitä paitsi juttu ei ole edes hauska.


        Emme me sentään ääliöitä täällä ole, ei vaikka te kuinka fiksuina itseänne pitäisittekin.


      • vakuutusmies
        gek-ko kirjoitti:

        tänään sen verran suopealla tuulella että eiköhän se onnistu.

        Ota koppi! Ja vie se siltojen asukki mukanas niin pitkälle liskolandiaan kun vaan pystyt.

        ja on niin kodikkaan ja tutun tuntuinen kuhmu päässä taas. Voisitko nakata vielä makkaranpalan? Me mennään leikkimökkiin.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        ja on niin kodikkaan ja tutun tuntuinen kuhmu päässä taas. Voisitko nakata vielä makkaranpalan? Me mennään leikkimökkiin.

        nykyään makkaroita. Mene kipsalle.


      • vakuutusmies
        gek-ko kirjoitti:

        nykyään makkaroita. Mene kipsalle.

        rahaa


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        rahaa

        Sääliäkään en tunne


      • vakuutusmies
        gek-ko kirjoitti:

        Sääliäkään en tunne

        ja Ryynänenkin tulee.

        Sitä paitsi ostimme sitimarketista tissikalenterin jonka naulasimme uuden mökin seinälle.

        Ei se mitään että olet nuukalla päällä. Neljännen ulottuvuuden kela teki virheen ja rahaa tulvii tilille. Käymme ostamassa makkaraa, poimimme pari naista mukaan ja grillaamme sitten nuotiolla mökin edessä. Meillä on kuistikin.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        ja Ryynänenkin tulee.

        Sitä paitsi ostimme sitimarketista tissikalenterin jonka naulasimme uuden mökin seinälle.

        Ei se mitään että olet nuukalla päällä. Neljännen ulottuvuuden kela teki virheen ja rahaa tulvii tilille. Käymme ostamassa makkaraa, poimimme pari naista mukaan ja grillaamme sitten nuotiolla mökin edessä. Meillä on kuistikin.

        tissikalenterin alennuksella? Luulis saavan tähän aikaan vuodesta.

        Jos kerran teille päin tulvii rahaa, niin voisko sitä saada vähän vanhojen aikojen muistoksi? Makkaraa en huoli edelleenkään.


      • vakuutusmies
        gek-ko kirjoitti:

        tissikalenterin alennuksella? Luulis saavan tähän aikaan vuodesta.

        Jos kerran teille päin tulvii rahaa, niin voisko sitä saada vähän vanhojen aikojen muistoksi? Makkaraa en huoli edelleenkään.

        kuten ehkä huomasit, vedimme jatkojohtoa leikkimökkiin ja meillä on nyt sähköt. Tissikalenteri oli toden totta varsin halpa ja ripustimme sen yläpuolelle jouluvalot.

        Meillä on nyt tuparit, joissa on hyvännäköisiä pimuja taloja täynnä. Jos haluat rahaa niin voit tulla pistäytymään jonkin pienen makkaranpalan kanssa.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        kuten ehkä huomasit, vedimme jatkojohtoa leikkimökkiin ja meillä on nyt sähköt. Tissikalenteri oli toden totta varsin halpa ja ripustimme sen yläpuolelle jouluvalot.

        Meillä on nyt tuparit, joissa on hyvännäköisiä pimuja taloja täynnä. Jos haluat rahaa niin voit tulla pistäytymään jonkin pienen makkaranpalan kanssa.

        en myy makkaralla. Soijamakkaralla kylläkin.


      • vakuutusmies
        gek-ko kirjoitti:

        en myy makkaralla. Soijamakkaralla kylläkin.

        no, kipaisepa pihalle ja tuo ne nakit. Olen jo sen verran päihtynyt että tuskin huomaan eroa.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        no, kipaisepa pihalle ja tuo ne nakit. Olen jo sen verran päihtynyt että tuskin huomaan eroa.

        paljoakaan eroa edes ole.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        no, kipaisepa pihalle ja tuo ne nakit. Olen jo sen verran päihtynyt että tuskin huomaan eroa.

        kysymäni että joko on tarpeeksi suuri tuli nuotiossa että sitä tarkenisi. Herkkänahkaisena ei viitsi itseänsä palelluttaa.


      • vakuutusmies
        gek-ko kirjoitti:

        kysymäni että joko on tarpeeksi suuri tuli nuotiossa että sitä tarkenisi. Herkkänahkaisena ei viitsi itseänsä palelluttaa.

        joten tule vain pihalle. Voin lainata pikkutakkiani jos sinua palelee.


    • Einsten1

      kunnioittaa kaikkia. Joskus se on vaikeaa.

      • vakuutusmies

        osaisitko auttaa? Jouduimme Ryyniksen kanssa viidenteen ulottuuvuuteen joka on melkein sama kuin tuo teidän neljäs. Muuten kaikki on vallan mainiosti, mutta luuletko että voisimme muuttaa vanhaan kämppäämme?


      • vakuutusmies kirjoitti:

        osaisitko auttaa? Jouduimme Ryyniksen kanssa viidenteen ulottuuvuuteen joka on melkein sama kuin tuo teidän neljäs. Muuten kaikki on vallan mainiosti, mutta luuletko että voisimme muuttaa vanhaan kämppäämme?

        sitä missä ulottuvuudessa kämppä on. Viidenteen ulottuvuuteen ei voi ottaa lemmikkejä mukaan.


