Moikka taas! Uusi viikko vierähti käyntiin ja ihan hyvin tuloksin. Pudotusta viime viikkoon -800g eli paino tällä hetkellä 81,5kg. Olen tyytyväinen ja kyllä tein töitäkin viime viikolla, herkkuja en viikolla syöny yhtään ja vkonloppunaki tosi vähän ja liikuin tosi paljon eli jos ei mitään olisi tapahtunu painon suhteen niin parku olis päässy. Tämä viikko yritetään samaan malliin että menis se kolme kiloa rikki niin saisin tähden paikkareissa. Ei mitään ku hei kova tsemppi päälle ja toivottavasti ilmat suosii et päästään ulos. Olin äsken lenkillä pienessä tihkusateessa. Ei ollu kivaa ja siksi tein vain 45 minuutin lenkin. Katotaan illalla uudemman kerran josko pääsis pidemmän lenkin heittään. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ryhmäläisille.
KESÄKUNTOON 2008
7
893
Vastaukset
- tytsy
Mä käyn kanssa painonvartijoissa ja ens kerralla pitäis kans saada jo eka tähti! :) Ihan hauskaa! Oon ollu vasta kolme viikkoa, tai tämä on nyt neljän viikko. Painoa mulla on lähtenyt tähän mennessä 2,9 kg. Viime viikon tulokseen olin aika pettynyt kun lähti vain 0,4 kg, mutta toivottavasti torstaina saan taas parempi tuloksia!
Paljon tsemppiä kanssa sulle! - auroora 2
Onneksi olkoon tosi paljon Mami pudottamastasi määrästä. Mulla paino edelleenkin 65,2 eli samassa pyöritään, kun viime viikon loppupuolella.
Saas nähdä mitä vaaka näyttää, kun ilmoittelen varsinaista tulostani viikon loppupuolella. Lenkkeillyt olen joka päivä tuollaiset 6 kilometriä. Olen tehnyt myös hieman stepperilläni. Kalorit olen pitänyt alle 1500 edelleenkin. Kivaa viikkoa myös kaikille ja tsemppiä tähän projektiin. Ilmoittelen tulostani vaikka perjantaina.
terv. auroora 2 - auroora 2
Onneksi olkoon tosi paljon Mami menetetyistä määristä. Saat olla ylpeä itsestäsi. Mulla paino pyörii samassa kuin viime viikolla eli 65,2. Olen pitänyt kalorit alle 1500 nyt jo yli viikon. Lenkkeillyt olen joka päivä tuollaiset 6 kilometriä. Ilmoittelen loppuviikosta omia lukemiani.
Kivaa viikkoa kaikille ja tsemppiä tähän projketiin. Me onnistumme tässä kyllä.
terv. auroora 2- auroora 2
Sori lähetinpä nyt sitten kaksi viestiä. Ensimmäisen lähetettyäni luulin ettei se mennyt edes perille, kun se ei näkynyt heti. Mutta nyt sitten on meikäläinen lähettänyt viestiä kahteen kertaan.
- auroora 2
Heippati! Ilmoittelen minäkin nyt sitten viikkotuloksiani. Vaaka pysähtyi tänään lukemaan 65,2. Eli edelleen samassa pyöritään. Toisaalta ihan hyvä näin ei ainakaan ole tullut nousua. Enköhän minä jossain vaiheessa saa tämän painoni vielä laskemaan haluamaani lukemaan. Vaatii vain pitkääpinnaa tämän laihiksen kanssa. Periksi ei parane antaa. Heikkuja ei ole tehnyt mieleni. Ihan hyvä niin. Päivän kalorit olen laskenut todella tarkkaan. Kivaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä tähän projketiin.
terv. auroora 2 - pudotettavaa ois
Hei. Osaisko joku keroa että mitä painovartioissa käynti maksaa? Kuulin ett on jotkut sakkomaksut jos ei laihdukaan? Kiitos
- Ei sakkoa!
Ei ole KOSKAAN ollutkaan sakkomaksuja, mutta tuo huhu on tosi vanha. :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450