Hei!
Miten kertoa hienovaraisesti ja kiltisti kumppanilleen hänen kasvavasta lantionympäryksestään ja takapuolestaan ja rohkaista häntä liikkumaan enemmän?
Itse urheilen paljon ja olen yrittänyt ottaa häntä mukaani liikkumaan huonolla menestyksellä.
Olen myös yrittänyt saadaa häntä aloittamaan uusia urheilulajeja yhdessä kanssani. Mielestäni olen kokeillut aika kattavaa kirjoa, aina vuorikiipeilystä tanssiin.
Kertokaapa tapoja saada seurustelukumppani liikkumaan tai vaikka vaan hauskoja urheilulajeja jotka sopisivat yhteiseen puuhasteluun.
Seurustelukumppanin kasvavat kilot
2
371
Vastaukset
- Sanni
Olisikohan kumppanisi ruokavaliossa korjaamisen varaa ja olisiko siihen ehkä helpompi vaikuttaa kuin liikuntatottumuksiin? Voisitko pyrkiä ostamaan tai kokkaamaan teille kevyempiä ruokia? Tätä voisit tietenkin perustella sillä, että haluat itse syödä terveellisemmin ;) Muutenkin minusta avain laihtumiseen on nimenomaan ruokavalio eikä niinkään liikunta (joka sekin toki auttaa asiaa ja on muutenkin terveellistä). Vaikka saisitkin kumppanisi liikkumaan, niin se ei välttämättä pelasta tilannetta, jos ruokavalio on pielessä.
- yhdessä
Riippuu siitä,missä iässä kumppani on..Jos lähellä lastensaanti ikää niin on luonnollista että leviää...siinä iässä on paljon helpompi karistaa senttejä kuin kiloja ja esim. rullaluistelu kiinteyttää lihaksia hyvin...kokeilkaa sellaista harrastusta,josta molemmat tykkää...perinteiset kävely ja juoksu ovat aika tylsiä,vaikka ovatkin ilmaisia...itse en pidä ja siksi rullaluistelu on ainakin mulla in!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760