Jos olet n170cm/84kg

samanlainen minä

miltä sinusta tuntuu?
Pidätkö itseäsi kovin lihavana,vai mitä mieltä olet kehostasi?
Aijotko pudottaa painoasi,vai oletko tyytyväinen?

11

1346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaessani eka

kerran laihduttamaan 14-vuotta silloin painoin 85 kg ja pituudeltani olen 170. En pitänyt kehostani kyllä ollenkaan. En ollut myöskään tyytyväinen ulkomuotooni. Yleiskuntoni oli todella heikko. Pidin itseäni todella lihavana.

Aloitin sitten laihikseni vuodessa tiputin 18 kiloa. Ihan ruokavalion muutoksilla terveellisempään ja liikunnalla. Rupesin liikkumaan joka päivä 10 kilometriä. Siinä ne vuodessa ylimääräiset kilot karisivat pois.

• laihduttaja

Olen ollut muutama vuosi sitten samoissa mitoissa kuin sinä...ja laihdutus kannatti koska en tykännyt siitä mitä peilistä näkyi. Pidin itseäni lihavana. Laihdutettavaa lähti 24 kiloa eli painan nykyään 60 kg. Suunnitteilla on vielä 3-5 kilon painonpudotus..mutta sitten saa riittää. Näitten laihdutusvuosien aikana on myös oppinut syömään siten, ettei paino nouse. Tosin oman haasteensa tuo ikääntyminen jolloin aineenvaihdunta hidastuu..hmm..

• lkjökjöd

Kyllä tuo on ihan normaalin painon rajoissa, hieman ylipainoa on, muttei vaarallisen paljon. Olen painanut saman verran, en tuntenut itseäni lihavaksi ollenkaan.

• painoin sen

ja olen 170cm. Nyt painan 80kg ja alaspäin mennään!

Ja kyllä. Tunsin itseni lihavaksi. Siksi tässä nyt ollaan tositoimissa.

• selvästi ja tiedät
        painoin sen kirjoitti:

varmaan sen mittaamalla esim. vyötärösi.

Minä olen miespuolinen ja olin n. 1.5v sitten 85kg ja 171cm. Ns. kaljamaha erottui selvästi.

Nyt olen vuoden ollut 70...69kg enkä ole mikään laiheliini vieläkään. Lihaksikas kylläkin ja jäntevä, mutta silti aivan pieni rasvakerros on vieläkin.

Vyötärö on nyt 105cm sijasta 90 cm ja siinä on iso ero ja se näkyy ulkonäössä aivan selvästi.

• verran, että
        selvästi ja tiedät kirjoitti:

varmaan sen mittaamalla esim. vyötärösi.

Minä olen miespuolinen ja olin n. 1.5v sitten 85kg ja 171cm. Ns. kaljamaha erottui selvästi.

Nyt olen vuoden ollut 70...69kg enkä ole mikään laiheliini vieläkään. Lihaksikas kylläkin ja jäntevä, mutta silti aivan pieni rasvakerros on vieläkin.

Vyötärö on nyt 105cm sijasta 90 cm ja siinä on iso ero ja se näkyy ulkonäössä aivan selvästi.

naisena en olisi niin kamalan huolissani, jos ne on ns. oikeissa paikoissa. Mutta mies on armotta ylipainoinen noilla mitoilla, jos ei ole jonkinlainen lihaskasa.

• Mimma2
        painoin sen kirjoitti:

Painoindeksin (BMI) mukaan 170-senttinen 84-kiloinen on kategorian "lievä ylipaino" ylälohkossa, selvästi. Normaalipaino alkaa vasta 75:n kieppeillä. Itse samanpituisena olen juuri dieetillä kohti noin 76 kiloa, jotta kolesteroliarvoni parantuisivat. Yli 80-kiloisena tämänmittaisella rasvaa on kertynyt rintojen ja pepun lisäksi tod.näk. myös keskivartaloon, vatsan seudulle, eikä se ole elimistölle hyväksi pidemmän päälle.

Liikkumalla minulla ei läskit lähde, vaan pakko on kiinnittää herkkuihin ja niistä kieltäytymiseen huomio.

• satu 66

Moikka,

Olen 172 pitkä ja pari viikkoa sitten painoin tuon 84. Nyt on noin kaksi kiloa hävinnyt.

En tunne itseäni noissa mitoissa erityisen lihavaksi (vaikka kyllähän nuo posket vähän tuppaa pullottamaan) mutta huomaan etten jaksa oikein tehdä mitään ja iskias vaivaa. Olen useamman kerran laihduttanut itseni 70 kilon pintaan ja allekin ja silloin energiatasoni on niin paljon parempi selkä/iskiaskivut poissa että päätin taas ottaa itseäni niskasta kiinni.

• buubuu

moi! minä olen noin 171 cm pitkä ja painan sen 84 kg ja tunnen itseni todella lihavaksi!olisi kiva nähdä kuvasi ,en nimitäin nykyään osaa enään arvioida omaa kokoani...minulle on miehet sanoneet ,että olet muodokas,kurvikas ynm,mutta et lihava,itse vain kyllä tuntuu siltä!ja olen koko ikäni yrittänyt pudottaa painoani ja yritän edelleen tiedän kyllä tasan miten laihdutetaan,mutta en vain pysty siihen...

• se alkuperäinen samanlainen...

olen pudottanut painoani yli 25kg,ja näissä mitoissa tunnen itseni vaatteet päällä (koko n42)suhtkoht hoikaksi.
        Alasti kun olen,on näky kamala...

Tarkoitukseni on pudottaa ainakin 10kg vielä.

Kiitos vastanneille!!!

• .................

olen sinua 5cm pidempi ja painan 5kg enemmän. Ja voin hyvin vastata, sillä vaikka olen 175 ja 89kg, niin en pidä ollenkaan vartalostani. kun painoin n.72kg niin silloin olin normaali, ja ihan ok-tyytyväinen, mutta silloinkin oli pikkasen painon pudottaminen mielessä.

Nyt olen sitten laihduttamassa, ja tähtään painoindeksissä 20-22, ellen rupea lihaksia kovin hankkimaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      221
      2926
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      107
      1189
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1102
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1048
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1002
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      338
      989
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe