Seksi parisuhteessa

Happy Girl

Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin kysästä, että miten teillä pariskunnilla menee sängyssä? Onko sellasia pareja, jotka on kuin luotu toisilleen siellä seksin puutarhassa? Meillä seksi on nykyisin niin täydellistä, että olen monesti miettinyt, onko tämä mahdollistakaan, tai että miten MINÄ löysin tällaisen onnen. :)

2

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoJo

HAHAHAHA..... Kyllä. Paneminen on ollut miellyttävää aina kun sille on ollut tarvetta. Lähestyn seksuaalista nautintoa nimittäin omista tarpeistani.

Mutta se miksi naurahdin tuossa alussa, johtui puhtaasti aloitusviestin alustajasta. Ikää sinulle on varmaan kertynyt...paljonkin?

Tiedän, että ihmismieli on siinämielessä sairas, että se haluaa tirkistellä ja mikäs sen mukavampaa kuin tuollaisen pikkuhempukan tirkistely makuuhuoneeseen, ja pääsee vertaamaan omaa "onneaan" toisten onneen. Ettekö te lue toistenne viestejä? Tätä samaa NUSSIMISGALLUPPIA on ollu tämä palsta täynnä.

Sinähän voisit naapurin Reiskaa pyytää katsomaan seuraavaa nussintasessiotanne ja häneltä kysyä, sitten vertailupohjaa. Naapurin Reiska ilmeisesti kuitenkin edustaa keskiverto suomalaista miestä. Naapurin Reiskalla on käsitys varmaankin "onnesta", jota sinun mittapuusi vertailee makuuhuoneen lakanoiden lämpöön. Vai olitko osoittanut kysymyksesi vain haarakiilaisille lajitovereillesi?

Miksi en jaksa koskaan kyllästyä hämmästymästä naisten pieniaivoisuuteen ja käsityskyvyn ohuuteen?

• Happy Girl

Odotin ihan oikeasti kunnon vastauksia, enkä JoJon vihan purkausta! Tekstilläni en tarkoittanut sitä, että suhteemme olisi vaan seksiä, sekun on paljon syvempää. Olemme nimittäin menossa naimisiin. Olisin vain ollut kiinnostunut tietämään, että miten muilla pariskunnilla seksi sujuu. Minä kun en ole koskaan ennen törmännyt näin ihanaan seksiin. Parisuhteessamme ei ole myöskään juuri mitään vikaa, mitä nyt pieniä riitoja välillä, mutta nehän 'puhdistavat ilmaa'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen