NÄNNI LÄVISTYS !!

Kohta ottamaan!

No niin ja heippa kaikille! Nyt kaikki nännilävärin omistavat saa kertoa kaikkea siihen liittyvää, eli milloin otitte, missä, paljon maksoi, miten puudutus, kuullut että jotkut puuduttaa, jotkut ei?! Mitkä fiilikset, sattuiko kamalasti, kokemuksia jälkeen päin, Kiitos jo etukäteen :)

10

3382

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olijoo

      Termos.

      Nännilävistyksen otin 5 vuotta sitten (16 vuotiaana. Makso muistaakseni 40-45 euroa, otin paikallisella lävistäjällä. Mitä iloa puudutuksesta..??? Jos meinaat emlaa, niin eihän se puuduta kuin ihon pintaa.. ja jos injektiona (mitä käsittääkseni taval. lävistäjät eivät edes saa tehdä) niin pelkkä puudutuspiikkihän käy saman verran kuin lävistäminen. Hei haloo O_o

      SATTU aivan älyttömän paljon. Mikään ei oo varmaan käyny niin kipeetä. Parani suht hitaasti, ja parantuneenakin tihkutti kudosnestettä sillontällön. Fiilikset oli jännät.

      Vuosi sitten otin pois, oli niin rumasti alkanu kasvaan ulos.

      olihan se hauska, aikansa.

    • ...mies nimimerkki...

      Otin joskus 4v sitten ekan ja siitä puoli vuotta eteenpäin niin otin toisenkin nännin.
      En muista paljon maksoi, mutta jotain 40e taisi olla.
      Ei ollut puudutuksia. Enkä ole kuullutkaan että kukaan olis saanut puudutusta kyseiseen tai muihin lävistyksiin. Mielestäni, kun lävistyksen haluaa ottaa, niin se pieni kipu ei pitäisi olla ongelma, jos sen oikeasti haluaa.
      Hyvät fiilikset jäi, enkä pois antaisi. Tietenkin se nipistää jonkin verran, mutta ei se maailma siihen lopu ;) Suosittelen :)

    • keikari-kaikari

      Otin lävärit samaan aikaan sellasessa kampaamossa jossa tehtiin samalla mulle ihq permis. :) Halusin että korut ei oo ihan maailman mineimmät joten halusin 2.4mm renkaat. Tosi kivat nää onkin

    • Kobber

      Otin ehkä 10 vuotta sitten Joensuussa. Ei ollut puhettakaan puudutuksesta silloin. Hintaa en muista, otin yhtä aikaa lävistykset molempiin nänneihin ja nenään. Nännilävistyksen sattuivat ottaessa, mutta homma oli aika äkkiän ohi. Ei ollut kohtuutonta kipua, kun en kerran huutanut... Tatuointi alaselkään sattui enemmän, mutta kestikin kauemmin. Olkapäähän tatuointi sattui taas vähemmän kuin nännilävistys. Nykyään olen niin paljon kipuherkempi, etten enää uskaltaisi. Itse paranemisvaiheessa nännit eivät olleet erityisen kipeät ja paranivat varsin hyvin. Jälkihoito kannattaa sitten tehdä huolella, ettei tule tulehduksia.

    • tallustaja

      mie laitoin nännilävistyksen rovaniemellä kohta kaksviikkoa sitte, makso 42e. ei täällä kyllä mitää puudutuksia laitettu. eikä sitä todellakaan olis tarvinu.ei edes sattunut lävistämishetkellä. mutta illalla nukkumaan laittaessa sai olla "kylmäkääre" nännin päällä ku niin sattu. pari ekaa päivää oli inhottavia ku sattu. mut nyt ei satu lainkaan, eikä kudosnestettäkää paljoa enää "valu". suosittelen!!!

    • homohepe

      Tota joo, en haluu säikytellä ketään tai mitään, mut tos pari vuotta sitte otin kyseisen lävistyksen ja sitte otin pois ja laitoin myöhemmin samaan paikkaan uudestaan.. oli kipuja enkä välittäny, mut menin lääkäriin ku oli iso patti rinnassa ja n.viikon lääkärireissujen jälkeen se piti leikata, en meinannu saada ees henkee, se oli menny jo nii pitkälle.

      olin kai tyhmä mut otin sen antibioottikuurin aikana toiseen nänniin lävärin (kaveri teki) mutta nyt se on ollu kauan ja ei oo mitään oireita ollu. pelottaa silti, et jos tohonki kasvaa joku paise.. kertokaa jos teil n ollu samankaltasia juttuja :)

    • Nänni

      Voisin imeä nänniä...

    • jokuskuffe

      Olen mies. Otin lävärin tiistaina (nyt on torstai) eikä ole ainakaan vielä tullut ongelmia. Sattuihan se, tapin vienti piikin perässä sattui suunnilleen saman verran kuin itse piikki, varmaankin kierteiden vuoksi, mutta molemmat olivat nopeasti ohi. Ensimmäisenä päivänä sattui melko paljon ja kävellessä ja pyöräillessä heti lävistämisen jälkeen vuosi verta hieman (sotkien paidan), vaikka lävistäjä epäili ettei haava vuotaisi. Myös sen jälkeen on vuotanut hieman verta (lähinnä yöllä), mutta ei mitenkään sotkuksi asti. En ole viitsinyt puhdistaessani siivota haavan ympäriltä verihyytymää pois, kun ainakin muissa haavoissa se kai lähinnä nopeuttaa paranemista, mutta olen liikutellut tappia puhdistuksen yhteydessä hieman ja putsannut verihyytymän tapista.

    • Nännirenkainen

      Otin ensimmäisen lävistykseni vasempaan nänniin huhtikuussa 2004, 1,6 mm tappi. Sen parannuttua otin lävistyksen oikeaan nänniin, myös tappi (talvella 2005). Lävistykset sattuivat saman verran kuin ampiaisen pisto. Hoito vaatii puhtautta, niin eivät ala tulehtua. Suosittelen molempien nännien yhtäaikaista lävistämistä tapeilla. Kun lävistykset on parantuneet voi hankkia renkaat. Nyt käytän 2,4 mm paksuisia renkaita, joissa 4 mm pallo. Eli nännit ovat olleet lävistettyinä yli 10 vuotta. Naiset ovat tykänneet aikuisen miehen lävistetyitä nänneistä!

      • Try4

        Tarzan voittaa sut 10-0. Ootko maalta ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe