Onkos kukaan ollut ewepin kautta lontoossa töissä? Jos, niin millaisia kokemuksia ewepistä, töistä? Onko mahdollisesti kukaan toiminut Heathrown lentokentällä tai onko joku mahdollisesti lähdössä kesäksi Lontooseen?
Kauhian mielenkiintoinen kysymyspätkä... :/
EWEP:n kautta lontooseen
2
1270
Vastaukset
- Jupe81_
Vähän myöhässä tulee vastaus, mutta joo... Olin EWEPin kautta vuosia sitten Lontoossa. Voin suositella. Suurin EWEPin tarjoama etu on, että itsenäisesti menemällä on paljon vaikeampi tutustua ihmisiin ja EWEPin kämpissä tutustuu väkisin :)
Heathrown kentällä on paljon duunia, mutta työntekijöitä prässätään mielestäni aika paljon enemmän kuin Suomessa. Suurin osa ihmisistä on Aasian köyhistä maista sekä Heathrowlla että EWEPin "kotilähiössä" Hounslowssa. Ikinä ei silti ollut turvatonta kun käytti perusjärkeä. Ehkä nuorempana ei osannut pelätäkään niin paljon :)
Tsekkaa facebookista EWEP -group, sieltä kannattaa kysellä lisää.. - herranjiekale
Hei, makin olen ollut hyvin tyytyvainen Ewepiin! Joutuuhan siita jonkin verran maksamaan, mutta en itse osaisi tehda kaikkea missa Ewep auttoi, kuten pankkitilin avaamista, uuden liittyman hankkimista, toiden loytamista... Ja kaikki sanovat etta Lontoosta on todella vaikeaa loytaa toita joten Ewepin kautta se onnistuu ongelmitta!
Asuminen talossa muiden nuorten kanssa on myos todella, todella hauskaa. Herranjiekale, olen saanut niin paljon uusia ystavia ettei mitaan jarkea. Aivan mahtava kokemus. En halua tulla takaisin Suomeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten601965Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211910HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73875
- 27869