KESÄKUNTOON 2008

Moikka taas! Uusi viikko vierähti käyntiin ja ihan hyvin tuloksin. Pudotusta viime viikkoon -800g eli paino tällä hetkellä 81,5kg. Olen tyytyväinen ja kyllä tein töitäkin viime viikolla, herkkuja en viikolla syöny yhtään ja vkonloppunaki tosi vähän ja liikuin tosi paljon eli jos ei mitään olisi tapahtunu painon suhteen niin parku olis päässy. Tämä viikko yritetään samaan malliin että menis se kolme kiloa rikki niin saisin tähden paikkareissa. Ei mitään ku hei kova tsemppi päälle ja toivottavasti ilmat suosii et päästään ulos. Olin äsken lenkillä pienessä tihkusateessa. Ei ollu kivaa ja siksi tein vain 45 minuutin lenkin. Katotaan illalla uudemman kerran josko pääsis pidemmän lenkin heittään. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ryhmäläisille.

7

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy

Mä käyn kanssa painonvartijoissa ja ens kerralla pitäis kans saada jo eka tähti! :) Ihan hauskaa! Oon ollu vasta kolme viikkoa, tai tämä on nyt neljän viikko. Painoa mulla on lähtenyt tähän mennessä 2,9 kg. Viime viikon tulokseen olin aika pettynyt kun lähti vain 0,4 kg, mutta toivottavasti torstaina saan taas parempi tuloksia!

Paljon tsemppiä kanssa sulle!

• auroora 2

Onneksi olkoon tosi paljon Mami pudottamastasi määrästä. Mulla paino edelleenkin 65,2 eli samassa pyöritään, kun viime viikon loppupuolella.

Saas nähdä mitä vaaka näyttää, kun ilmoittelen varsinaista tulostani viikon loppupuolella. Lenkkeillyt olen joka päivä tuollaiset 6 kilometriä. Olen tehnyt myös hieman stepperilläni. Kalorit olen pitänyt alle 1500 edelleenkin. Kivaa viikkoa myös kaikille ja tsemppiä tähän projektiin. Ilmoittelen tulostani vaikka perjantaina.

terv. auroora 2

• auroora 2

Onneksi olkoon tosi paljon Mami menetetyistä määristä. Saat olla ylpeä itsestäsi. Mulla paino pyörii samassa kuin viime viikolla eli 65,2. Olen pitänyt kalorit alle 1500 nyt jo yli viikon. Lenkkeillyt olen joka päivä tuollaiset 6 kilometriä. Ilmoittelen loppuviikosta omia lukemiani.

Kivaa viikkoa kaikille ja tsemppiä tähän projketiin. Me onnistumme tässä kyllä.

terv. auroora 2

• auroora 2

Sori lähetinpä nyt sitten kaksi viestiä. Ensimmäisen lähetettyäni luulin ettei se mennyt edes perille, kun se ei näkynyt heti. Mutta nyt sitten on meikäläinen lähettänyt viestiä kahteen kertaan.

• auroora 2

Heippati! Ilmoittelen minäkin nyt sitten viikkotuloksiani. Vaaka pysähtyi tänään lukemaan 65,2. Eli edelleen samassa pyöritään. Toisaalta ihan hyvä näin ei ainakaan ole tullut nousua. Enköhän minä jossain vaiheessa saa tämän painoni vielä laskemaan haluamaani lukemaan. Vaatii vain pitkääpinnaa tämän laihiksen kanssa. Periksi ei parane antaa. Heikkuja ei ole tehnyt mieleni. Ihan hyvä niin. Päivän kalorit olen laskenut todella tarkkaan. Kivaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä tähän projketiin.

terv. auroora 2

• pudotettavaa ois

Hei. Osaisko joku keroa että mitä painovartioissa käynti maksaa? Kuulin ett on jotkut sakkomaksut jos ei laihdukaan? Kiitos

• Ei sakkoa!

Ei ole KOSKAAN ollutkaan sakkomaksuja, mutta tuo huhu on tosi vanha. :DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      260
      4596
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      42
      2770
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1119
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    Aihe