      • ihan kiva kuulla mielipiteesi tässä asiassa (:


        "Olet toisinaan hieman ylimielinen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vakuutusmies
        Einsten1 kirjoitti:

        sitä missä ulottuvuudessa kämppä on. Viidenteen ulottuvuuteen ei voi ottaa lemmikkejä mukaan.

        Nukuimme viime yön pupin takahuoneessa. Olisi kiva saada joku oma luukku, vaikka meneehän se näinkin.


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ihan kiva kuulla mielipiteesi tässä asiassa (:


        "Olet toisinaan hieman ylimielinen"


        MarttyyriMallari-TTt

        joskus se on tosiaankin vaikeaa. Lähtökohtaisesti kunnioitan kaikkia, mutta kunnioitukseni voi myös menettää.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        Nukuimme viime yön pupin takahuoneessa. Olisi kiva saada joku oma luukku, vaikka meneehän se näinkin.

        kun sen leikkimökin valtasitte. Saapahan pupi-isäntä teiltä rauhan.


    • pitää nostaa hattua sinulle...

      • ja mistähän syystä nostat hattuasi.


        "Jäi vähän niinkuin epäselväksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja mistähän syystä nostat hattuasi.


        "Jäi vähän niinkuin epäselväksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        ku kysyit ensiks lupaa että saat vittuilla. Ja ku sait luvan niin alotit sit heti perään. Ei muut oo tainnu sitä lupaa vielä kysellä. Miusta se on ihan rehti liike.


    • kaikkia

      ihmisiä, myös tälle palstalle kirjoittavia. Noh ehkä jotain rekattuja femuja ja heidän puska-aloituksiansa ei voi kunnioittaa..

    • poikkeuksia lukuunottamatta kunnioitan kaikkia.

    • ex-Wastaaja

      .."palstalaisia". Kunnioitan tekstien sisältöjä.

      Tottakai kunnioitus silloin tällöin herää. Tällä kyseisellä palstalla hyvin harvoin.

    • gek-ko

      Mutta minnekkäs se Mallari oikein hävisi?

      Tulen kunhan vaan kerkiän täältä koneen äärestä. Nyt on liian mielenkiintoinen tsätti menossa.

      • vakuutusmies

        Olen ajatellut kaikkea.

        Läppäri, makuupussi, nuotio, jouluvalot. Avolisko, mennäänkö naimisiin? Nyt tai ei koskaan.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        Olen ajatellut kaikkea.

        Läppäri, makuupussi, nuotio, jouluvalot. Avolisko, mennäänkö naimisiin? Nyt tai ei koskaan.

        vasta opettelemaan yksineloa. Vielä en ole vamis sitoutumaan.


      • vakuutusmies
        vakuutusmies kirjoitti:

        Olen ajatellut kaikkea.

        Läppäri, makuupussi, nuotio, jouluvalot. Avolisko, mennäänkö naimisiin? Nyt tai ei koskaan.

        makkarasta. Näin paljon vaivaa.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        Olen ajatellut kaikkea.

        Läppäri, makuupussi, nuotio, jouluvalot. Avolisko, mennäänkö naimisiin? Nyt tai ei koskaan.

        on muutenkin ollut aina liian kiihkeä ja epäsovinnainen.


      • vakuutusmies
        gek-ko kirjoitti:

        vasta opettelemaan yksineloa. Vielä en ole vamis sitoutumaan.

        taas punaiset miehet, kauhea meteli ihan tyhjästä.

        Sain rukkaset, joten siirryn Pasilaan sinisten miesten tykö pelaamaan korttia ja syömään eväitä.

        Nyt ne tulevat hakemaan minua, ters


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        makkarasta. Näin paljon vaivaa.

        en harrasta makkaraa! Näin yksinkertainen mutta tärkeä asia etkä sitä siitä huolimatta muista!


      • vakuutusmies
        gek-ko kirjoitti:

        en harrasta makkaraa! Näin yksinkertainen mutta tärkeä asia etkä sitä siitä huolimatta muista!

        naiset ovat mahdottomia.

        No ei se mitään, söin sen kylläkin jo epähuomiossa.


      • gek-ko
        vakuutusmies kirjoitti:

        taas punaiset miehet, kauhea meteli ihan tyhjästä.

        Sain rukkaset, joten siirryn Pasilaan sinisten miesten tykö pelaamaan korttia ja syömään eväitä.

        Nyt ne tulevat hakemaan minua, ters

        Muista ensi kerralla minut ja minun tarpeeni!


    • sirpamaikkarilta

      voi pelon takia ketään kunnioittaa. Mulla kunnioitus ainaki lähtee ihan jostain muualta.

      "Kunnioitan Martsaa"

      Kunnioittava suomalainen akka

      • taas sirpa (:


        "Olet aivan liian ystävällinen minulle"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        taas sirpa (:


        "Olet aivan liian ystävällinen minulle"


        MarttyyriMallari-TTt

        on toinen nimeni.

        "Puhun vähän mutta asiaa"

        Ulkoilemaan valmistautuva suomalainen akka


    • Komppaan sitä

      Marie-Cecileä. Hänen lisäksi Mallaria, Gek-koa, MMiestä, Vänkyrää, Crankya, Einsten1:stä, Pillowbookia. Joku kuitenkin unohtui mutta menköön nyt tässä tää lista.

    • ^^^^

      ....

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe