Muistaisiko joku nimen sille ihanalle trance-hitille, joka soi vuosien 2000 ja 2001 taitteessa joka discossa monta kertaa illassa? Se alkoi sellaisella tietynlaisella rumpurytmillä - ti didiittidi - siitä aina tiesi, että nyt pitää syöksyä tanssilattialle. Mitään laulua ei muistaakseni ollut, ihan pelkkää konemusiikkia vain. Kaikista mahdollisista vinkeistä ilahdutaan!
Vastaukset 4
- Darude - Sandstorm
Trancea kyllä, rumpuja alussa ei, aika täsmää.
Safri Duolla on monia biisejä, niissä rummut pääosassa sattuneesta syystä.- Oli hienoa olla teini
hieno homma, nyt se löytyi! ei se darude ollut, mutta selailemlla tuon safri duon kappaleita löytyi oikea. played-a-live.
- vanhaks menny
Oli hienoa olla teini kirjoitti:
hieno homma, nyt se löytyi! ei se darude ollut, mutta selailemlla tuon safri duon kappaleita löytyi oikea. played-a-live.
Tampereen Senssillä, Wanhassa diivassa ja pulsessa jorailtiin enemmän ja vähemmän kännissä puristelemassa muijien perseitä. Voi niitä lukioaikoja....
- vanhemmalla senssillä
vanhaks menny kirjoitti:
Tampereen Senssillä, Wanhassa diivassa ja pulsessa jorailtiin enemmän ja vähemmän kännissä puristelemassa muijien perseitä. Voi niitä lukioaikoja....
Tuomiokirkonkadulla ahtaassa kapakassa käytiin pyörimässä, saman miehen kanssa kuin nytkin, jos viihteelle lähden (tapahtuu tosi harvoin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546