korkeat korot

njk niina

itse pieni kokoisena naisena 154cm,ja jalan koko 35,käytän hyvin paljon korkeita korkoja,ns.arkikorkoni 8-10cm,suosin piikkikorkoja mutta toki valikoimissani myös tolppa korkoisia kenkiä,kaapista löytyy myös jopa 17cn korilla olevia kenkiä joissa stiletti korko ja paksu platform pohja,ja toinen heikkouteni on kauniit puukengät joita löytyy useita erinlaisia.Onko muita naisia jotka pienikoisina suosivat korkeita korkoja?Kuinka korkeista pidät?Löytyykö myös muita joilla puukenkiä paljon?

9

2418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkl

mulla myös 35koon jalka, mutta ongelmana on etten löydä niin pieniä korkokenkiä, joten olisi kiva jos kertoisit mistä itse löydät?

• njk niina

Itse olen tilannut hi-heels.de:stä,bananashoes.com:sta,sit on löytyny mulle sopivia kokoja ja malleja jotka mua miellyttää ihan täältä meidän kaupungissamme sijaitsevasta kenkä kaupasta,shoe stopista,ja totta myös huuto.net:ä kannattaa selata aika ajoin,myös sieltä tekee löytöjä

• jffk

yoox.com Italialainen suuri ja luotettava nettikauppa. Siellä on satoja 35 kokoisia kenkiä.

• Daerwyn

8-10 sentin korot on sellaset millä pystyy vielä kävelemään, ja jotka näyttää vielä sieviltä. matalammista en niin välitä. harmi vaan kun täällä Suomessa on niin rajoitetusti korkeakorkoisia kenkiä. vain tylsiä 5 sentin korkoja. olin juuri Englannissa lomalla ja siellä ei paljon muuta löytynytkään kuin yli 8 sentin korkoja. sais ottaa kenkäkaupat vähän mallia sieltä tännekin. pieniä kokoja oli myös paremmin tarjolla kuin täällä. vaikka itselläni onkin 36:n jalka, tahtoo monet olla silti liian reiluja, koska jalka on niin kapea.

• leenanen

joo, elikkä ite oon 153cm ja jalankoko 35. joissain kengissä (esim. talvikengissä villasukan kanssa) menee 36. ja oon yrittäny ettiä juhliin 35 kokoisia korkokenkiä, mutta ei näytä mistään löytyvän. tai siis ainakaan suomesta. ja sitten muutaman kerran kun oon ulkomailta tilannu, niin kylläpä on kallis paketti, kun ne postikulut on tosi kalliit! elikkä auttakaapa muakin ystäväiset! (:

• Tupuna123

Biancosta löytyy 35 jalalle kauniita korkoja.

• jffk

eli tuolla mainitsemassani yoox.com nettikaupassa ei ole mielestäni hirveät postikulut, n. 15 euroa yleensä, mutta viimeksi kun tilasin, niin kuljetus oli ilmanen, kun tilasin tarjoussesongin kamaa, eli edellisen syksyn mallistosta. Sieltä löytyy joskus siis myös hyviä tarjouksia, kun esim kaikki syksy-talven mallistot on tarjouksessa silloin kun kevät-kesä mallistot saapuu. Eli sitä kannattaa seurata.

• alffa-ur.

KORKEAT KOROT ON SO SEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      70
      10528
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      240
      4494
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      155
      3892
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      161
      3388
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      40
      3138
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      43
      2847
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      2320
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      20
      1930
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      62
      1726
    10. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1445
    Aihe