Miten te helpotatte sukkanauhaliivin nipsuttimien laittamista stay uppeihin? mulle se on tosi vaikeeta, vaik sainkin laitettua kiinni, mut siinä kestää melko kauan kun saan sen nipsuttimen kiinni. meneekö stay upit silikonin kohdalta huonoksi jos nipsuttimet laittaa siihen kiinni? Onko olemassa sellasia stay uppeja joissa on silikoni reuna sisäpuolel ja jotka ovat tarkoitettu sukkanauhaliiveihin?
Stay up ONGELMA, auttakaa!
7
5155
Vastaukset
- sillä
että käytän stay-uppeja sellaisenaan, kuten valmistajakin on tarkoittanut. Jos haluan käyttää sukkanauhaliivejä, käytän niille tarkoitettuja sukkia. Eihän stay-upit tarvitse sukkanauhoja, ne pysyy ylhäällä sillä silikonireunuksella.
- summerwoman_86
on silikoni reunuksisilla stay upeilla ongelma kun ne ei tahdo jostain syystä pysyä jaloissa, ne on löysät ja ei ole kenenkään muun käyttämät ne.
- summerwoman_86
ei ainakaan jostain syystä pysy ne jaloissa eikä kukaan muu ole niitä kokeillut mua ennen ja se on just se koko jota käytän vaatteissa, vai onko ne sitten liian pienet jos ostan yhtä kokoa pienemmät?
- samoin
summerwoman_86 kirjoitti:
ei ainakaan jostain syystä pysy ne jaloissa eikä kukaan muu ole niitä kokeillut mua ennen ja se on just se koko jota käytän vaatteissa, vai onko ne sitten liian pienet jos ostan yhtä kokoa pienemmät?
Eipä mullakaan pysy ylhäällä nuo sukkanauhat.
Olisi mukava niitä pitää mutta eipä pysy. Sukkanauha liiveihin on sitten siirryttävä ja hankittava.
Enpä sitten tajuu miksei pysy stay upit jaloissa. Onko ne sitten tarkoitettu vain tikkujaloille..?
Miten normaalit, silikoneilla varustetut sukkikset teillä pysyy??
- Mukavammat
Se clipsin materiaalikin ratkaisee asiassa.
Muoviset on hankalammat kiinnittää kuin metal-
liset.
Minun mielestä stay upit ei tunnu mukavilta
sukkanauhoihin kiinnitettyinä. Sukkanauhat
kun pyrkivät vetämään sukkaa ylöspäin ja
silikoni reunuksen on tarkoitus pitää sukka
paikallaan. Siksi mielestäni oikeat sukka-
nauha sukat ovat paremman tuntuiset jalassa. - Denier
Mihin tarvitaan silikonireunaa jos ne kiin-
nittää sukkanauhoihin. On sitä pitsiä muissakin
malleissa. - Nimetön
Selhaisia,teoreettisiä kysymyksiä,siihen on vaikuttamassa muitakin "tahoja".Menen taas katsomaan Terijoen valokuvia,mitä siellä oli?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202227Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv282088Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941647Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k521609Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel761580- 1131430
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.501368- 831129
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol240997Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21885