vatsa litteäksi, APUA!

-coctail-

Hei.

Minun olisi tavoitteena saada heinäkuuhun mennessä vatsaa litteämmäksi..
painan 67kg ja pituus: 161 cm (15v), en näytä kovin lihavalta,mutta pyöreältä, koska vedän aina mahan sisään, ja pidän mahan sisässä koko päivän(ei käy rankaksi,paitsi joskus), se tekee minusta edes vähän hoikemman näköisen.(voiko tuosta jotain terveydellistä haittaa olla?)

mutta tosiasiassa maha on iso, lantion ympärys on realisti 100cm ja navan yläpuolelta ehkä 90-95 cm..vatsa sisässä: lantio 100, navan yläpuolelt 88cm..
eli kaipaan hyviä syömis- ja liikuntavinkkejä.
pitäisi saada vatsa tuohon päivämäärään mennessä niin litteäksi kuin voi, mutta TERVEELLISESTI, lautasmallia käyttäen ja liikuntaa 3-5 kertaa viikossa, mutta se virallinen ongelma onkin, että en tiedä hyviä liikuntavinkkejä jolla maha pienenisi.
olisiko joitain hyviä vatsalihasvinkkejä yms,kaikki hyvä apu kelpaa! :) -kiitos.

2

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -coctail-

käytän nyt myös tän kuukauden aikana lorealin perfectslim pro selluliitti geeliä, joka siis saa paikat kiinteämmäksi (maha,lantio,reidet),jonka siis pitäisi auttaa?
      ainakin sen pitäisi, koska jos luitte uusimpaa kuntoplussaa, niin siinä luki,että 2-3 kuppii kahvii päivässä VOI auttaa painonpudotuksessa, ja vartalovoiteet missä on cofeiinia auttavat kanssa.

• fsaggfa

heips, tuo vatsan sisällä pitäminen on vain hyvä, vahvistaa lihaksia siis ja staattista voimaa varsinkin. itsekin pidän aina vatsan sisällä (Vaikka ei iso olekaan mutta ainahan se pömpöttää varsinkin ruoan jälkeen vähän).
      lisäksi kannattaa kyllä tehdä ihan oikeaa vatsatreeniä, syviä vatsalihaksia varsinkin, netistä löytyy hakusanoilla vatsalihastreeni, vatsalihakset jumppa... ym vaikka kuinka paljon kun etsit vain.

ruoan suhteen neuvoisin että jätä turvottavat ruoat pois, eli sokerit, vaaleat hiilarit (jauhot, valkoinen leipä, pasta...) ja perunat. tai vähennä ainakin käyttöä. lisää kasviksia ja hedelmiä ja muista syödä kevyitä lihatuotteita että lihakset pysyvätkin. myöskin rasvattomia maitovalmisteita pitää käyttää! rahka, raejuusto ja maito on hyviä varsinkin nuorelle.

jos liikkeitä kaipaat vielä tarkemmin niin älä tee perus vatsanostoja vaan rutistuksia eri tavoilla. nosta jalat ylös tai sivulle ja rutista syviä lihaksi niin että lavat irtoavat maasta. myös tuolin selälle jalat nostettuna ja rutistuksia. niitä on vaikka kuinka paljon, sovella ja näet itse mikä tuntuu lihaksissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe