Mikä sai sinut tänään hymyilemään?
Pieni asia
11
591
Vastaukset
Kännykkäni on jo kaksi vuotta vanha ja siinä on minulle vieläkin tuntemattomia toimintoja.
Tänään painoin kännykkäni kaiuttimen päälle vahingossa eräässä tilanteessa kun vastasin siihen eräässä paikassa missä oli ihmisiä.
Siis pieni kuuluva moka joka mua hitosti vaan nauratti. Naurattaa vieläkin. Puhelu ei ollut salainen tai ihan intiimi, muttei paljo muutakaan. Posket oli kyllä punaisena.
Kiva juttu kun kaiutin löytyi sitä olen joskus vähän kaivannut. Mutta herätin kyllä vähän huomiota ja olin itsekin hiukka hämmästyneen näköinen. Puhelu oli nimittäin ihan täysillä ja kuului kauas. Mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen, kun ajattelin oho, mitäs nyt tapahtui enkä meinannut osata sitä edes heti sulkee. Hih hih- keskiviikon nainen
..sai mut nauramaan,itsellä hieman samantapaisia kommelluksia sattuu ja tapahtuu :)))
- nainen keskiviikkona
heti herätessäni tulvi mieleeni muistoja yläaste ajoiltani,lienenkö nähnyt unta aiheesta,
Muistin sen aikaisia kavereita, ja kommelluksia mitä silloin tapahtui ja hymy levisi korviin asti.
Muistin myös ensirakkauttani,lämpimästi ;))) - jutut
täällä ja vielä aikuisia muka olevinaan,en tiedä itkenkö vai nauranko
- Hymyä
Hienoa että sait hymyn...toivottavasti sait !!Happamia kasvoja maailmassa kyllä piisaa.
- keskiviikon nainen
..jos se helpottaa :))
- Pirre*
vauvasirkus :))
- sähköpostiviesti
ystävältä sai suorastaan nauramaan.
- Iloa
Huumori ja hyvä musiikki saa ilon pintaan.
- Sinimarjanen
jotenkin totinen päivä. Töissäkin kaikilla niin
naamat peruslukemilla, itseni mukaan lukien,
ei mitään hauskaa ole tapahtunut.:((
Iltaisin kun käyn tuolla sairaalassa, niin sen jälkeen hauskoja
juttuja odotan löytyvän täältä palstalta.
Muistuu aina vain mieleeni viime keväiset kirjoitukset, kun oli
vaikeeta olla seuraavana päivänä nauramatta kun oli tosi hauskoja viestiketjuja.:))) - -tiina
ystävälleni sairaalaan ja juteltiin pitkään lupasin soittaa illalla uudelleen kun sit soitin ja kysyin että oliko käyny paljon vieraita niin hän sanoi että ei kukaan tänään ja hän oli koko päivän ajatellut että eipäs tiinakaan tänään soita sanoin soittaneeni aamulla mutta hän ei muistanut mitään sitä nauroimme puhelimessa pitkän aikaa yhdessä niin ne voi lääkkeet ison leikkauksen jälkeen sekoittaa viiskymppisenkin pään ei tainnu olla vielä alkavaa dementiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6812593Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311296- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121125Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e243978- 93965
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751