80-luvun musiikki on hyvää. :)
Mielipiteitä? :)
80-luvun musiikki. :)
2
394
Vastaukset
- minä
Lähinnä sen takia tykkään että se kuulostaa niin luonnolliselta, pehmeältä ja lämpimältä. Nykyaikaiset kappaleet kuulostaa niin kliiniseltä, kun ne on kalliilla tekniikalla tehty/äänitetty.
Toki ne on nykyään paljon selkeämpiä, mutta silti... On siinä vanhassa saundissa vain sitä jotain. =) Itse tarkoitit varmaan että musiikillisesti melodiat/rakenteet olisi parempaa? Tähän taas sanoisin että yhtälailla löytyy hyviä musiikintekijöitä nykyäänkin, luultavasti jopa enemmän koska lähes kaikilla jotka vain haluavat, on nykyään mahdollista tehdä omaa musiikkia ja levittää sitä muille.- Muuan
80-lukuhan on nimenomaan kuuluisa paskasta, TODELLA kylmästä ja hengettömästä syntikkapopista.
Surkeiden sekundadigitaalistudioiden kukoistuskautta. Argh!
Tokihan silloin hyvääkin musiikkia tehtiin.
Jos luonnollista ja lämmintä soundia hakee, kannattaa tutustua 60-70-lukujen musiikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944