AUTTAISIKOJOKU

enjaksaenää

EN oikeasti enää jaksa selluliittia! takapuoleni ja takareiteni näyttävät kamalilta!! elikkäs saako kotikonsteilla tuloksia aikaan kehossa??? esim jos kyykkäilee käsipainojen kera tai muuta, vai onko pakko käydä salilla saadakseen tuloksia?? saako kotikonsteilla kiinteytettyä kroppaa ja vähentää tuota ikävää itsetuntoa alentavaa selluliittia? käyn lentis treeneissä 4sti viikossa. JELPATKAA! ONKO KOTIKONSTIT OK? (nämä hommat hoidossa: runsas veden juominen,ja kuivaharjaus. ruokavaliosta vinkkejä kiitos jos on jotain hyviä!)

4

1344

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassaveneessä

Tervehdys vaan. Ongelmia on mullakin ton sellun kanssa. Liikun päivittäin, syön terveellisesti sekä käytän erilaisia kiinteyttäviärasvoja. Tosin pikkuhiljaa alan uskoa, että pyllyni näyttäisi hieman sileämmältä.
      Kotona suosin juuri niitä mainitsemiasi kyykkyjä käsipainojen kanssa. Tehokkaampaa kuitenkin on laittaa lenkkarit jalkaan ja lähteä lenkille tai vaihtoehtoisesti salille puurtamaan. Uiminen/vesijuoksu ovat myös tehokkaita. Aerobisessa pitkäkestoisessa liikunnassa polttaa paremmin rasvaa kuin anaerobisessa liikunnassa. Eli hampaat irvessä vaan lenkkipolulle.... =)liikunta on paras vaihtoehto sellun "poistoon" voiteet ym. antavat hyvän loppusilauksen reenatulle vartalolle. Tsemppiä tulevaan... kylläse siitä

• piristävästä viestistä

kiitos. heti kun säät alkavat suosia niin kyllä sinne lenkille tosiaan olen menossa! ei sateessa niin viitsi juosta :s entäs onko sulla tiedossa tai ehdotuksia hyvistä selluvoiteista?

• samassaveneessä
        piristävästä viestistä kirjoitti:

kiitos. heti kun säät alkavat suosia niin kyllä sinne lenkille tosiaan olen menossa! ei sateessa niin viitsi juosta :s entäs onko sulla tiedossa tai ehdotuksia hyvistä selluvoiteista?

LIPO phenol vegetal selluvoidetta. Sitä saa helposti tilattua yves rocherilta. Maksaa postikulujen kanssa noin 39e. Siinä tulee kaksi pulloa rasvaa joita käytetään aamuisin ja iltaisin. Lisäksi mukaan tuli kuorintavoide sekä sellainen hierova rulla joka edistää pintaverenkiertoa. Minulla tämä kyseinen rasva on toiminut aikas hyvin.

• natku77

Moi! Kokeilee GUAM selluliitti naamiot ja rasvat. Aika nopean tuloksen saa. Tarkoitettu ammati ja koti-käyttöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      369
      1433
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      64
      952
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      86
      893
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      66
      870
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      609
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      604
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      574
    Aihe