Mitenköhän tollaset wok-vihannes pakasteet soveltuvat laihduttajalle? Olen paistanut broilerin suikaleita ja laittanut ne wok-vihannesten ja riisin sekaan. miltä kuulostaa? Toi riisi mua ainakin vähän arveluttaa.
Wok vihannekset?
4
2768
Vastaukset
- laihduttelija
sieltä löytyy kalorimäärät. Wok-vihanneksia saa ilman riisiäkin, vaikka ei se riisi mitään pahaa ole. Wok-vihanneksia, tomaattimurskaa ja broiskua tai katkarapuja, valkosipulia ja mausteita...nam! Vähärasvaista ja -kalorista...
- kyselijä
Kuulostaa todella hyvältä. Voisi jättää vaikka riisin kokonaan pois. tai korvata se esim pienellä määrällä nuudeleita tai jotain. täytyykin kokeilla.
- Nuuteli
kyselijä kirjoitti:
Kuulostaa todella hyvältä. Voisi jättää vaikka riisin kokonaan pois. tai korvata se esim pienellä määrällä nuudeleita tai jotain. täytyykin kokeilla.
Nuudelit ei kyllä todellakaan ole laihduttajan ruokaa! Vaihda riisi täysjyvään tai korvaa esim. kiinankaalisuikaleilla.
- Curry
Nuuteli kirjoitti:
Nuudelit ei kyllä todellakaan ole laihduttajan ruokaa! Vaihda riisi täysjyvään tai korvaa esim. kiinankaalisuikaleilla.
Mihin niitä riisejä tai nuudeleita wokissa edes tarvittaisiin? Itse laitan vihannesten sekaan currytahnaa ja lopuksi lisään katkarapuja, tulee taatusti täyttävää, herkullista ja kevyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884