Viime aikoina ollut puhetta digikuvien säilyvyydestä ja ajasta. Itse olen säilönyt kuvia muistitikulle. Säilyykö ne siellä? Kun cd levylle poltetut säilyvät kuulemma huonoiten...
muistitikku
5
383
Vastaukset
- ...
Eiköhän nuo säily ihan riittävän pitkään.
http://plaza.fi/muropaketti/taskumuro/muistikortti-selvisi-kahdesta-vuodesta-hyisessa-joessa ei ole säilytysväline vaan siirtoväline!
Käytetääs nyt vähän järkeä. DVD-levyt on niin halpoja (30 €/100 kpl), että jokaisen levyn voi joka vuosi kopioida aina uudelle levylle ja kaikki kuvat voi tallentaa kahdelle eri paikoissa säilytettävälle levylle,
Mistä ihmeestä tämmöinen hömpötys on lähtenyt, että muistitikuille kannattaisi säilöä suuria datamääriä. Ihan pöljää.- jaksaa enää
vuosien päästä katsella? Ihmisillä on kumma tarve tallentaa turhia kuvia joita ei kukaan katso koskaan mutta pitäähän niitä olla kuin hamsterilla olkia
ulkoinen kovalevy maksaa alta satasen. siinä on mielestäni kohtuuhintainen ja helppo valokuvakansio.
ja jpg kuvia siihen mahtuu kyllä sanoisinko ihan kohtuullisesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428