Mikä on siis Tero Tiitun joukkue ensi kaudella? Piti olla Oilersin kanssa kahden vuoden sopimus, mutta salibandy.netin sivuilla Asics-challengen joukkueessa lukee Tero Tiitu, Josba?
Tiitun joukkue ensi kaudella?
8
508
Vastaukset
- osku
Tero tiitu joensuun josba on joukkue ensi kaudella.
- Tietämätön
Onko tieto vai huhu? Jos tieto, niin mihin perustuva?
- osku
Tietämätön kirjoitti:
Onko tieto vai huhu? Jos tieto, niin mihin perustuva?
Varma fakta! Lue salibandy.nettiä! Äläkä tänne tule kysymään tyhmiä, jos siellä lukee josba niin silloin se on josba!
- Tietämätön
osku kirjoitti:
Varma fakta! Lue salibandy.nettiä! Äläkä tänne tule kysymään tyhmiä, jos siellä lukee josba niin silloin se on josba!
Yleensä siellä on näistä tasokkaampien pelaajien siirroista ihan omat viestit, kuten J-P:n ja Tähkän siirtyminen SSV:hen. Ja todellakin Oilersilla pitäisi olla vielä toinen kausi kahden vuoden sopimuksesta jäljellä Tiitun kanssa. No kunhan nuo saavat sivunsa päivitettyä niin selviää. Ajattelin vain kysyä jos jollain olisi varmaa tietoa.
- osku
Tietämätön kirjoitti:
Yleensä siellä on näistä tasokkaampien pelaajien siirroista ihan omat viestit, kuten J-P:n ja Tähkän siirtyminen SSV:hen. Ja todellakin Oilersilla pitäisi olla vielä toinen kausi kahden vuoden sopimuksesta jäljellä Tiitun kanssa. No kunhan nuo saavat sivunsa päivitettyä niin selviää. Ajattelin vain kysyä jos jollain olisi varmaa tietoa.
Harvinaisen tyhmä... Oletko seurannut uutisia telkkarista, jos et niin nelosella tuli urheiluosiossa ssv:n joku tilaisuus jossa ilmoitettiin J-P: een ja tähkä siirto ssv:eehen. Tuosta voi vetää varmat perustelut että pojat pelaavat ensi kaudella ssv: eessä!
- Tietämätön
osku kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä... Oletko seurannut uutisia telkkarista, jos et niin nelosella tuli urheiluosiossa ssv:n joku tilaisuus jossa ilmoitettiin J-P: een ja tähkä siirto ssv:eehen. Tuosta voi vetää varmat perustelut että pojat pelaavat ensi kaudella ssv: eessä!
Kuule lueppa rauhallisesti se mun edellinen viesti ja harkitse sitten mitä siinä luki. Sen jälkeen voit miettiä mitä vastasit.
- *tietää*
ja varma tieto.
- Tiedän jo myös
Tiitu meni Josbaan, päivitetyiltä sivuilta siis varmistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1084559Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513270
- 432962
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232186
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171829Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735