Joo sattu aika omituinen tilanne, kyseinen yritys haki henkilöstövuokraamon kautta työntekijää vakituiseen työhön. Pääsin töihin ja tein hommat ainaki omasta mielestäni hyvin ja ahkerasti, eikä ollut mitää sanomista työstäni, viikon kerkesin olla talossa, perjantai päivällä pomo tuli sanomaan minulle että kiinostaisko vielä jatkaa, tähän hommaan tulee yksi vietnamilainen poika, haluaisimme vähän katsoa millanen työntekijä se on, että sovitaanko näin ettet tule ensviikolla enää töihin, jos emme ole tyytyväisiä siihen nii otamme sinut takasin. Ihmettelen tässä että mitä varten ne sitten koulutti minut työhön jos ottaavatkin siihen toisen??. Voiskohan kyseessä olla että hakeevat halpaa työvoimaa? :)
Minusta aika pöljästi tekivät ja aika erikoinen juttu samaa sanoivat henkilöstövuokraamossa, en voi muuta sanoa kuin että ei kannata hakea kyseiseen firmaan, kerta noin paskasti hoitaavat asiat.
Teknotyö kuumasinkitys oy
3
2626
Vastaukset
- ...ihmettelet ?
"Voiskohan kyseessä olla että hakeevat halpaa työvoimaa? :)"
Mitäs luulet ? Mitäs varten Intiasta, Kiinasta, Filippiineiltä, Itä-Euroopasta yms. halutaan porukkaa Suomeen ? Siksikö, että ne on niin kovia osaajia ? - ns. hikiverstas?
Etkö ollut kuitenkaan tarpeeksi ahkera? Tuskinpa muuten sinua alettaisiin vaihtamaan. Monet hikiverstaat haluavat ulkomaalaisia kun ovat tunnollisia ja ahkeria.
- ken haluaa
Eipä siinä mitään, varmaan ulkomaalaisissa sekä suomalaisissa löytyy ahkeria työmiehiä. Mutta kumpikohan suostuu työskentelemään halvemmalla. Vietnamilaisten keskipalkka on 60 dollaria kuussa (tämä siis Vietnamissa).
Ihanko siis ahkerampia työntekijöitä tässä vain ollaan hakemassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082