liian vaaleat hiukset...apua!

valkohius

Olen vaalentanut hiuksiani parin vuoden ajan. Tällä hetkellä osa hiuksistani on kuitenkin (auringon ja useiden vaalennusten takia) muuttunut lähes valkoisiksi. Voisitteko neuvoa jonkin hyvän värjäysaineen, jolla saisin hiuksiani muutaman asteen tummemmiksi. Kertokaa myös omia kokemuksianne vastaavista tilanteista ja hyvät neuvot tulisivat myös tarpeeseen. Kiitos jo etukäteen:).

5

5479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

En tiedä toimiiko kyseinen aine, mutta ainkin Garnier:ilta saa "värinpoistoainetta", jonka siis pitäisi poistaa värjätty väri. [Blondauksessa kyll on tosi seikka että hiuksista otetaan kaikki väri pois, siis tuo ei siihen toimi]

AINOA TAPA ON SIIS VÄRJÄTÄ RUSKEAMMIKSI

• ex-kampaaja

värinpoistosta ei oo apua vaaleisiin hiuksiin, se kun poistaa hiuksesta KAIKEN pigmentin, siis hiusvärit ja oman värin. värinpoisto on tummempiin hiuksiin, jotka halutaan vaalentaa, sillon käytetää värinpoistoa (= vaalennus).
        EI myöskään ruskeeta vaalennettujen hiusten päälle! Tulos on helposti vihree. Vaaleesta hiuksesta puuttuu punapigmentti, eli pitää tehä esipigmentointi (lisätä sitä punasta väriä ENNEN varsinaista värjäystä), jotta tulos myös ois ruskee. mutta, eipä kysyjä ruskeita hiuksia toivonukaan. kokeile jotain sävytettä/ kevytväriä. mut kannattaa valita mieluummin eka liian vaalee ku liian tumma sävy.

• Gina

Ite tein joskus sen virheen et vaalennetuista hiuksista yritin värjärä suoraan ruskeeks. Hiukset menee tolla tavalla vhreeks!
      Neuvosin, että meet kampaajalle, joka tekee sulle esim. värihuuhtelun...

• Blondi

vaikka Garnierin kirkas vaalea.Itse käytän sitä ja sillä olen saanut liian vaalean värin tummemmaksi ja luonnollisemmaksi.
      Itsekin olen välillä blondanut liian vaaleaksi, ei hyvä!!
      Tummenna asteittain, ei kerralla tummaksi.
      Eikä mitään värinpoistoja ennen jos hius on muutenkin jo vaalee!!

• blondi myös

Tosiaankin blondi-värejä on monenlaisia,eli ihan valkoisesta tumman vaaleaan ja luonnollisen värin saa,kun ostaa laadukkaan värin ja ei liian vaaleaa!Mulla itsellänikin on välillä tullu väristä liian vaalea tai kellertävä,niin oon laittanu sitten päälle Lorealin Casting-sävytettä (tais olla sävyä Vanille) ja hiuksista on tullu paljon luonnollisemman väriset.Tosin alussa se sävytteen väri on aina ollu liian tumma tai joskus hiuksista on tullu jopa ns."kuraveden" väriset,mutta kun pesee muutaman kerran hiukset,niin se oikea sävy tulee vasta esiin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe