Käsittämätöntä hölmöilyä Ylen urheilutoimitukselta Kalevan kisoissa. Miksi hemmetissä Suomen tämän hetken kiistatta parasta miesjuoksijaa ei haastateltu, eikä voitoista mainittu edes Ylen urheiluruudussa sanallakaan.
Luulisi Suomesta löytyvän jonkun sen verran yleisurheilusta kiinnostuneen toimittajan joka seuraisi urheilijoiden suorituksia hieman tulostasoon ja kehitykseen perustuen että nämä selvästi lajissaan kehittyneetkin urheilijat huomioitaisiin myös urheilun erikoislähetyksissä. Vai harjoittaako Ylen urheilutoimitus rasismia syrjiessään pääkaupunkiseudun ulkopuolelta tulevia urheilijoita. Kyllä näkyvyys kuitenkin on se jolla urheilijan valmentautumisen kannalta tärkeitä tukimarkkoja haalitaan kasaan. Piileekö Suomen urheilun laman takana juuri tämä Ylessä harjoitettu laji / henkilösyrjintä joka ei katso tuloksia vaan paikkakuntaa valitessaan ne urheilijat joita näytetään ja ne joita ei näytetä. Toisaalta jatkuvasti otsikoissa ja lähetyksissä pyörii henkilöitä joiden sijoittuminen edes eurooppalaisella tasolla ei yllä 50 parhaan joukkoon lajissaan.
Ylen urheilutoimituksesta
Kauhiast ihmettelevä
1
186
Vastaukset
- Yle sucks!
samaa oon pannu merkille. ja sit haastatellaan jotain johanna mannista joka ikinen kerta kun hän sattuu voittamaan kotimaassa juoksunsa, naurettavaa! helppohan se on kotimaassa pullistella mutta kun mennään kansainvälisille areenoille pääosa suomen urheilijoista karsiutuu kättelyssä, niinkuin manninenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459